quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel gelezen fotoboek gezien, dat is veel schokkender
pardonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens oprotten... msn deinstalleren.... en heel misschien ... mag je dan terug komen
offuh http://www.snackhand.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
*klikt..
*ziet: Hobbies/interesses: WILLEM II!!!
*denkt:
Dat is voetbal lieve fisherquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
*klikt..
*ziet: Hobbies/interesses: WILLEM II!!!
*denkt:
tja, je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Jorgen
Achternaam: v.d Pol
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1985-08-28
Opleiding: ICT ga iets anders doen zodra het klaar is
Beroep:
Hobbies/interesses: WILLEM II!!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel fotoboek gelezen, dat is veel schokkender
begin er ook maar niet aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet eens aan begonnen![]()
dat weet ik knulletje.. ik voetbal zelf ook alweer 12 jaarquote:
wat een agressiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens oprotten... msn deinstalleren.... en heel misschien ... mag je dan terug komen
idd, ik schrok ook alquote:
Hij begon... willem 2 ... msn smilie..... mja dan lok je het uit hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Snackhand is een site die er voor de gezelligheid is! Wij hopen dat iedereen ook graag hier zal komen kijken op snackhand!
We hebben een lurkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Ciske het volgende:
niks tegen Willem II he
maar goed kijk hier wel vakeralleen nu is het zo erg dat ik me verveel dat ik maar mee ga schrijven aan dit geklad
delen we t geld welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t was niet mijn advies, maar k wou graag wat mee verdienen
verdienenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t was niet mijn advies, maar k wou graag wat mee verdienen
*mompelt iets over psv enzo...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Ciske het volgende:
niks tegen Willem II he
maar goed kijk hier wel vakeralleen nu is het zo erg dat ik me verveel dat ik maar mee ga schrijven aan dit geklad
welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Ciske het volgende:
niks tegen Willem II he
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Ciske het volgende:
niks tegen Willem II he
tja, de meeste kutten zijn wel aangekleedquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen zijn die alleen maar lurken?![]()
ik denk het niet, je hebt toch wel iets beters te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen zijn die alleen maar lurken?![]()
Wij doen da altijd in de humana box... en binne 30 minuten staan er 3 .... niet nederlandse mensen bij... om maar eens de nieuwe lading te bekijken... altijd weer een leuk aanzichtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
geef die kleren maar aan t leger des heils![]()
familie van je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wij doen da altijd in de humana box... en binne 30 minuten staan er 3 .... niet nederlandse mensen bij... om maar eens de nieuwe lading te bekijken... altijd weer een leuk aanzicht
die mensen hebben gewoon weinig geldze moeten hun bmw onderhoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wij doen da altijd in de humana box... en binne 30 minuten staan er 3 .... niet nederlandse mensen bij... om maar eens de nieuwe lading te bekijken... altijd weer een leuk aanzicht :>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |