Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Billekoek het volgende:
Wat: een 12 seconden durende scheet, die 4 keer van toonhoogte veranderde en de hond noodzaakte de kamer te verlaten.
Tijd: nu net
Vertel Houniet. Ik heb het ook wel eens als ik me effe moet inspannen, om iets uit de kast te halen van de bovenste plank, ik kan er net niet bij, en dan strek je je tot het uiterste...met gevolgen.quote:
Daarom, ik ben em ook meestal voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef neegij het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.
Ben blij....dit kutje wil je echt niet zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Leuk dat je erover begint, kutscheten zijn ook niet te hardenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef CasB het volgende:
Hmmja, net voordat je de trein uitstapt bij de deuren...ik was in mn uppie dus het kon best
totdat er een meisje naast me kwam staan en me erg achterdochtig aankeek
Deze knapen hebben daar maling aan!--->http://64.233.161.104/search?q=cache:xQxmsbBMJzMJ:www.jokaroo.com/ecards/funny/fartmovie.html+fart+funny+movie&hl=nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef neegij het volgende:
Hier op het werk is het vrij rustig, niemand in de buurt vaak, en dan wil er wel eens een scheet ontsnappen uit de krochten van mijn billen. Komt meteen een kutje van account vragen waar dat logootje blijft ofzo.... en dan kijkt ze me een beetje waterig aan....![]()
Herkent iemand dit?
Komop met je verhaal. In de bus, klas, restaurant...ik geloof alles.
Omdat ze zo stiekem zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef neegij het volgende:
[..]
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
Das Jack Assquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
ze deed of ze niks hoorde, en daarna moest ik nog een uur allemaal oefeningen enzo met haar doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef neegij het volgende:
[..]
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?![]()
Dan schaam je je helemaal kapot. Ik heb het ook vaak dat er een dwarszit maar die ik niet kan laten door omstandigheden, eenmaal buiten, of in de auto knaltie eruit, maar dan vaak zo dat iemand anders het hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ze deed of ze niks hoorde, en daarna moest ik nog een uur allemaal oefeningen enzo met haar doen![]()
![]()
![]()
Een tip voor je....ga hard hoesten! Overtref je anus met je mond!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Ooit een blinddate fehad. Vriendin koppelde me aan een vriend van haar en nodigde ons beide uit voor een etentje bij haar thuis. Na het eten stond ik op om te helpen met afruimen. Het was doodstil in de kamer. De muziek was net afgelopen.
En.... ja hoor.... bij de eerste stap knetterde er iets. Ik stopte. Verstarde.
Ik wil verder lopen, denkende dat ik het wel onder controle had. Maar neee....
Weer die knetter. En de man zat me alleen maar aan te kijken. Dat ging zo nog en paar keer door. Ik durfde haast niet meer te ademen en ik voelde me niet rood maar paars aanlopen.
Tis nooit iets geworden met die man.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Ooit een blinddate fehad. Vriendin koppelde me aan een vriend van haar en nodigde ons beide uit voor een etentje bij haar thuis. Na het eten stond ik op om te helpen met afruimen. Het was doodstil in de kamer. De muziek was net afgelopen.
En.... ja hoor.... bij de eerste stap knetterde er iets. Ik stopte. Verstarde.
Ik wil verder lopen, denkende dat ik het wel onder controle had. Maar neee....
Weer die knetter. En de man zat me alleen maar aan te kijken. Dat ging zo nog en paar keer door. Ik durfde haast niet meer te ademen en ik voelde me niet rood maar paars aanlopen.
Tis nooit iets geworden met die man.
Of doe alsof je buikspreektquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef neegij het volgende:
[..]
Een tip voor je....ga hard hoesten! Overtref je anus met je mond!![]()
Moet je wel een pop bij de hand hebben....beter is die kerel goed kwaad aan te kijken en zeggen dat hij zich moet gedragen!quote:
Als je scheten durft te laten bij je nieuwe partner is het ijs wel gesmoltenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keren dat ik (stille) schten liet in het bijzijn van mn partern, maakte ik me dood ongerust.
Ze had me verdorie wel eens eerder mogen vertellen dat ze niet kon ruiken, had me een hoop stress en billengeknijp gescheeld
En toen dacht je; daar maak ik even een topic over?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef neegij het volgende:
Hier op het werk is het vrij rustig, niemand in de buurt vaak, en dan wil er wel eens een scheet ontsnappen uit de krochten van mijn billen. Komt meteen een kutje van account vragen waar dat logootje blijft ofzo.... en dan kijkt ze me een beetje waterig aan....![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En toen dacht je; daar maak ik even een topic over?
Ik ben een vrouw, wat dacht je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef neegij het volgende:
[..]
![]()
Jij laat nooit scheten op het verkeerde moment?![]()
En vaak op het verkeerde moment.... anekdotes graag!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Woldo het volgende:
Scheten
Beter in de wijde wereld dan in een nauw gat
Hoezo??? Is ze ook doof dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keren dat ik (stille) schten liet in het bijzijn van mn partern, maakte ik me dood ongerust.
Ze had me verdorie wel eens eerder mogen vertellen dat ze niet kon ruiken, had me een hoop stress en billengeknijp gescheeld
omdat het stinkt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef DaveMasteR het volgende:
Waarom is het een taboe eigenlijk om scheten te laten want iedereen doet het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |