Maar nu die er niet meer is, is het Ludoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, maar officieel is dat Maximiliaan
![]()
Man! Ik schrok me kapotquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
Hoe Stefano ineens onder het laken vandaan kwam![]()
En het doet mij denken aan isabella , die gek werd van evil Isabellaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lilils het volgende:
hahah, ja, die hele verhaallijn met flippende Nick is echt super, doet me denken aan die tijd met marcus toen ik ook steeds zo moest lachen.
echt een scream momentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
Ludo geeft dus wel degelijk om nick![]()
Hoe Stefano ineens onder het laken vandaan kwam![]()
Hallo, weet niemand dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Taurus het volgende:
Heeft Janine Elschot eigenlijk ook Janine Sanders geheten?Kan me niet meer herinneren.. Laura Alberts klinkt me nog wel bekend in de oren, en Barbara Alberts zelfs ook nog wel..
Ik geloof niet dat ze ooit als Janine Sanders op de aftiteling heeft gestaan, maar ik weet het niet 100% zeker. Mja... daar hebben we de herhalingen voor.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat (doe het maar in een spoiler omdat het volgens mij ook nog echt gaat uitkomen, maar dit is pure speculatie):Ah dat meen je niet...Laura heeft dus gewoon een relatie met haar eigen zoon gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is die Bing ook een oetlul he....wat een sukkel was het gister![]()
Ik vond die pleegmoeder van Sjors juistquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef rayteon het volgende:
[..]
Ah dat meen je niet...Laura heeft dus gewoon een relatie met haar eigen zoon gehad?![]()
Echt zo'n typische slachtofferallochtoon.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef rayteon het volgende:
[..]
Ah dat meen je niet...Laura heeft dus gewoon een relatie met haar eigen zoon gehad?![]()
Waar is die dan gepubliceerd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef Frey het volgende:
Nu de cliffhanger is uitgelekt en zelfs de foto al gepubliceerd is, kom ik voorlopig niet meer op GTST sites
Dus ook niet hier.
Tot 24 juni![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Van Orginials site gehaald, die is nog niet zo goed in Nederlands geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Orginials site gehaald, die is nog niet zo goed in Nederlands geloof ik..
"Chantagetrut"vond ik ook wel aardig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |