Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Billekoek het volgende:
Wat: een 12 seconden durende scheet, die 4 keer van toonhoogte veranderde en de hond noodzaakte de kamer te verlaten.
Tijd: nu net
Vertel Houniet. Ik heb het ook wel eens als ik me effe moet inspannen, om iets uit de kast te halen van de bovenste plank, ik kan er net niet bij, en dan strek je je tot het uiterste...met gevolgen.quote:
Daarom, ik ben em ook meestal voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef neegij het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.
Ben blij....dit kutje wil je echt niet zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Leuk dat je erover begint, kutscheten zijn ook niet te hardenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef CasB het volgende:
Hmmja, net voordat je de trein uitstapt bij de deuren...ik was in mn uppie dus het kon best
totdat er een meisje naast me kwam staan en me erg achterdochtig aankeek
Deze knapen hebben daar maling aan!--->http://64.233.161.104/search?q=cache:xQxmsbBMJzMJ:www.jokaroo.com/ecards/funny/fartmovie.html+fart+funny+movie&hl=nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef neegij het volgende:
Hier op het werk is het vrij rustig, niemand in de buurt vaak, en dan wil er wel eens een scheet ontsnappen uit de krochten van mijn billen. Komt meteen een kutje van account vragen waar dat logootje blijft ofzo.... en dan kijkt ze me een beetje waterig aan....![]()
Herkent iemand dit?
Komop met je verhaal. In de bus, klas, restaurant...ik geloof alles.
Omdat ze zo stiekem zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef neegij het volgende:
[..]
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
Das Jack Assquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
ze deed of ze niks hoorde, en daarna moest ik nog een uur allemaal oefeningen enzo met haar doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef neegij het volgende:
[..]
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |