dacht ik ook..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Houniet het volgende:
sexy bootje
soms zit het mee en soms zit het tegen hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Domme vraag ja, jullie Fokken alleen maar...
wat een stage...
don't fok with us..! je weet tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Domme vraag ja, jullie Fokken alleen maar...
wat een stage...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, die mislukte wokmaaltijd komt ook weer eens onder z'n steen vandaan
Moest je kotsen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, die mislukte wokmaaltijd komt ook weer eens onder z'n steen vandaan
echt welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef mie_at_work het volgende:
alles goed medestagiares?
Fix ff een avatar ofsow...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef mie_at_work het volgende:
eindelijk klaar met mijn werk..
strax meekijken met maandverslag voor het eerst![]()
fijn dat je 't ook meteen hier laat posten danquote:
Ik wilde jullie even laten meegenieten van mijn ervaringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn dat je 't ook meteen hier laat posten dan
Alsof ik niets te doen hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
leuke opdracht, een avatar voor mie_at_work zoeken
piemeltje in je broek!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
komkommer in je oor![]()
:
:D: D:D
::D:D :!!1!!!!!11
ja nou fijn, ruim 't nu maar weer opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde jullie even laten meegenieten van mijn ervaring
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef mie_at_work het volgende:
Fix ff een avatar ofsow...
maak jij dan voor mij:D
ik moest net voor mn begeleider een paar pc's in zn auto zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn begeleidster is gewoon de stad in om foto's weg te brengendat hoor ik toch eigenlijk te doen?!
*zet op weekrapportagequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik moest net voor mn begeleider een paar pc's in zn auto zetten
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef mie_at_work het volgende:
leuke opdracht, een avatar voor mie_at_work zoeken
is voor je stagebeoordeling![]()
oe, straks kan je er ook nog competenties mee afstrepen.. puzzelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja was ff puzzelen, maar heb t probleem op weten te lossen
wellesquote:
ze zullen trots op me zijn op schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
oe, straks kan je er ook nog competenties mee afstrepen.. puzzelen
welkom mijn profiel al gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:22 schreef Ciske het volgende:
verveeld zich op stage!!!!
:S alle BPV's afgerond maar nog stage moet gaan "lopen" (letterlijk genomen: stagezitten).
pffffffffff nog 1 uur en 37minuten!!
welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:22 schreef Ciske het volgende:
:S alle BPV's afgerond maar nog stage moet gaan "lopen" (letterlijk genomen: stagezitten).
tis al goedquote:
*klikt..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel gelezen, dat is veel schokkender
Ga eerst maar eens oprotten... msn deinstalleren.... en heel misschien ... mag je dan terug komenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:22 schreef Ciske het volgende:
Persoonlijke gegevensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
*klikt..
*ziet: Hobbies/interesses: WILLEM II!!!
*denkt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |