wil je het echt weten, maar dan moet je beloven niet gelijk naar huis te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef pluerbrrot het volgende:
wat is MTP?
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
dit is hooguit een matig topic dat verzandt in nutteloos postopkrikgedrag
Nee, ik heb een vooruitziende blik.quote:
soms begrijp je dingen pas jaren later.. daar is ook een topic voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef pluerbrrot het volgende:
kweet nog steeds niet waar MTP voor staat?
ach, voor een dinsdag ben ik er best tevreden meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
je was er bijna buzzer, één toets verder naar rechts
nog even verder zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef pluerbrrot het volgende:
mtp =
Mooie trotse pramen?
Mijn topic promoten?
maar terug prutsen?
moeilijke trouwe patsers?
mogelijk treiterende paren?
maagdelijke treurende pubers?
nog meer ideen?
moeders tong piercingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef pluerbrrot het volgende:
mtp =
Mooie trotse pramen?
Mijn topic promoten?
maar terug prutsen?
moeilijke trouwe patsers?
mogelijk treiterende paren?
maagdelijke treurende pubers?
nog meer ideen?
die heb ik gemist dan.. jammerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een internationale mtp ervaring uitwisseldag in Hengelo.![]()
heb ik allemaal weer gemist, wat een rampquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
had je weer wat ervaring op kunnen doen
misschien hebben ze een mailinglist waar je je voor kan opgevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb ik allemaal weer gemist, wat een ramp
Je had er echt bij moeten zijn man, die Duits kampioen Gruber was echt indrukwekkend bezig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb ik allemaal weer gemist, wat een ramp
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zoek plaatje van een lekkere dikke broodje frikadel speciaal met veel uitjes
Bendeleider present.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef knox_ het volgende:
..Volgens meneer BadKeukenTegel:
3 tips om een goed topique te krijgen
Waarom? Nou dat zal ik jullie vertellen!Dit topic heeft alles wat een succesvol topic nodig heeft
Namelijk:
Bier
[afbeelding]
Tieten
[afbeelding]
Frituurvoedsel
[afbeelding]
Verder bevat dit topic niet teveel tekst en heeft het een pakkende TT
Conclusie: dit wordt een stormlooptopic
De blauwe dood hijgt in mijn nek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef knox_ het volgende:
En ook nog BendeleiderNu is het topic compleet.
Mooi topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De blauwe dood hijgt in mijn nek.
Ik ga tactvoller posten.
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zichquote:
Ik heb de OP niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zich
Pff veteranen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, zelfs D-D komt meedoen, alle veteranen verzamelen zich
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je in dit topic foto's van je tieten maakt en met ons deelt.
Een echte veteraan heeft een helmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Pff veteranen.
ik ben wel geil zeg.
Wat als ik geen tieten heb?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je in dit topic foto's van je tieten maakt en met ons deelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |