Het loopt al storm, dus ik heb gelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Fokkedop het volgende:
En wat nou als je ongelijk hebt?
MTPquote:
waarom doe jij 14.gif typen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef Harmen1984 het volgende:
[14.gif]
maar niet van knox tijdens mtpquote:
dan zie je door de bomen 't bos niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar niet van knox tijdens mtpdan is het oorlog
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:20 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
en wat nou als er een slotje tevoorschijn komt?
Want verder heeft deze draad weinig inhoud.
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudDaar draait het hele leven om vriend
dat is leven...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudDaar draait het hele leven om vriend
ok, ik geef me over........quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je het bier plaatje nog even fixt is dit topic nog beter dan ik ooit had durven dromenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ok, ik geef me over........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
jij hebt smaak hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ok, ik geef me over........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
dan ben je ziekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
weet je wat me meevalt... dit topic gaat over bier maar toch krijg ik niet de behoefte om meteen te gaan zuipen
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
weet je wat me meevalt... dit topic gaat over bier maar toch krijg ik niet de behoefte om meteen te gaan zuipen
ik heb daarom ook vrijdag een afspraak met docciequote:
En ook gelijk even die frituurpan aan wil zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqen![]()
nu je 't zegtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqen![]()
en als je dan toch in de keuken bent, een biertje pakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:33 schreef knox_ het volgende:
[..]
En ook gelijk even die frituurpan aan wil zetten
whaa lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:35 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
en als je dan toch in de keuken bent, een biertje pakt.
oh godquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef pluerbrrot het volgende:
wat is MTP?
ik ookquote:
wil je het echt weten, maar dan moet je beloven niet gelijk naar huis te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef pluerbrrot het volgende:
wat is MTP?
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
dit is hooguit een matig topic dat verzandt in nutteloos postopkrikgedrag
Nee, ik heb een vooruitziende blik.quote:
soms begrijp je dingen pas jaren later.. daar is ook een topic voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef pluerbrrot het volgende:
kweet nog steeds niet waar MTP voor staat?
ach, voor een dinsdag ben ik er best tevreden meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
je was er bijna buzzer, één toets verder naar rechts
nog even verder zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef pluerbrrot het volgende:
mtp =
Mooie trotse pramen?
Mijn topic promoten?
maar terug prutsen?
moeilijke trouwe patsers?
mogelijk treiterende paren?
maagdelijke treurende pubers?
nog meer ideen?
moeders tong piercingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef pluerbrrot het volgende:
mtp =
Mooie trotse pramen?
Mijn topic promoten?
maar terug prutsen?
moeilijke trouwe patsers?
mogelijk treiterende paren?
maagdelijke treurende pubers?
nog meer ideen?
die heb ik gemist dan.. jammerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een internationale mtp ervaring uitwisseldag in Hengelo.![]()
heb ik allemaal weer gemist, wat een rampquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
had je weer wat ervaring op kunnen doen
misschien hebben ze een mailinglist waar je je voor kan opgevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb ik allemaal weer gemist, wat een ramp
Je had er echt bij moeten zijn man, die Duits kampioen Gruber was echt indrukwekkend bezig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb ik allemaal weer gemist, wat een ramp
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zoek plaatje van een lekkere dikke broodje frikadel speciaal met veel uitjes
Bendeleider present.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef knox_ het volgende:
..Volgens meneer BadKeukenTegel:
3 tips om een goed topique te krijgen
Waarom? Nou dat zal ik jullie vertellen!Dit topic heeft alles wat een succesvol topic nodig heeft
Namelijk:
Bier
[afbeelding]
Tieten
[afbeelding]
Frituurvoedsel
[afbeelding]
Verder bevat dit topic niet teveel tekst en heeft het een pakkende TT
Conclusie: dit wordt een stormlooptopic
De blauwe dood hijgt in mijn nek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef knox_ het volgende:
En ook nog BendeleiderNu is het topic compleet.
Mooi topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De blauwe dood hijgt in mijn nek.
Ik ga tactvoller posten.
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zichquote:
Ik heb de OP niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zich
Pff veteranen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zich
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je in dit topic foto's van je tieten maakt en met ons deelt.
Een echte veteraan heeft een helmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Pff veteranen.
ik ben wel geil zeg.
Wat als ik geen tieten heb?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je in dit topic foto's van je tieten maakt en met ons deelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |