abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:26:04 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_27702913
Adelante heeft het drukjes, daarom open ik het volgend deel maar .

Game on... in deel 10!

Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

De online catalogi 2005 vind je hier.

Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant!

voorgaande topics:
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

er is ook 'n topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA

*** NIEUW VANAF 1 SEPTEMBER 2005 - IKEA FAMILY ***

voor iedereen, geen kosten, alleen voordelen...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:32:09 #2
16715 Mylene
*schatje*
pi_27703083
Als iemand een betere topictitel weet laat het dan even weten. Dan wijzigen we 'm gewoon.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:55:29 #3
92354 Nuvole
feeling good
pi_27703837
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef schatje het volgende:
Als iemand een betere topictitel weet laat het dan even weten. Dan wijzigen we 'm gewoon.
'n Zonnige Zweedse Zomer.
Only the good die young.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:18:41 #4
16715 Mylene
*schatje*
pi_27704484
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Nuvole het volgende:

[..]

'n Zonnige Zweedse Zomer.
Gedaan .
pi_27704694
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Koningin het volgende:
teeveepee
Ik ken het gevoel!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:11:56 #6
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27705947
Alleen komt IKEA family iets later dacht ik

Wel komt dan de IKEA Duiven Mannenkalender uit!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:13:47 #7
92354 Nuvole
feeling good
pi_27708105
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Gedaan .

Van mij mag die zomer nu ook wel komen!

Ontopic vraag aan de medewerkers: Ik was afgelopen Woonsdag weer eens bij de locale Ikea, maar ik kon de nieuwe Skär-kalender niet meer vinden. Worden die niet meer in grote oplages gedrukt?
Of komt de mannenkalender daarvoor in de plaats?
Only the good die young.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:17:20 #8
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_27714548
Speciaal voor Webforce:

dinsdag 7 juni 2005 @ 20:19:17 #9
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27719855
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef Black-Hole het volgende:
Speciaal voor Webforce:

[afbeelding]
Wat voor een kamer is het? Staat er helemaal niets tegen de muur? Enne behangen is niet je sterkste punt
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:47:50 #10
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_27720936
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat voor een kamer is het? Staat er helemaal niets tegen de muur? Enne behangen is niet je sterkste punt
Slaapkamer, en ja m'n pa kan niet zo heel erg goed behangen Hier zoals het nu is met de poster er half op:

Met aan de andere kant een half ingerichte Stolmen kast:
pi_27721545
Met zo'n kast moet wel echt alles netjes liggen... Niets voor mij!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:36:57 #12
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27727433
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Slaapkamer, en ja m'n pa kan niet zo heel erg goed behangen Hier zoals het nu is met de poster er half op:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof gedaan zo met die poster, is ook de enige juiste plek dat ik kan bedenken . En die kast sja, ik vind het beter als er deuren voor zitten . Voor een kledingkast dan... De kast zelf vind ik heel tof, maar het heeft wat van een kledingwinkel weg zo
pi_27729299
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Die Stolmen is heel mooi ik hoop alleen wel voor je dat je a) er deuren o.i.d. voor doet of b) goed kunt afstoffen
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Ontopic vraag aan de medewerkers: Ik was afgelopen Woonsdag weer eens bij de locale Ikea, maar ik kon de nieuwe Skär-kalender niet meer vinden. Worden die niet meer in grote oplages gedrukt?
Of komt de mannenkalender daarvoor in de plaats?
Die Skär kalenders liggen in Breda op aanvraag bij de klantenservice trouwens. We hebben er niet zo veel binnen gehad dat we ze bij elke kassa kunnen leggen, dan zouden ze al na een paar weken op zijn. Op Woonsdag delen we ze over het algemeen wel uit, bij de ingang - hoe dat in andere vestigingen gaat weet ik niet precies.

BTW- schatje voor het openen van deel tien!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_27730140
Webforce thanks voor het antwoord!
Ik ga dan zeker even terug.
Het staat wel erg leuk al die zeep er hangen er nu 5 en het moeten er meer worden aan de muur met die verschillende zeepjes. ja Lush-fan hier
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:34:06 #15
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_27732760
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef Allan24 het volgende:
Die Stolmen is heel mooi ik hoop alleen wel voor je dat je a) er deuren o.i.d. voor doet of b) goed kunt afstoffen
Ik ga wel voor optie B, als je er deuren o.i.d. voor zet kan je net zo goed een 'normale' garderobekast kopen.
pi_27739747
Ik hoop dat het een zonnige zweedse zomer wordt.

* heaven7 gaat 12 juli naar Zweden

Framför svenska sommaren!
pi_27739804
Ik ben vorig jaar ook naar Zweden geweest, fantastisch daar!
Hoe ga je er naar toe?
pi_27739887
Ik ga ook al voor de 4e keer
Met de auto gaan we In 1 keer door, zodra het licht wordt wegwezen hier.
Vorige zomer was het weer trouwens VER-SCHRIK-KE-LIJK! Echt huilen met de pet op
pi_27740165
Het weer was inderdaad echt niks... paar keer echt flinke buien gehad.

En ga je dan met de boot van Frederikshavn naar Göteborg? Wij waren vorig jaar met die Stena Line Express, ging lekker vlot
pi_27740568
Paar keer? Praktisch 2 weken lang regen gehad Ik geloof 2 mooie dagen in totaal.
Wij nemen de veren tussen Puttgarden-Rødby en Helsingør-Helsingborg.
Alleen weet ik niet of dit het handigst is aangezien we naar Uppsala gaan.
Enig idee?
pi_27740854
Zo bekend ben ik helaas ook weer niet in Zweden Wil er wel vaker heen gaan in de toekomst, maar dat komt vast nog wel een keer.
Wij hebben gelukkig geen 2 weken regen gehad Zaten daar rond 28 juli in ieder geval, toen was het 28 graden.
pi_27740962
Aftonbladet beloofde iedere dag zon met leuzen als "de zomer komt er eindelijk aan!" e.d
Ik weet niet met wanneer wij er zaten maar het was de slechtste zomer in 75 jaar ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2005 14:13:12 ]
pi_27754077
Ben vandaag weer even geweest...maar voor t eerst in Ikea Utrecht...heb weer lopen kwijlen en een heel huis ingericht terwijl dat nog niet eens op de planning staat Genoeg leuke spullen gezien...as usual...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_27755377
binnenkort ga ik opzelf wonen. dus dan kan ik de IKEA onveilig maken. eens goed de prijzen in de gaten houden in Duitsland en Nederland. Voor mij zijn Ikea Eindhoven en Ikea Kaarst allebei even dicht bij. en de prijzen verschillen soms wel heel erg.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:08:13 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_27759990
ik denk w'rom loopt het IKEA topic niet meer, maar er is gewoon een nieuw deel

met dank aan schatje dus...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_27787661
Volgende week een zooi IKEA spul kopen voor mijn nieuw optrekje. . Heb werk gekregen in Utrecht, beetje plots allemaal, en ga eerst op kamers.

Als mijn kamer hoog genoeg is (moet hem nog even precies opmeten )
TROMSÖ 140x200

met een SULTAN HÖGBO matras.

Als hij niet hoog genoeg is een slaapbank
BEDDINGE STANDARD oid

MIKAEL werkhoek, staat niet op de site, wel in de IKEA en in de folder.

En iets om mijn kleren op te bergen onder een schuin gedeelte, weet nog niet hoe ik dat op ga lossen. Met losse opberg dozen misschien. .
pi_27792410
ik zag trouwens in Ikea Utrecht dat het Robin bureau nu ook in groen is. Is dat met andere produkten uit de Robin serie ook?
pi_27811444
Iemand tips over hoe je een witte SKRUVSTA schoon kan krijgen? Zoals te verwachten is ie erg besmettelijk. Daar heb ik op zich geen problemen mee, alleen begint de zitting nu echt blauw te worden (spijkerbroeken...) en ik krijg het er niet af! Jif werkt in ieder geval niet, en ik durf niet zomaar aggressief spul te gebruiken.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27818892
Even een herhalingsvraagje...

Ik zag bij een collega een geweldige ladenkast staan maar volgens mij is hij al lang uit de collectie. Het gaat om een ladenkast van ong. 1.70 hoog (schat ik) met een stuk of 6 laden. De laden waren een soort van olijf/appelgroen met ovale vorm in elke lade waar een soort van mat glas in zat. Ik vond hem helemaal geweldig! Hamvraag: wie weet hoe hij heet?!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_27819078
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Volgende week een zooi IKEA spul kopen voor mijn nieuw optrekje. . Heb werk gekregen in Utrecht, beetje plots allemaal, en ga eerst op kamers.

Als mijn kamer hoog genoeg is (moet hem nog even precies opmeten )
TROMSÖ 140x200
[afbeelding]
met een SULTAN HÖGBO matras.

Als hij niet hoog genoeg is een slaapbank
BEDDINGE STANDARD oid
[afbeelding]

MIKAEL werkhoek, staat niet op de site, wel in de IKEA en in de folder.

En iets om mijn kleren op te bergen onder een schuin gedeelte, weet nog niet hoe ik dat op ga lossen. Met losse opberg dozen misschien. .
Dat bed is zeer relaxed. Ken veel mensen die het hebben. Ga het ook fixen. Dat matras ga ik misschien ook fixen maar zo'n Hasselbank ofzo leek me ook wel lekker.

Trouwens het opbergen van je kleren kan als volgt: leg een rails en doe daar schuifdeuren in van een metertje hoog ofzo. Dan heb je een afgesloten gedeelte. Paar planken op verschillende hoogtes fixen. Daar leg je je kleren op.
Wie anders?
Een legende.
pi_27819099
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef imago het volgende:
Iemand tips over hoe je een witte SKRUVSTA schoon kan krijgen? Zoals te verwachten is ie erg besmettelijk. Daar heb ik op zich geen problemen mee, alleen begint de zitting nu echt blauw te worden (spijkerbroeken...) en ik krijg het er niet af! Jif werkt in ieder geval niet, en ik durf niet zomaar aggressief spul te gebruiken.

[afbeelding]
Ovenreiniger wilt wel eens werken voor dat soort zaken.
Serieus trouwens.
Wie anders?
Een legende.
pi_27853747
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb een geweldige ladenkast zien staan maar volgens mij is hij al lang uit de collectie. Het gaat om een ladenkast van ong. 1.70 hoog (schat ik) met een stuk of 6 laden. De laden waren een soort van olijf/appelgroen met ovale vorm in elke lade waar een soort van mat glas in zat. Ik vond hem helemaal geweldig! Hamvraag: wie weet hoe hij heet?!
Hoeft niet meer...lang leve de Ikea Klantenservice want die mailden me het antwoord!
Het is namelijk de Arup Ladenkast en mijn beschrijving bleek helemaal niet zo slecht!

Heeft iemand m toevallig hier en wil m aan mij verkopen ? Op internet staat ie namelijk nergens aangeboden....
  zondag 12 juni 2005 @ 14:49:37 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_27856985
ik ga deze bed/bank kopen

is de goedkoopste ja, maar ik ben blut en vind hem nog best aardig

en deze voor erbij

maar die ga ik denk ik in een leuk kleurtje verfen, of met van die schoolbordverf

ik heb overigens een hele mooie stoel van ikea, groot gevaarte met een soort hendel aandezijkant waarmee je hem uitklapt zodat je benen omhoog komen.
ik kan hem niet meer vinden op de site, waarschijnlijk omdat hij zo oud is, maar heeft iemand een idee welke ik bedoel?
de originele kleur is donkerblauw, maar mijne is zwartwit-geblokt [zelf gemaakte hoes]
ik wil hem namelijk verkopen [marktplaats oid] maar het is wel netjes om dan erbij te kunnen vermelden welk model het is [en misschien de prijs?]

[ Bericht 20% gewijzigd door saaw op 12-06-2005 15:02:37 ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_27860374
Zeg ik fietste gister over het nieuwe (zoveelste) bedrijven terrein hier in Houten, en zag daar ergens een bordje staan met het ikea logo en daaronder 'Afhalen goederen'. Hebben ze bij ikea utrecht een 2e extern magazijn er bij ofzo?
pi_27862413
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef saaw het volgende:
ik ga deze bed/bank kopen
[afbeelding]

ik heb overigens een hele mooie stoel van ikea, groot gevaarte met een soort hendel aandezijkant waarmee je hem uitklapt zodat je benen omhoog komen.
ik kan hem niet meer vinden op de site, waarschijnlijk omdat hij zo oud is, maar heeft iemand een idee welke ik bedoel?
de originele kleur is donkerblauw, maar mijne is zwartwit-geblokt [zelf gemaakte hoes]
ik wil hem namelijk verkopen [marktplaats oid] maar het is wel netjes om dan erbij te kunnen vermelden welk model het is [en misschien de prijs?]
Ik weet welke je bedoelt want een vriendinnetje van me heeft 'm ook. Heb alleen geen idee hoe die heet. Bij mij werkte het om Ikea Klantenservice te mailen. Ik had alleen een beschrijving (het ging om een kast die ook al jaren uit de collectie is) en toen kreeg ik en de naam en een plaatje gemaild (om te checken of zij hetzelfde bedoelden als ik). Misschien dat ze ook wel voor je kunnen zien hoeveel hij kostte.

Lang leven Ikea Klantenservice!
pi_27872296
Ik ga binnenkort groot inkopen doen voor mn nieuwe kamer en dit gaat vanzelfsprekend grotendeels gebeuren bij de Ikea.

Mijn oog is gevallen op het bed van HOPEN:

Ik vroeg mij alleen af of iemand weet of het ook mogelijk is om hiermee een boxspring te gebruiken ipv een lattenbodem?
eerst kijken... dan zeiken
  maandag 13 juni 2005 @ 00:21:44 #37
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27874031
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:52 schreef Fixers het volgende:
Zeg ik fietste gister over het nieuwe (zoveelste) bedrijven terrein hier in Houten, en zag daar ergens een bordje staan met het ikea logo en daaronder 'Afhalen goederen'. Hebben ze bij ikea utrecht een 2e extern magazijn er bij ofzo?
Is een normaal systeem . Je winkelt, maakt bon aan voor het afhalen van goederen, betaald met de bon bij de kassa. Op dat moment rolt er een pakbon uit de printer in het externe magazijn. Zij hebben de tijd om de spullen bij elkaar te halen en jij hoeft niet te wachten (in de tijd dat jij naar dat gebouw bent gereden )

In duiven hebben we dat nu niet, maar is wel de bedoeling... Hoewel dat weer een hele tijd gaat duren, IKEA zou dan zelf een voorschot moeten doen om de aanvoer van het gehel industrieterrein te veranderen .
Er komt een magazijn bij, zodat wij alle keukens direct kunnen leveren
pi_27881604
Fixes bedoelt denk ik echt een 2e externe magazijn, want op de woonboulevard zit er ook al 1.
pi_27890090
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef Anitra het volgende:
Fixes bedoelt denk ik echt een 2e externe magazijn, want op de woonboulevard zit er ook al 1.
Precies wat ik bedoel. In utrecht is er het zelfbediningsmagazijn wat gwoon bij de winkel zelf zit. Een straat verderop zit er dan nog een afhaalmagazijn waar een deel van de goederen af te halen is. Maar in Houten, dat toch een kilometer of 10 verderop ligt, is blijkbaar ook een afhaalmagazijn. Op de ikea site kan ik er zo niets van terugvinden.
pi_27890835
uit een ander topic van mij:
Ik vraag het maar 'ns hier.
Weet iemand een site waar je alle ikea handleidingen kan vinden? ik heb namelijk een zit-/slaapbank van mijn zus gekregen maar ik krijg hem niet in elkaar

ik hoop dat jullie kunnen helpen
pi_27891224
Heb je een beddinge slaapbank? (zoals een paar reacties hierboven?)
pi_27891329
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef Fiorenza het volgende:
Heb je een beddinge slaapbank? (zoals een paar reacties hierboven?)
nope helaas, hij is een jaar of vijf oud, en weet niet hoe 'ie heet. Heb wel een artikelnummer: 284 445 40

Het een schuif en uitklap systeem. een driezitsbank
pi_27891763
hmm. dan kan ik je niet helpen..
pi_27905777
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef Fixers het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. In utrecht is er het zelfbediningsmagazijn wat gwoon bij de winkel zelf zit. Een straat verderop zit er dan nog een afhaalmagazijn waar een deel van de goederen af te halen is. Maar in Houten, dat toch een kilometer of 10 verderop ligt, is blijkbaar ook een afhaalmagazijn. Op de ikea site kan ik er zo niets van terugvinden.
is dat niet een magazijn voor een ander deel van de collectie (bv kantoor of keuken magazijn)
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  maandag 13 juni 2005 @ 23:46:12 #45
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27906091
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef snellejelle het volgende:
uit een ander topic van mij:
Ik vraag het maar 'ns hier.
Weet iemand een site waar je alle ikea handleidingen kan vinden? ik heb namelijk een zit-/slaapbank van mijn zus gekregen maar ik krijg hem niet in elkaar

ik hoop dat jullie kunnen helpen
Even klantenservice mailen? Misschien sturen ze je die dan op, ik denk het wel namelijk. Mits zij die ook hebben natuurlijk
  maandag 13 juni 2005 @ 23:46:39 #46
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27906108
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Vanderdonk het volgende:

[..]

is dat niet een magazijn voor een ander deel van de collectie (bv kantoor of keuken magazijn)
Dat denk ik ook . Dat krijgen wij in Duiven dus ook, een magazijn waar alle keukens op voorraad leverbaar zijn...
pi_27906721
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:19 schreef Stiertjuhh het volgende:
Ik ga binnenkort groot inkopen doen voor mn nieuwe kamer en dit gaat vanzelfsprekend grotendeels gebeuren bij de Ikea.

Mijn oog is gevallen op het bed van HOPEN:
[afbeelding]

Ik vroeg mij alleen af of iemand weet of het ook mogelijk is om hiermee een boxspring te gebruiken ipv een lattenbodem?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wel kun je uiteraard een lattenbodem met daarop een binnenveringsmatras gebruiken
pi_27906781
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef saaw het volgende:

Tip: aan de onder-/achterkant van veel IKEA meubelen zit een kleine sticker met daarop de naam en/of het artikelnummer van het product. Check dat eens, als die er niet zit kun je altijd de klantenservice mailen op http://www.ikea.com/ms/nl(...)tact_us/contact.html
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:46:13 #49
74276 saaw
pi_27908953
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tip: aan de onder-/achterkant van veel IKEA meubelen zit een kleine sticker met daarop de naam en/of het artikelnummer van het product. Check dat eens, als die er niet zit kun je altijd de klantenservice mailen op http://www.ikea.com/ms/nl(...)tact_us/contact.html
slim plan, thanks!
maar ik weet dus niet zeker of dat er nog zit, aangezien de hoes dus zelfgemaakt is
zit die sticker op de hoes of daar onder op de stoel zelf?

ik zal vanmiddag even kijken
  zondag 19 juni 2005 @ 11:06:12 #50
74276 saaw
pi_28059118
dooie boel hier

wat ik wilde vragen, ik had bedacht om de goedkoopste slaapbank van de Ikea te kopen maar heb me een beetje bedacht toen ik hem zag, echt mooi is ie niet.

nu zit ik er aan te denken om deze te kopen

3-zitsbank, ALLERUM , ¤ 299.00 / stuk

heeft iemand ervaring met deze bank en hoe hij is om op te slapen?
pi_28060070
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef saaw het volgende:
dooie boel hier
Tja 't is 30° buiten, komkommertijd bij IKEA
  zondag 19 juni 2005 @ 11:53:34 #52
74276 saaw
pi_28060089
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tja 't is 30° buiten, komkommertijd bij IKEA
ik wil juist zo snel mogelijk mn slaapbank zodat er vriendjes en vriendinnetjes kunnen blijven pitten

die vinden op de grond slapen niet chill, gek volk
pi_28086272
ik ben zaterdag weer geweest, direct mijn gehele huursubsidie uitgegeven
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:44:02 #54
3185 Adelante
To let it go now
pi_28123928
Vanaf 6 juli weer plundra bij IKEA

klein tipje van de sluier:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_28124051
WHAAH de ASNEN serie..
die hoge kasten zijn zo leuk !
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:24:08 #56
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28125992
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:44 schreef Adelante het volgende:
Vanaf 6 juli weer plundra bij IKEA

klein tipje van de sluier:

[afbeelding]
MEER MEER MEER

Wanneer is het trouwens woonsdag, volgens mij is het nl deze maande de aanbieding van de regiseurs stoeltjes waar ik al een half jaar op wacht.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28128411
over 1 week psies Chielus!!
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:28:20 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_28131276
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Chielus het volgende:

MEER MEER MEER

Wanneer is het trouwens woonsdag, volgens mij is het nl deze maande de aanbieding van de regiseurs stoeltjes waar ik al een half jaar op wacht.
Woonsdag 29 juni is de eerstvolgende en aan meer info m.b.t. de PLUNDRA! kan ik je niet helpen nog, da's een schone taak voor marketing om de volledige folder te verspreiden
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:53:56 #59
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28132070
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
ik ben zaterdag weer geweest, direct mijn gehele huursubsidie uitgegeven
jemig, wat heb je allemaal wel niet gekocht dan?
even over sylvie meis d'r iq:
als je daar graden celsius achter zet, dan kun je kip een week lang goed houden
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:35:46 #60
74276 saaw
pi_28143606
ik weet nogsteeds niet wat de naam was van de stoel die ik heb maar ik heb wel het nummer gevonden: 13570
kan ik op de site ergens zoeken op ID nummer? zo ja, waar? want ik kan niet vinden
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:36:44 #61
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28143634
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:35 schreef saaw het volgende:
ik weet nogsteeds niet wat de naam was van de stoel die ik heb maar ik heb wel het nummer gevonden: 13570
kan ik op de site ergens zoeken op ID nummer? zo ja, waar? want ik kan niet vinden
je kunt wel met ikea mailen, ze mailen hartstikke snel terug is mijn ervaring

t adres staat wel op hun site
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:40:03 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_28143741
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:35 schreef saaw het volgende:
IKEA artikelnummers bestaan uit 8 cijfers, de code die jij hebt gevonden is het leveranciersnummer, desalniettemin kan dat nummer makkelijk zijn als je de klantenservice mailt om te vragen welke stoel je precies hebt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:45:38 #63
74276 saaw
pi_28143928
oke thanks, ga ik nu proberen
pi_28233265

Anna is online! En ze is slim!

[ Bericht 15% gewijzigd door Allan24 op 27-06-2005 00:58:37 ]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:48:46 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_28236212
slim is ze wel idd en ze leert ook nog steeds meer bij

alleen qua uiterlijk hadden mijns inziens een ander Zweeds voorbeeld mogen gebruiken:

pi_28236603
Haha, tante Anna geeft echt overal antwoord op. ff getest met nutteloze vragen
Goed over nagedacht dit...
pi_28236701
Je zei: hoe laat is het

In Amsterdam en Stockholm is het 23:03 uur en 02 seconden.
  zondag 26 juni 2005 @ 00:24:29 #68
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_28239016
Over enkele dagen is onze afdeling voor de helft verbouwt . Met afstand de mooiste van Nederland, ondanks het formaat
pi_28242412
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef Fiorenza het volgende:
Je zei: hoe laat is het

In Amsterdam en Stockholm is het 23:03 uur en 02 seconden.
Flauwekullen met Anna!

--------------------------------

Je zei: Waar ligt Zweden?

Sorry, maar ik ben erg slecht in topografie. Als je wilt, geef ik je informatie over één van onze IKEA winkels. Over welke IKEA winkel wil je meer informatie?

Je zei: Jij weet wel veel!

Wat is wijsheid? Ik zou graag eens met je over kennis of wijsheid willen praten, maar zullen we het nu over IKEA hebben?

Je zei: Hoe laat ben je vrij?

Ik werk 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Je zei: Kun je ook dansen?

Sorry, maar mijn werk bestaat uit het praten over IKEA producten en services. Van culturele onderwerpen weet ik niet zoveel.

Je zei: Zing eens een liedje!

IKEA is ook gek op muziek en heeft de mooiste meubels om alles in op te bergen. Ik zal de pagina openen met artikelen om dvd's en video's op te bergen.

Je zei: Je bent schattig, Anna.

Bedankt voor het compliment. Wilde je iets over IKEA vragen?

Je zei: Mag ik je een zoen geven?

Bedankt voor het aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Toch bedankt!

Je zei: Wil je met me trouwen?

Je kan niet met een on line assistent trouwen. Je kan in onze winkels wel de leukste huwelijkscadeaus vinden. Zeg me welk artikel je zoekt en ik help je verder.

Je zei: Heb je ook een zus?

Ik praat liever niet over mijn familie op dit moment. Wil je me een vraag stellen over IKEA? Dat zou geweldig zijn!

pi_28249368
Ook al eens in een ander forum gevraagd, maar kreeg toen weinig respons.

Kan iemand mij wat vertellen over de (lange termijn) kwaliteit van deze vloer 'Balk':

zondag 26 juni 2005 @ 15:28:16 #71
123409 ijsjongetje
friesland is gaav
pi_28250349
quote:
Op zondag 26 juni 2005 03:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Flauwekullen met Anna!

--------------------------------

Je zei: Waar ligt Zweden?

Sorry, maar ik ben erg slecht in topografie. Als je wilt, geef ik je informatie over één van onze IKEA winkels. Over welke IKEA winkel wil je meer informatie?

Je zei: Jij weet wel veel!

Wat is wijsheid? Ik zou graag eens met je over kennis of wijsheid willen praten, maar zullen we het nu over IKEA hebben?

Je zei: Hoe laat ben je vrij?

Ik werk 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Je zei: Kun je ook dansen?

Sorry, maar mijn werk bestaat uit het praten over IKEA producten en services. Van culturele onderwerpen weet ik niet zoveel.

Je zei: Zing eens een liedje!

IKEA is ook gek op muziek en heeft de mooiste meubels om alles in op te bergen. Ik zal de pagina openen met artikelen om dvd's en video's op te bergen.

Je zei: Je bent schattig, Anna.

Bedankt voor het compliment. Wilde je iets over IKEA vragen?

Je zei: Mag ik je een zoen geven?

Bedankt voor het aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Toch bedankt!

Je zei: Wil je met me trouwen?

Je kan niet met een on line assistent trouwen. Je kan in onze winkels wel de leukste huwelijkscadeaus vinden. Zeg me welk artikel je zoekt en ik help je verder.

Je zei: Heb je ook een zus?

Ik praat liever niet over mijn familie op dit moment. Wil je me een vraag stellen over IKEA? Dat zou geweldig zijn!
dat is wel humor zeg
pi_28261244
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef var.fok het volgende:
Ook al eens in een ander forum gevraagd, maar kreeg toen weinig respons.

Kan iemand mij wat vertellen over de (lange termijn) kwaliteit van deze vloer 'Balk':

[afbeelding]
Geen idee, het is een nieuw artikel
quote:
  • Natuurlijke materialen geven een gezellige sfeer en worden in de loop der jaren alleen maar mooier.
  • Aanbevolen voor woonkamer en slaapkamer.
  • Kan 1-2 keer geschuurd worden.
  • Te verbinden met de meegeleverde kunststof lijst voor zichtbare of onzichtbare naad.
  • Kan op bestaande vloeren gelegd worden, met uitzondering van hoogpolige vloerbedekking.
  • Voetstappen hoor je beduidend minder op een houten vloer dan op een laminaatvloer.
  • Gemakkelijk schoon te houden - geen extra oppervlaktebehandeling nodig.
  • Maar aangezien er een flinke garantie op zit (wat is het, 10 jaar geloof ik? Check 't effe op de afdeling vloeren bij IKEA) zal het wel goed zitten denk ik.
    pi_28286520
    Bijna Woonsdag!!

Ik voorzie gooi- smijt- en vecht-taferelen om 10:00 uur
    pi_28287727
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 22:33 schreef Allan24 het volgende:
    Bijna Woonsdag!!

[afbeelding]

Ik voorzie gooi- smijt- en vecht-taferelen om 10:00 uur
    Hm, hoe hoog is zo'n stoeltje? Ik bedoel, weet iemand hoe hoog de zitting is vanaf de grond gemeten?
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      maandag 27 juni 2005 @ 23:28:51 #75
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_28288494
    Is zoiets snel uitverkocht op Woonsdag of kan ik rustig om 2 uur aankomen zetten voor 3 van deze stoeltjes?
    pi_28288713
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
    Is zoiets snel uitverkocht op Woonsdag of kan ik rustig om 2 uur aankomen zetten voor 3 van deze stoeltjes?
    Ik denk dat om deze dingen hectische taferelen zouden kunnen ontstaan (gooi- en smijtwerk zoals boven gezegd). Je mag denk ik al blij zijn als je om 11 uur nog een kan bemachtigen.
    Bananenyoghurt...
    pi_28290356
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
    Als het om 10 uur ingaat, zou ik maar zorgen dat je om 9 uur in de startblokken staat!
    pi_28290451
    Wat het is: de winkel opent om 10:00 uur. In de meeste vestigingen gaat het restaurant echter al een half of heel uur tevoren open, dus dan ben je zelfs om 10:00 uur gewoon te laat.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 00:56:06 #79
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_28291094
    Nog even over Anna:

*eerst allerlei vragen gesteld waar ze leuk op antwoordde*

Je zei: Je bent echt goed.

Alle IKEA producten zijn van de beste kwaliteit.

Je zei: ik hou van je!

Zonder liefde is er niets, maar ik praat liever over IKEA.

Only the good die young.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:17:06 #80
    123409 ijsjongetje
    friesland is gaav
    pi_28293581
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 00:28 schreef Allan24 het volgende:
    Wat het is: de winkel opent om 10:00 uur. In de meeste vestigingen gaat het restaurant echter al een half of heel uur tevoren open, dus dan ben je zelfs om 10:00 uur gewoon te laat.
    kun je dan via het restaurant gewoon de winkel in?
      dinsdag 28 juni 2005 @ 11:18:21 #81
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_28296718
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:17 schreef ijsjongetje het volgende:

[..]

kun je dan via het restaurant gewoon de winkel in?
    Ja!
    pi_28297304
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ja!
    nou ja. dat is raar maar wel een goed tip voor de mensen die die stoeltjes willen hebben
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:07:08 #83
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_28300338
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 11:36 schreef snellejelle het volgende:

[..]

nou ja. dat is raar maar wel een goed tip voor de mensen die die stoeltjes willen hebben
    Maar niet om half 10 al ofzo . Je moet dan wel netjes wachten tot 10 uur, maar je bent dan iig al wel binnen.
    pi_28329127
    Over 1 week, woensdag 6 juli, gaat IKEA Groningen 2 (404 voor de kenners) open. We worden zo'n 2,5 keer groter dan de huidige vestiging en krijgen dan ook een veel groter assortiment in vergelijking met wat we hadden.

Wil je nog goedkoop spulletjes op de kop tikken? Dan is vanaf morgen het moment, omdat we dan ook showmodellen mogen gaan verkopen die er nu nog staan/hangen/liggen. Je zult ze wel zelf moeten demonteren, maar hulp is aanwezig. Uiteraard geldt hier: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Volgende week maandag en dinsdag zijn we dicht. Hou er rekening mee dat heel veel dingen deze week niet meer verkrijgbaar zijn in onze huidige winkel.

Meer info op de site van IKEA Groningen.
    Bananenyoghurt...
    pi_28329171
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef groningerstudent het volgende:
    Over 1 week, woensdag 6 juli, gaat IKEA Groningen 2 (404 voor de kenners) open. We worden zo'n 2,5 keer groter dan de huidige vestiging en krijgen dan ook een veel groter assortiment in vergelijking met wat we hadden.

Wil je nog goedkoop spulletjes op de kop tikken? Dan is vanaf morgen het moment, omdat we dan ook showmodellen mogen gaan verkopen die er nu nog staan/hangen/liggen. Je zult ze wel zelf moeten demonteren, maar hulp is aanwezig. Uiteraard geldt hier: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Volgende week maandag en dinsdag zijn we dicht. Hou er rekening mee dat heel veel dingen deze week niet meer verkrijgbaar zijn in onze huidige winkel.

Meer info op de site van IKEA Groningen.
    die showmodellen zien er altijd hartstikke pauper uit
    die hoef ik niet te hebben hoor
    pi_28336053
    Het hoeft ook niet hoor. Je bent het niet verplicht...
    Bananenyoghurt...
      woensdag 29 juni 2005 @ 16:26:04 #87
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_28342703
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:

[..]

die showmodellen zien er altijd hartstikke pauper uit
    die hoef ik niet te hebben hoor
    Bij ons in Duiven zaten er showmodellen bij di enog geen maand stonden... Heb je toch een compleet bankstel voor minder dan de helft
    pi_28351739
    Ik heb 2 vraagjes aan de medewerkers hier of iemand anders die het weet

zo een 1,5 jaar terug heb ik een zitzak gekocht bij de Ikea, ideaal ding niet te groot niet te klein. Zit perfect. Nu is me moeder er ook helemaal gek op en wil er graag een, maar op de site kan ik hem nergens vinden. Was het eenmalige iets of hebben jullie ze nog.

Vraag 2 ik wil graag zo een lack tafeltje, ben al heel lang op zoek naar zoiets. Simpel maar doeltreffend, alleen vind ik de kleuren niet zo. Is het mogelijk de witte zelf in een kleur te spuiten/verfen?
    pi_28353775
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 07:12 schreef MissX het volgende:
    Ik heb 2 vraagjes aan de medewerkers hier of iemand anders die het weet

zo een 1,5 jaar terug heb ik een zitzak gekocht bij de Ikea, ideaal ding niet te groot niet te klein. Zit perfect. Nu is me moeder er ook helemaal gek op en wil er graag een, maar op de site kan ik hem nergens vinden. Was het eenmalige iets of hebben jullie ze nog.

Vraag 2 ik wil graag zo een lack tafeltje, ben al heel lang op zoek naar zoiets. Simpel maar doeltreffend, alleen vind ik de kleuren niet zo. Is het mogelijk de witte zelf in een kleur te spuiten/verfen?
    IKEA heeft geen zitzakken (meer) in 't assortiment, op de EKORRE hangstoel van IKEA Kinderland na.

Verder is zo'n Lack tafeltje prima te verven in een kleur naar keuze
      donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:20 #90
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_28355607
    Nou dat was dus voor Jan Lul naar de IKEA rijden gisteren, De Regiseurs stoeltjes waren alweer uitverkocht....
    pi_28356125
    heb van de week toen ik met mijn vriendin haar bed HOPEN (midden-bruin) ging halen meteen die poster (ingelijst) van Times Square mee genomen, wat een mooi ding is dat zeg!!

voor pics roep maar
    pi_28358045
    Die MALM bedden zijn met dat plundra in de aanbieding, geld dat ook voor de 160 versie?

En.. Ik heb een klok, ik weet niet precies hoe lang ik hem heb en of ik nog een bon heb, maar het is sowieso korter dan 5 jaar. Alleen loopt de klok sinds kort 45 minuten per dag achter en het is nog wel een quartz uurwerk! Kan ik hier mee terug gaan?
    pi_28359193
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef erik-de-perik het volgende:
    heb van de week toen ik met mijn vriendin haar bed HOPEN (midden-bruin) ging halen meteen die poster (ingelijst) van Times Square mee genomen, wat een mooi ding is dat zeg!!

voor pics roep maar
    roep! ik heb staan twijfelen over die poster maar toch niet gedaan... nu een beetje spijt....

is er toevallig iemand die de ingelijste vuurtoren heeft? die vond ik van dichtbij erg wazig, iemand ervaringen met als 'ie bij je thuis hangt?
    pi_28359215
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef MaRySe het volgende:
    Die MALM bedden zijn met dat plundra in de aanbieding, geld dat ook voor de 160 versie?

En.. Ik heb een klok, ik weet niet precies hoe lang ik hem heb en of ik nog een bon heb, maar het is sowieso korter dan 5 jaar. Alleen loopt de klok sinds kort 45 minuten per dag achter en het is nog wel een quartz uurwerk! Kan ik hier mee terug gaan?
    ik zou er een nwe batterij in stoppen
    pi_28359778
    quote:

voor pics roep maar
    Ja Graag !
    pi_28361283
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 11:53 schreef Allan24 het volgende:

[..]

IKEA heeft geen zitzakken (meer) in 't assortiment, op de EKORRE hangstoel van IKEA Kinderland na.

[afbeelding]

Verder is zo'n Lack tafeltje prima te verven in een kleur naar keuze
    daar zie ik me moeder toch niet echt in zitten

maar is zo een tafeltje halen en het dan verven
    pi_28372351
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Chielus het volgende:
    Nou dat was dus voor Jan Lul naar de IKEA rijden gisteren, De Regiseurs stoeltjes waren alweer uitverkocht....
    hoe laat was je er?
      vrijdag 1 juli 2005 @ 02:39:52 #98
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_28377218
    half 12, kon helaas niet eerder
    pi_28383059
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 02:39 schreef Chielus het volgende:
    half 12, kon helaas niet eerder
    Sorry, maar
    Dat *had* je kunnen weten
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:34 schreef groningerstudent het volgende:

Ik denk dat om deze dingen hectische taferelen zouden kunnen ontstaan (gooi- en smijtwerk zoals boven gezegd). Je mag denk ik al blij zijn als je om 11 uur nog een kan bemachtigen.
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 00:25 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Als het om 10 uur ingaat, zou ik maar zorgen dat je om 9 uur in de startblokken staat!
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 00:28 schreef Allan24 het volgende:
      vrijdag 1 juli 2005 @ 21:43:00 #100
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28398337
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef MaRySe het volgende:

helaas, je hebt twee jaar garantie op uurwerken
      zaterdag 2 juli 2005 @ 02:53:50 #101
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_28405912
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Sorry, maar
    Dat *had* je kunnen weten
    [..]

[..]

[..]
    kweet het, ik kon helas niet eerder, dus gokte ik er maar op.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 11:37:07 #102
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_28409056
    weet iemand of de matrassen van zo'n slaapbank ook apart zijn te kopen? In de kamer die ik ga betrekken staat namelijk al wel zo'n bed/bank, maar de matrassen die erop liggen zijn niet echt relaxed.
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zaterdag 2 juli 2005 @ 11:52:20 #103
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28409317
    niet voor alle modellen, maar voor de meeste (beddinge, futons) zijn de matrassen los verkrijgbaar
      zaterdag 2 juli 2005 @ 11:55:42 #104
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28409385
    nog een voorproefje voor volgende week: "duik in de kortingen"

zaterdag 2 juli 2005 @ 11:59:15 #105
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_28409441
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 11:52 schreef Adelante het volgende:
    niet voor alle modellen, maar voor de meeste (beddinge, futons) zijn de matrassen los verkrijgbaar
    staan die ook op de site dan? Of kijk ik erover heen?
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:00:18 #106
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28409461
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 11:59 schreef greatgonzo het volgende:

staan die ook op de site dan? Of kijk ik erover heen?
    nope, op de site staan complete modellen, maar in de winkel kun je keuze maken uit verschillende matrassen en bekledingen en soms onderstellen/poten
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:06:05 #107
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_28409557
    en aan wat voor prijs moet ik dan denken?
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:10:26 #108
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28409659
    weet je welk model je hebt? dan kan ik het maandag wel ff voor je nakijken...
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:15:16 #109
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_28409766
    geen flauw idee, ik heb zoeits:

Met vergelijkbare matrassen, niet echt relaxed zitten/liggen dus.
    pi_28439868
    Voor degenen die het willen weten:

Ludde het schaapje kan in de wasmachine. Het leer wordt er uiteraard wat hard van, maar na een borstelbeurt ziet Ludde er weer prachtig uit. Ik heb twee Luddes die ik als hondenkleedjes gebruik en een van de honden was zo vriendelijk om beide onder te

Blijkbaar zijn de Luddes gebleekt met waterstofperoxide, want na het wassen ruiken beide naar waterstofperoxide, ondanks een ruime hoeveelheid wasverzachter.
    pi_28439899
    Ludde dus:

pi_28448722
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
    Voor degenen die het willen weten:

Ludde het schaapje kan in de wasmachine. Het leer wordt er uiteraard wat hard van, maar na een borstelbeurt ziet Ludde er weer prachtig uit.
    !

Heb pas nog iemand terug gestuurd die ermee terug kwam na 'm gewassen te hebben...

"Mijn schaap is verongelukt!!"
    Ik: "Je moet je schaap ook borstelen, dan wordt ie weer mooi..."
    "Denk je dat ik gek ben of zo?"
    "Als je een hond hebt gewassen, dan borstel je die toch ook?"
    "O ja..."

[ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 03-07-2005 17:18:53 ]
    pi_28448962
    quote:

voor pics roep maar
    Kan je hiervan pics maken? thanks
    pi_28449099
    Er staat op dat je 'm alleen met de hand mag wassen. Daar ga ik tuuk niet aan beginnen als er hondenkots op zit. Dus ik heb het er gewoon op gewaagd. Volgens mij issie niet eens gekrompen.
    pi_28468380
    ik dacht eerst dan plundra gewoon een aparte serie van producten was die alleen in die betreffende periode te koop waren nu weet ik wel beter
    pi_28471402
    hier issie dan, in het midden is ie wat lichter, dat komt door de flits

pi_28471875
    ik vind em zo gaaf!
    Alleen zou ik hem graag op een muur zien, dan is de verhouding beter in te schatten.
    Hij lijkt me nogal groot, dus zal ik wel eerst een plekkie moeten vinden.

(en vriendlief nog overtuigen natuurlijk....)
    pi_28472149
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef erik-de-perik het volgende:
    hier issie dan, in het midden is ie wat lichter, dat komt door de flits

[afbeelding]
    wat is het formaat eigenlijk?
    pi_28472468
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef snellejelle het volgende:

[..]

wat is het formaat eigenlijk?
    140 bij 100 cm...

ik heb niet zo hele grote kamer (vrij smal) dus al ik een foto moet nemen van een stuk muur erbij, moet ik hem schuin maken...
    pi_28472641
    Ook op de website nu diverse vooraankondigingen:

In Groningen is het géén Plundra! in verband met de heropening die a.s. woensdag is
    Daar wel diverse aanbiedingen die alleen in die vestiging geldig zijn: http://www.ikea.nl/groningen

dinsdag 5 juli 2005 @ 17:45:34 #121
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_28518769
    In het Dagblad van het Noorden stond een actie met een gratis bed (moet je de hele nacht voor buiten slapen ofzoiets), maar nergens staat hoe je mee kunt doen, om welk bed het gaat etc. etc.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 17:53:57 #122
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_28519038
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/inschrijving_slaapactie.html
    Gevonden! Je moest je al inschrijven en het gaat om een übercheapass-bed
    Tsja, je zult ook maar iets van meer dan 100 euro weggeven aan mensen die er 12,5 uur voor buiten moet liggen
    pi_28519101
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef detulp050 het volgende:
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/inschrijving_slaapactie.html
    Gevonden! Je moest je al inschrijven en het gaat om een übercheapass-bed
    Tsja, je zult ook maar iets van meer dan 100 euro weggeven aan mensen die er 12,5 uur voor buiten moet liggen
    Een gegeven paard...
      dinsdag 5 juli 2005 @ 18:04:29 #124
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_28519373
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een gegeven paard...
    Ze verwachten wel dat je je inschrijft met een goede reden en dat je bijna 13 uur in de kou buiten gaat liggen. Uiteraard doen de deelnemers dit vrijwillig, maar het is wel een magere tegenprestatie van de IKEA
    pi_28527136
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ze verwachten wel dat je je inschrijft met een goede reden en dat je bijna 13 uur in de kou buiten gaat liggen. Uiteraard doen de deelnemers dit vrijwillig, maar het is wel een magere tegenprestatie van de IKEA
    Waar staat dat je buiten moet liggen? Ik kreeg eerder de indruk dat je IN de Ikea mocht liggen... maar dat kan ik ook fout hebben. Ik vind het in ieder geval wel een leuke actie!
      dinsdag 5 juli 2005 @ 22:49:36 #126
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_28530135
    In de krant stond dat ze voor de ingang moesten liggen
      dinsdag 5 juli 2005 @ 22:52:58 #127
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_28530302
    Groningers zijn daar te nuchter voor, als ze dit in Haarlem hadden gedaan, had waarschijnlijk half A'dam Oost op het parkeerdek overnacht

De tegenprestatie is wat magertjes misschien, maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
      woensdag 6 juli 2005 @ 09:13:09 #128
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_28539738
    ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
    Ik ga vanvond naar ikea en ik wil graag zo'n stoeltje voor Saskia
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_28540087
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
    ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
    Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijn (maar ik kan ernaast zitten natuurlijk).
      woensdag 6 juli 2005 @ 09:43:29 #130
    3011 E.T.
    pi_28540243
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 09:33 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijn (maar ik kan ernaast zitten natuurlijk).

alles wat ik aan leuke dingen voro Saskia zie, is uit de collectie gehaald..
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_28540502
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:

..... maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
    Zoals ?
    pi_28540533
    Ikea Groningen (2) vanochtend geopend

Nog maar even langs deze week
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_28541121
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Zoals ?
    IKEA Groningen
    pi_28542502
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
    Groningers zijn daar te nuchter voor, als ze dit in Haarlem hadden gedaan, had waarschijnlijk half A'dam Oost op het parkeerdek overnacht

De tegenprestatie is wat magertjes misschien, maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
    Wat ik begrepen had waren het er een stuk of 12-15 die (buiten) de nacht hebben doorgebracht. Groningers zullen daar waarschijnlijk inderdaad te nuchter voor zijn... (edit) Aardig detail: het bed moesten ze nog wel eerst zelf in elkaar zetten...

Maar goed, de winkel ziet er prachtig uit en eindelijk hebben wij ook een Småland (Het Toverbos). Zal een stuk rustiger worden in de winkel
    Bananenyoghurt...
      donderdag 7 juli 2005 @ 00:28:03 #135
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_28573809
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Fiorenza het volgende:
    ik vind em zo gaaf!
    Alleen zou ik hem graag op een muur zien, dan is de verhouding beter in te schatten.
    Hij lijkt me nogal groot, dus zal ik wel eerst een plekkie moeten vinden.

(en vriendlief nog overtuigen natuurlijk....)
    Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...

Btw, las ik nou dat ze in groningen de showroom hebben gecombineerd met marketplace ofzo!?
    quote:
    Bij IKEA Groningen vind je 2 verdiepingen wooninspiratie met een combinatie van meubels en accessoires. Alles staat overzichtelijk bij elkaar. Bijvoorbeeld de kook- en eetaccessoires bij de keukens en eetkamers op één verdieping. Dat is wel zo logisch.
    pi_28574228
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...

Btw, las ik nou dat ze in groningen de showroom hebben gecombineerd met marketplace ofzo!?
    [..]
    Yep, dat had ik ook gelezen, check maar eens intranet, ziet er qua opzet echt heel anders uit dan de 'standaard' IKEA winkel. Het is dat Groningen zo'n 240 kilometer van hier ligt, anders ging ik er binnenkort echt wel een keer kijken
    pi_28581189
    Showroom is inderdaad met marketplace gecombineerd. Voor jullie waarschijnlijk vreemd, maar wij hebben het hier altijd al min of meer zo gehad. Voor ons veranderd er in die zin dus ook niet zo veel. En met de winkelwagens gaat dat erg goed moet ik zeggen. Naast de normale roltrap hebben we ook een roltrapachtig systeem voor de winkelwagens. Je drukt hem erin, stapt op de normale roltrap en gaan samen met je wagentje naar beneden. Een normale lift kan natuurlijk ook altijd nog.

Trouwens, als ik het goed begrepen heb is onze indeling een test. Mocht dit goed werken, dan is de kans groot dat nieuwe vestigingen ook volgens deze opzet worden gebouwd.

edit:
    P.S.: Als je hier nog wel een keer komt, laat het me even weten als je witl. Kunnen we elkaar misschien eens een keertje de hand schudden ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door groningerstudent op 07-07-2005 10:56:07 ]
    Bananenyoghurt...
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:37:44 #138
    3011 E.T.
    pi_28598000
    LIjkt mij ideaal, eerlijk gezegd.. Alles lekker bij elkaar
    Ik zie namelijk altijd bij de keukens enzo leuke dingen, die ik dan beneden weer niet kan vinden omdat ik niet meer precies weet wat 't nou was enzo..
    Als 't meteen in de buurt ligt, zou ik meteen in de gele tas stoppen

Ik ging vanmorgen om een stoel voor Saskia naar Barendrecht... Helemaal geen 'normale' stoel voor haar waarin ze lekker tv kan kijken
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:39:52 #139
    3011 E.T.
    pi_28598075
    Trouwens wel een erg leuk meegroeibed gezien voor madam voor als ze een nieuwe kamer krijgt ivm brusje
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:50:49 #140
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_28598439
    Ik ben vandaag even wezen kijken en hier is als consument mijn mening

- Het is nog erg moeilijk om de weg goed te vinden. Waren er bij de vorige IKEA nog kleine, redelijk onopvallende sluipwegen om de route te verkorten, nu staan ze tamelijk groot aangegeven en is het verschil tussen een korte en lange route moeilijk te zien.
    Daarnaast staan er geen pijlen meer op de grond, waardoor je de route niet altijd even goed kunt volgen.
    Was het bij de vorige winkel nog zo dat je aan beide zijden van het pad artikelen had staan, nu loop je van zaal naar zaal, waardoor je een grotere kans hebt om dingen over het hoofd te zien.

-Sommige artikelen, zoals lampen, staan soms zo hoog dat het niet te zien is hoe e.e.a. gemonteerd is.

-De Zweedse supermarkt (om het etenswarengedeelte na de kassa even te benoemen) is erg leuk, allemaal nieuwe spulletjes

-Alles is erg ruim opgezet, zelfs met drukte heb je niet het idee dat het druk is, mede dankzij de grote hoeveelheid kassa's.

-Door de grote zalen en de kale grijze vloer is de nieuwe IKEA nog een beetje kil, een beetje onaangenaam, maar goed, dat moet misschien nog groeien.

Kortom, ik ben wel enthousiast over de grote opzet en het nieuwe assortiment, maar het is nu nog iets te kil en te grootschalig om je er 'thuis' te voelen.

Wat trouwens ook erg grappig was is dat de medewerkers net zo verdwaald rondliepen als de bezoekers
      Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 20:42:19 #141
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_28600254
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
    Ik heb ze een paar weken geleden in Haarlem nog zien staan ET, misschien is het een telefoontje waard? Dan wil ik hem evt. wel voor je ophalen hoor.
    Trouwens, een waarschuwing, de (mini)poang is een pietsie gevaarlijk voor kindjes. De zitting valt nogal diep, schuin aflopend,naar achter (do i make sense?) waardoor kinderen heerlijk achterover zitten. Alleen, als ze willen opstaan moeten ze echt naar de voorkant van de zitting schuiven waardoor de stoel enorm makkelijk voorover kiept. De eerste keer dat dat gebeurde schrok ik me rot.
    Bij de 2e keer heeft Jeroen er een aanpassing op gemaakt, die heeft die 2 latten waar de stoel op staat (onderstel) verlengd aan de voorkant, en nu kan hij niet meer kiepen.
    Als ze wat groter zijn, Eva's grootte ongeveer, is dat probleem er niet meer maar Saskia kan daar nog wel last van hebben.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      donderdag 7 juli 2005 @ 22:28:13 #142
    3011 E.T.
    pi_28604688
    Hou ik even in gedachten, Lois. Ik zal dan eerst ff bellen met Delft en Sliedrecht.. dat is tenslotte ook makkelijk bereikbaar vanaf hier (en ik ga nog ff naar prenatal, kijken voor iets soortgelijks)
      vrijdag 8 juli 2005 @ 07:57:12 #143
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_28614164
    Heeft iemand die Plundra Pasta Pesto uit het restaurant al gehad? Ik zag een plaatje achterop de folder staan en hij zag er wel errrug uit!
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_28617240
    Ik heb net een Expedit gekocht, de grote versie... Vraagje aan de IKEA experts: moet dat ding nou echt vast aan de muur? Volgens mij heb je een aardbeving nodig om hem te laten kantelen. En aan de bovenkant staat ie bij ons wel 2 centimeter van de muur af, dus dat is ook nog eens lastig met vastzetten...
    pi_28619749
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 11:20 schreef SilverStar het volgende:
    Ik heb net een Expedit gekocht, de grote versie... Vraagje aan de IKEA experts: moet dat ding nou echt vast aan de muur? Volgens mij heb je een aardbeving nodig om hem te laten kantelen. En aan de bovenkant staat ie bij ons wel 2 centimeter van de muur af, dus dat is ook nog eens lastig met vastzetten...
    Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)

Maar als je 'm los wil laten staan, geen probleem
    pi_28620076
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef detulp050 het volgende:
    Ik ben vandaag even wezen kijken en hier is als consument mijn mening

- Het is nog erg moeilijk om de weg goed te vinden. Waren er bij de vorige IKEA nog kleine, redelijk onopvallende sluipwegen om de route te verkorten, nu staan ze tamelijk groot aangegeven en is het verschil tussen een korte en lange route moeilijk te zien.
    Daarnaast staan er geen pijlen meer op de grond, waardoor je de route niet altijd even goed kunt volgen.
    Was het bij de vorige winkel nog zo dat je aan beide zijden van het pad artikelen had staan, nu loop je van zaal naar zaal, waardoor je een grotere kans hebt om dingen over het hoofd te zien.
    Dat ben ik redelijk met je eens. Het kan trouwens best zijn dat de pijlen nog wel komen als blijkt dat veel mensen hier last van hebben. Het is voor ons ook allemaal even aftasten. Het over het hoofd zien valt voor mijzelf wel mee, aangezien je toch overal wel zo'n beetje overheen kan kijken. Er zijn weinig plekken die echt verstopt zijn, zeg maar.
    quote:
    -De Zweedse supermarkt (om het etenswarengedeelte na de kassa even te benoemen) is erg leuk, allemaal nieuwe spulletjes
    De Sweden Shop is inderdaad een ontzettend grote verbetering vergeleken met het sneue hoekje dat we hadden. Eindelijk een volwaardige shop.
    quote:
    -Door de grote zalen en de kale grijze vloer is de nieuwe IKEA nog een beetje kil, een beetje onaangenaam, maar goed, dat moet misschien nog groeien.
    De betonnen vloer is een bewuste keuze geweest. Ik (en meer van mijn collega's) zijn er persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar dat komt vooral omdat we gewend zijn een grote stukken gelamineerde vloer.
    quote:
    Wat trouwens ook erg grappig was is dat de medewerkers net zo verdwaald rondliepen als de bezoekers
    Klopt, veel collega's lopen nu ook standaard rond met een boodschappenlijstje omdat daar een plattegrondje op staat. Kan veel helpen met het richting wijzen naar een klant.
    Bananenyoghurt...
    pi_28624058
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 12:43 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)

Maar als je 'm los wil laten staan, geen probleem
    Ah oke, bedankt .
    pi_28624554
    Hoi ! Ik zag dat die ploing Poang kussens voor de stoelen in de aanbieding waren van de plundra!

Welke kleuren zijn er nog in de vestigingen utrecht of amsterdam? Of waar kan ik dat zelf nakijken?

Deze stoel:

[ Bericht 11% gewijzigd door MaRySe op 08-07-2005 15:00:36 ]
    pi_28758366
    Anna is opgemerkt hoor

Heb je een probleem: vraag het Anna
      woensdag 13 juli 2005 @ 15:58:49 #150
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_28772342
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 02:10 schreef Allan24 het volgende:
    Anna is opgemerkt hoor

Heb je een probleem: vraag het Anna
    Allan wat is je functie!? Anna 'onderhouden'?
    quote:
    Je zei: Heb je een vriend?
    Ik heb een vriend, hij heet Allan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')