Ook opgezocht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
ik wil me nergens mee bemoeien maar volgens IMDB heeft avotar gelijk....
je geeft toch toe dat je hebt opgezochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zie je mij hier een antwoord geven dan?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je geeft toch toe dat je hebt opgezocht
quote:.... Helped Pat Welsh to perform ET's voice in “E.T. THE EXTRA-TERRESTRIAL (1982).
je mag zoveel opzoeken als je wil.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een schande, ik word publiekelijk ten schande gemaakt omdat ik één keer iets heb opgezocht maar meerdere doen het en alleen ik word er op aan gekeken
Je wilt niet beweren dat je alleen dit keer iets heb opgezocht, hé![]()
Flikker toch eens op met dat geëikel van je... Als ik het antwoord op een vraag uit mezelf niet weet dan zoek ik het antwoord op omdat ik geen geduld heb op het antwoord te wachten... Je ziet mij hier toch niet meedingen naar de punten voor deze vraag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een schande, ik word publiekelijk ten schande gemaakt omdat ik één keer iets heb opgezocht maar meerdere doen het en alleen ik word er op aan gekeken
Ik doe hier natuurlijk nog maar net mee.. maareh.. ik heb die vraag van jou gisteren vanochtend ook opgezocht.. maar heb hier het antwoord niet gegeven.... expres niet eignelijk... want dat vond ik niet fair..quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
hahaha.. ik doe wel aan meer quizzen mee Zartos.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Zartos het volgende:
Nou, ik zie het hier ook regelmatig gebeuren dat er iets opgezocht wordt en dan vooral commentaar gegeven wordt dat niemand dat ooit kan weten. Antwoord geven gebeurt inderdaad niet.
Maar hoe weet iemand in godsnaam wie de stem van E.T. gedaan heeft, terwijl de persoon in questie verder geen noemenswaardige acteercarrière heeft... Raadselachtig.
Ik doelde ook niet op jouw opmerking Zartosquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Zartos het volgende:
Hee, ik had het niet over wantrouwen. Meer over respect. Wist in die kennisquiz iemand de vraag?
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
ik wil me nergens mee bemoeien maar volgens IMDB heeft avotar gelijk....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Zartos het volgende:
Hee, ik had het niet over wantrouwen. Meer over respect. Wist in die kennisquiz iemand de vraag?
ja I know toen had ik hem goed geradenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
deze vraag is al eens geweest trouwens.
lijkt me een echte scanmanvraag
Zie toelichting een stukje verderopquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb op IMDB gekeken en ook op andere sites en volgens die heeft hij niet gelijk
probleem is welke site je dan als maatstaf neemt... aangezien tien sites waarschijnlijk tien verschillende antwoorden geven... waaronder:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het op een paar andere sites gekeken en TIS GEEN PAT WELSH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |