Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
Ik ga vanvond naar ikea en ik wil graag zo'n stoeltje voor Saskia
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:33 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijn(maar ik kan ernaast zitten natuurlijk).
Zoals ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
..... maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
Wat ik begrepen had waren het er een stuk of 12-15 die (buiten) de nacht hebben doorgebracht. Groningers zullen daar waarschijnlijk inderdaad te nuchter voor zijn... (edit) Aardig detail: het bed moesten ze nog wel eerst zelf in elkaar zetten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
Groningers zijn daar te nuchter voor, als ze dit in Haarlem hadden gedaan, had waarschijnlijk half A'dam Oost op het parkeerdek overnacht
De tegenprestatie is wat magertjes misschien, maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Fiorenza het volgende:
ik vind em zo gaaf!
Alleen zou ik hem graag op een muur zien, dan is de verhouding beter in te schatten.
Hij lijkt me nogal groot, dus zal ik wel eerst een plekkie moeten vinden.
(en vriendlief nog overtuigen natuurlijk....)
quote:Bij IKEA Groningen vind je 2 verdiepingen wooninspiratie met een combinatie van meubels en accessoires. Alles staat overzichtelijk bij elkaar. Bijvoorbeeld de kook- en eetaccessoires bij de keukens en eetkamers op één verdieping. Dat is wel zo logisch.
Yep, dat had ik ook gelezen, check maar eens intranet, ziet er qua opzet echt heel anders uit dan de 'standaard' IKEA winkel. Het is dat Groningen zo'n 240 kilometer van hier ligt, anders ging ik er binnenkort echt wel een keer kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...
Btw, las ik nou dat ze in groningen de showroom hebben gecombineerd met marketplace ofzo!?
[..]
Ik heb ze een paar weken geleden in Haarlem nog zien staan ET, misschien is het een telefoontje waard? Dan wil ik hem evt. wel voor je ophalen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
Ik ga vanvond naar ikea en ik wil graag zo'n stoeltje voor Saskia
Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:20 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb net een Expedit gekocht, de grote versie... Vraagje aan de IKEA experts: moet dat ding nou echt vast aan de muur? Volgens mij heb je een aardbeving nodig om hem te laten kantelen. En aan de bovenkant staat ie bij ons wel 2 centimeter van de muur af, dus dat is ook nog eens lastig met vastzetten...
Dat ben ik redelijk met je eens. Het kan trouwens best zijn dat de pijlen nog wel komen als blijkt dat veel mensen hier last van hebben. Het is voor ons ook allemaal even aftasten. Het over het hoofd zien valt voor mijzelf wel mee, aangezien je toch overal wel zo'n beetje overheen kan kijken. Er zijn weinig plekken die echt verstopt zijn, zeg maar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben vandaag even wezen kijken en hier is als consument mijn mening
- Het is nog erg moeilijk om de weg goed te vinden. Waren er bij de vorige IKEA nog kleine, redelijk onopvallende sluipwegen om de route te verkorten, nu staan ze tamelijk groot aangegeven en is het verschil tussen een korte en lange route moeilijk te zien.
Daarnaast staan er geen pijlen meer op de grond, waardoor je de route niet altijd even goed kunt volgen.
Was het bij de vorige winkel nog zo dat je aan beide zijden van het pad artikelen had staan, nu loop je van zaal naar zaal, waardoor je een grotere kans hebt om dingen over het hoofd te zien.
De Sweden Shop is inderdaad een ontzettend grote verbetering vergeleken met het sneue hoekje dat we hadden. Eindelijk een volwaardige shop.quote:-De Zweedse supermarkt (om het etenswarengedeelte na de kassa even te benoemen) is erg leuk, allemaal nieuwe spulletjes
De betonnen vloer is een bewuste keuze geweest. Ik (en meer van mijn collega's) zijn er persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar dat komt vooral omdat we gewend zijn een grote stukken gelamineerde vloer.quote:-Door de grote zalen en de kale grijze vloer is de nieuwe IKEA nog een beetje kil, een beetje onaangenaam, maar goed, dat moet misschien nog groeien.
Klopt, veel collega's lopen nu ook standaard rond met een boodschappenlijstje omdat daar een plattegrondje op staat. Kan veel helpen met het richting wijzen naar een klant.quote:Wat trouwens ook erg grappig was is dat de medewerkers net zo verdwaald rondliepen als de bezoekers
Ah oke, bedanktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)
Maar als je 'm los wil laten staan, geen probleem
Allan wat is je functie!?quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:10 schreef Allan24 het volgende:
Annais opgemerkt hoor
Heb je een probleem: vraag het Anna
quote:Je zei: Heb je een vriend?
Ik heb een vriend, hij heet Allan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |