Ik zou nog een keer kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijk
als iedereen het toch al op IMDB heeft lopen nakijken wat heeft het dan een zinquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef haagse_elfje het volgende:
weet je wat hier heb je het antwoord Debra Winger veel plezier ermee ajuu
cheer upquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het eens ooit nagevraagd voor een werkstuk zij heeft de uiteindelijke stem gedaan van ET , Pat Welsh heeft 10 minuten gedaan maar goed de vraag is al beantwoord, zoek zlef maar uit wie het puntje krijgt want ik weet het niet
het was idd een lastige klote vraag eigenlijk, hoe verzin ik het....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
mijn reacties waren totaal niet bedoeld om je te irriteren.... gewoon gezonde discussie over welke bronnen als uitgangspunt te nemen...
Ik stel voor dat we het punt geven aan Pat Welsh... omdat ze maar tien minuten ET mocht doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het was idd een lastige klote vraag eigenlijk, hoe verzin ik het....
de uiteindelijke vraag nu is....wie heeft het puntje?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het punt geven aan Pat Welsh... omdat ze maar tien minuten ET mocht doen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef avotar het volgende:
weet je.. ik bemoei me er verder maar niet mee...
tot morgen
Deze pak ik nog ff meequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef victorinox het volgende:
The Thing from Another World?
Zal hem vast wel niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |