dat meen je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef Bulletstar het volgende:
Hey digi. dat heeft tvvrouwenonline verzonnen, triest!
Zo gaat dat tegenwoordig. De leugen regeert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef digispeed het volgende:
dat meen je niet.
ook raar dat noordzee zijn bronnen niet checkt dan.
Ik zei ook betreffende deze zaak en Suzanne kent alleen deze zaak en die zei het tenslottequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef Siriusje het volgende:
Tja.. Ludo heeft toch al heel wat meer gedaan dan alleen dit hoor ^^
tja.. dat welquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zei ook betreffende deze zaak en Suzanne kent alleen deze zaak en die zei het tenslotte
Bovendien dat Isabella Charlie heeft ontvoerd tel ik ook niet mee![]()
Ja inderdaad. Alsof hij even bepaalt dat dat niet mag ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Wat bemoeit Jef zich mee. Barbara is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes wel maakt.
Dan is dat vervelend voor je, maar das nog geen rede hun dat te verbieden enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef Siriusje het volgende:
tja.. als je ex (waar je nog steeds iets voor voelt) opeens met je broer gaat...
En het gaat vooral om het feit dat Robert niet eerlijk is geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef Siriusje het volgende:
tja.. als je ex (waar je nog steeds iets voor voelt) opeens met je broer gaat...
Dat zal Jef ervan maken, maar dat vindt hij diep in zijn hart niet het ergstequote:En het gaat vooral om het feit dat Robert niet eerlijk is geweest.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Dat zal Jef ervan maken, maar dat vindt hij diep in zijn hart niet het ergste
WIE SPEELT DE ROL VAN NINA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |