quote:MGM's "Sweater Girl" starred in many "women's pictures" fascinating men and women alike. Her glamour girl image belied her true acting talent, although many of her directors knew she was capable of greatness. Unfortunately, her private life -- 7 marriages, alcoholism, and a scandal involving the murder of Johnny Stompanato by her daughter, Cheryl Crane -- often interfered with her advancing screen career.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Zartos het volgende:
Emily Watson, niet?
Ik heb die films nooit gezien, maar welke bedoelde je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:41 schreef Chielus het volgende:
+ die ene vrouw uit Harry Potter
Het alternatief is het punt te geven aan mensen die er 7 in één post zetten, maar dan is het mogelijk een punt te verdienen zonder zelf wat te weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Zartos het volgende:
Pfff, nog zo'n onverdiend punt...
Maggie Smith denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb die films nooit gezien, maar welke bedoelde je eigenlijk?
Nou niet meer zeuren dat ik te moeilijke vragen stel over te onbekende films!quote:
ik heb het even opgezocht, ik bedoelde Geraldine Somervillequote:
'K heb The Matrix stuk of 15x gekeken, dus daar weet 'k het meeste wel vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:55 schreef Zartos het volgende:
[..]
Nou niet meer zeuren dat ik te moeilijke vragen stel over te onbekende films!
InTrePidIvity +1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 01. (--) twentemeisje 9 ( + 9 ) 02. (--) Zartos 8 ( + 8 ) 03. (--) mr_anonimous 6 ( + 6 ) 03. (--) Sokolsky 6 ( + 6 ) 05. (--) hornage 5 ( + 5 ) 06. (--) Chielus 4 ( + 4 ) 07. (--) dolle_hond 3 ( + 3 ) 07. (--) InTrePidIvity 3 ( + 3 ) 07. (--) victorinox 3 ( + 3 ) 10. (--) ranja 2 ( + 2 ) 10. (--) SaintOfKillers 2 ( + 2 ) 12. (--) Atreidez 1 ( + 1 ) 12. (--) Khalein 1 ( + 1 ) 12. (--) Sheridana 1 ( + 1 ) 12. (--) Undergod 1 ( + 1 ) |
Ik doe er een hintje bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat twentemeisje weg is en ik er vrij zeker van ben dat ik hem goed heb, zal ik alvast een nieuwe plaatsen om deze topic toch nog op gang te houden:
Films van welke acteur?
MDB
TMC
TT
DWL
HOS
D
TSR
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:19 schreef Zartos het volgende:
Million Dollar Baby
Dreamcatcher
The Shawshank Redempton
Morgan Freeman?
kwas al bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ken behalve Morgan Freeman geen acteur die zowel in Million Dollar Baby als in The Shawshank Redemption speelt...
Dan neem ik mijn opmerking terugquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Zartos het volgende:
Ik heb het opgezocht. Asskicker heeft geen fouten gemaakt.
Ik kende hem niet...?
edit = oeps, he's backquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:40 schreef hornage het volgende:
mmm, asskicker is nog niet online, kunnen jullie misschien hints geven dan?
Het is geen Space Cowboys, bij SC moet je recenter denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:23 schreef avotar het volgende:
Volgens mij zit ik er ook naast, maareh..
million dollar baby
Space Cowboys
Clint "Dirty Harry" Eastwood?
Hint 3:quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
edit = oeps, he's back=
Ook al hadden ze al zijn films opgenoemd, dan had ik het nog niet geweten![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Films van welke acteur?
MDB
The Manchurian Candidate
TT
DWL
HOS
Daredevil
TSR
Let's face it, (bijna) niemand kent die gozerquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik zie dat sommigen echt niet verder komen.
Dus mijn 4de hint:
[..]
Diegene die ik zoek heeft een prominente gastrol in de serie '24' .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Films van welke acteur?
Million Dollar Baby
The Mancurian Candidate
TT
DWL
HOS
Daredevil
The Shawshank Redemption
Sin City
JUDE CICCOLELLAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Films van welke acteur?
Million Dollar Baby
The Mancurian Candidate
The Terminal
Down With Love
Head Of State
Daredevil
The Shawshank Redemption
Sin City
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
CI Cruel Intentions?
Hm, er is bij mij ook een lichtje gaan branden en na de beschrijvingen zie ik ook een gezicht voor me. Maar aanzienlijk makkelijker... voor mij niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Asskicker14 het volgende:
NOG een initialensoep, deze wat aanzienlijk makkelijker.
BINGO.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef haagse_elfje het volgende:
w8 ff dat is die rooie die die psych speelt in Cruel Intensions
Swoosie Kurtz
Ook opgezocht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
ik wil me nergens mee bemoeien maar volgens IMDB heeft avotar gelijk....
je geeft toch toe dat je hebt opgezochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zie je mij hier een antwoord geven dan?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je geeft toch toe dat je hebt opgezocht
quote:.... Helped Pat Welsh to perform ET's voice in “E.T. THE EXTRA-TERRESTRIAL (1982).
je mag zoveel opzoeken als je wil.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een schande, ik word publiekelijk ten schande gemaakt omdat ik één keer iets heb opgezocht maar meerdere doen het en alleen ik word er op aan gekeken
Je wilt niet beweren dat je alleen dit keer iets heb opgezocht, hé![]()
Flikker toch eens op met dat geëikel van je... Als ik het antwoord op een vraag uit mezelf niet weet dan zoek ik het antwoord op omdat ik geen geduld heb op het antwoord te wachten... Je ziet mij hier toch niet meedingen naar de punten voor deze vraag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een schande, ik word publiekelijk ten schande gemaakt omdat ik één keer iets heb opgezocht maar meerdere doen het en alleen ik word er op aan gekeken
Ik doe hier natuurlijk nog maar net mee.. maareh.. ik heb die vraag van jou gisteren vanochtend ook opgezocht.. maar heb hier het antwoord niet gegeven.... expres niet eignelijk... want dat vond ik niet fair..quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
hahaha.. ik doe wel aan meer quizzen mee Zartos.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Zartos het volgende:
Nou, ik zie het hier ook regelmatig gebeuren dat er iets opgezocht wordt en dan vooral commentaar gegeven wordt dat niemand dat ooit kan weten. Antwoord geven gebeurt inderdaad niet.
Maar hoe weet iemand in godsnaam wie de stem van E.T. gedaan heeft, terwijl de persoon in questie verder geen noemenswaardige acteercarrière heeft... Raadselachtig.
Ik doelde ook niet op jouw opmerking Zartosquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Zartos het volgende:
Hee, ik had het niet over wantrouwen. Meer over respect. Wist in die kennisquiz iemand de vraag?
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
ik wil me nergens mee bemoeien maar volgens IMDB heeft avotar gelijk....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Zartos het volgende:
Hee, ik had het niet over wantrouwen. Meer over respect. Wist in die kennisquiz iemand de vraag?
ja I know toen had ik hem goed geradenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
deze vraag is al eens geweest trouwens.
lijkt me een echte scanmanvraag
Zie toelichting een stukje verderopquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijk
probleem is welke site je dan als maatstaf neemt... aangezien tien sites waarschijnlijk tien verschillende antwoorden geven... waaronder:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het op een paar andere sites gekeken en TIS GEEN PAT WELSH
Ik zou nog een keer kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijk
als iedereen het toch al op IMDB heeft lopen nakijken wat heeft het dan een zinquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef haagse_elfje het volgende:
weet je wat hier heb je het antwoord Debra Winger veel plezier ermee ajuu
cheer upquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het eens ooit nagevraagd voor een werkstuk zij heeft de uiteindelijke stem gedaan van ET , Pat Welsh heeft 10 minuten gedaan maar goed de vraag is al beantwoord, zoek zlef maar uit wie het puntje krijgt want ik weet het niet
het was idd een lastige klote vraag eigenlijk, hoe verzin ik het....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
mijn reacties waren totaal niet bedoeld om je te irriteren.... gewoon gezonde discussie over welke bronnen als uitgangspunt te nemen...
Ik stel voor dat we het punt geven aan Pat Welsh... omdat ze maar tien minuten ET mocht doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het was idd een lastige klote vraag eigenlijk, hoe verzin ik het....
de uiteindelijke vraag nu is....wie heeft het puntje?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het punt geven aan Pat Welsh... omdat ze maar tien minuten ET mocht doen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef avotar het volgende:
weet je.. ik bemoei me er verder maar niet mee...
tot morgen
Deze pak ik nog ff meequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef victorinox het volgende:
The Thing from Another World?
Zal hem vast wel niet zijn.
maar 1 gok per post aubquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
*pakt de Veronica gids van deze week erbij*
The Great White Hype?
Dancing at the Blue Iguana?
The Thing Called Love?
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Sokolsky het volgende:
Mr Smith goes to Washington?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef One_conundrum het volgende:
Aaah dat heb ik ergens gelezen. Scott ofzo?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef One_conundrum het volgende:
iets met een C... er zat een zwartwit foto bij.... ik wordt gek
Sorry Asskicker, vanwege reglementaire bepalingen: EricusMaximus +1quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Zal the great white hype wel zijn
great white (shark)
jamie foxx en die anderen zie ik niet zo snel
Eindelijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:35 schreef twentemeisje het volgende:
Dat moet Cary Grant zijn!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Sokolsky het volgende:
Fervente rookster...
Is ze Amerikaans of buitenlands?
Daar lijkt ze niet alleen op... ze is het! Sheridana +1quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:44 schreef Sheridana het volgende:
romy schneider lijkt ze op...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef hornage het volgende:
tootsie
runaway jury
outbreak
finding neverland
kramer vs kramer
rain man
hook
the graduate
meet the fockers
mad city
precies, die zocht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Sokolsky het volgende:
Guess Who?
Kon ik ook niet bedenkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef hornage het volgende:
nee, catch me if you can zou bijna kloppen, maar ik kan zo niemand vinden uit charlie's angels full throttle die ook daarin speelde...
Absoluut!quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef Sokolsky het volgende:
Psst, Sheri, kijk eens op de volgende pagina... daar is een opvallende eensgezindheid
Zeer zeker nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Zartos het volgende:
The Boondock Saints?
Ah!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef twentemeisje het volgende:
Saved!
en dat is correctquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:28 schreef ReSpawn het volgende:
![]()
Ik heb het gevoel van deja vú. Ik ben hier al eens eerder geweest. Heel lang geleden... Ik kan het niet helpen dat ik een traantje wegpink bij de gedachte aan mijn verleden op deze plek. Maar ik ben weer terug. Mijn hersens zitten niet meer zo sterk in de films, maar ik doe mn best om ze op te frissen!
KOM MAAR OP!![]()
(Of mag dit nog steeds niet hier en wordt ik dadelijk doorgekicked naar het slowchat-topic?)
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Arnold?
Veel succes daarmee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek een naam.
Tsja, helaas kan 'k dat niet goed rekenen, want ik wilde toch echt een naam horen... Anders had ik 'die apin' van SoK ook wel goed kunnen rekenen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bedoel uiteraard de actrice die Marla Singer speelt in Fight Club.
Alleen kan ik momenteel niet op haar naam komen.
Afgezien van een extra a'tje is dat goed jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Chielus het volgende:
als je die bedoeld is het Helen Bonham Carter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |