Ik had hem ook nog een rotschop verkocht waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Men schijnt idd te denken dat vrouwen dat niet doen.
Dat blijkt wel weer uit mijn ervaring als onschuldig (voel nu een hoestbui opkomen) meisje van 16.
Lang lang geleden.......
Op vakantie stond ik voor de balie van het hotel. Ik voelde een PFFFt scheet aankomen en liet hem gaan.
Iedereen keek naar de Grote dikke duitser voor me. Niemand dacht er aan dat ik dat gedaan zou kunnen hebben als klein vrouwelijk ding.
Lachen om een scheet.... het blijft hilarischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Per ongeluk op een stil moment tijdens de wiskundeles.Toen ik m'n vinger opstak.
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lachen om een scheet.... het blijft hilarisch![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Billekoek het volgende:
Shit, nu ik dit topic lees, laat ik een harde
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
jij bent op dezelfde dag als ik geregistreerd!![]()
trok er iemand aan dan?? (trek es aan me vinger!!)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Per ongeluk op een stil moment tijdens de wiskundeles.Toen ik m'n vinger opstak.
![]()
Ja een mens kan zich vergissen. Denk je lekker te kunnen blazen, schijt je je broek vol. En zie dat maar eens uit te leggen thuis!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Varr het volgende:
Vervelender is als je dan op dat verkeerde moment wanneer je een scheet laatst, iets langs je been voelt druipen, en je merkt dat wanneer je loopt je een smotsend geluid hoort.
Loeder!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Men schijnt idd te denken dat vrouwen dat niet doen.
Dat blijkt wel weer uit mijn ervaring als onschuldig (voel nu een hoestbui opkomen) meisje van 16.
Lang lang geleden.......
Op vakantie stond ik voor de balie van het hotel. Ik voelde een PFFFt scheet aankomen en liet hem gaan.
Iedereen keek naar de Grote dikke duitser voor me. Niemand dacht er aan dat ik dat gedaan zou kunnen hebben als klein vrouwelijk ding.
Lichtgekleurde broeken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Varr het volgende:
Vervelender is als je dan op dat verkeerde moment wanneer je een scheet laatst, iets langs je been voelt druipen, en je merkt dat wanneer je loopt je een smotsend geluid hoort.
Die afgesloten wachthokjes op stations doen het ook altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik laat er altijd, net voor het verlaten van de trein, dan staan daar heel veel mensen bij elkaar, en weet niemand wie het was![]()
maar dan wel zon "stille stinkerd" en niet zon "schreeuw scheet" want dat zou opvallen.
Telefooncellen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Die afgesloten wachthokjes op stations doen het ook altijd goed![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Loeder!Altijd maar weer die zielige Duitsers
![]()
die gebruikt tegenwoordig bijna niemand meer, dus die scheet is al neergeslagen als de volgende binnenkomt :squote:
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?quote:
Dat zijn de spanningsscheten waar ik het overhad...dat is heel lullig. Want die probeer je op te houden maar glippen er net tussendoor, en stinken als een gek !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand die ik ken..hoe obscuur mogelijk
Tijdens een toespraak..bij iemand die overleden was..![]()
of zo'n golfterrein staan er toch wel bosjes en bomen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef ForumGek het volgende:
Nog een leuke:
Ik moest laats tijdens een rondje golf al vanaf hole 2 poepen. En ging steeds meer scheten laten, toen kwam ik erachter dat er diaree op komst was...op goede hoop hoopte ik het rondje van 9 holes af te maken (Waar je doorgaans 2 uur overdoet). En heb dit ook wel gered, echter niet met een compleet schone broek.
Mjah..da's ranzig hoor..._O-
Dudequote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?
Of een keiharde scheet laten onder een proefwerk en dan tegen de gene naast je: "Nou henk toch!!!, gatver!!!" zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
tijdens de les, keihard en dan doen alsof het mijn maag was die aan het grommelen was!
Maar om daar nou doorgaans je diarree te gaan lozen...neuh...pissen kan wel in de bosjes tbh !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
of zo'n golfterrein staan er toch wel bosjes en bomen ?
je hebt toch genoeg balletjes bij de hand lijkt me ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar om daar nou doorgaans je diarree te gaan lozen...neuh...pissen kan wel in de bosjes tbh !
^^ moet er niet aan denken, euuhh..heb je een rol wc papier bij? Waarom een rol..tjah kheb diarree..rofl !
Het gekke is wel, dat wanneer je met een gezelschap hebt zitten eten toch elke scheet anders ruikt. Heeft iemand hier een strakke verklaring voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet me moeder es horen/ruiken... Zow zow![]()
moeje doen als je diarree hebt en met je partner in bad zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |