Huh?!!?quote:
daar kan hij niks aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?!!?
Waarom vertelt niemand me dat soort dingen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef PRMNS het volgende:
deze was toch dicht?
tja, we moeten wel voorzichtig zijn met fokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Stop daar maar met doorposten.
Daar gaan de slotjes kapot van.
Kut, ik heb het ook verkeerd gedaan, ik had Pattex moeten gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Stop daar maar met doorposten.
Daar gaan de slotjes kapot van.
Kutcrew, voor dat je het weet ben je zomaar weer ergens mod van.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?!!?
Waarom vertelt niemand me dat soort dingen.
Hmm, mss toch de hulp invragen van die gast op de motorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kut, ik heb het ook verkeerd gedaan, ik had Pattex moeten gebruiken
Wat heb *JIJ* al vastgelijmd?
Ik zie me al aan de bar zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef Sheva het volgende:
laat hem maar, kan die tegen z'n vrienden stoer doen dat ie in zn vrije tijd topics mag sluiten,
kneusje
VMBO-ertjes? Ooit het examenforum gecheckt? Het meerendeel is hier toch wel havo/vwo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie me al aan de bar zitten.
- Ej Blokhuis, wat doe jij tegenwoordig zoal?
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
ik zie jou er voor op aan jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
ho eens even, we hebben een topic met bier, tieten, frituurzooi en mtp... dus niet alleen maar bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beroep: Kassière haha!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:46 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
VMBO-ertjes? Ooit het examenforum gecheckt? Het meerendeel is hier toch wel havo/vwo.
VMBO-er!
Wacht, nu haal jij het forum naar beneden door te roepen dat het forum vol met vmbo-ertjes zit? Het forum waar jij notabene een mod van bent?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat denk je...maar over 20 jaar doe je nog steeds hetzelfde...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef Dinamiet het volgende:
b-i-j-b-a-a-n misschien?
Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reagerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:47 schreef Dirkh het volgende:
Oh, BadKeukenTegel kan hier niet meer posten.
Goed gedaan Kasta.
Jij hebt het niveau naar beneden gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht, nu haal jij het forum naar beneden door te roepen dat het forum vol met vmbo-ertjes zit? Het forum waar jij notabene een mod van bent?
neem gelijk voor mij meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef ArmaniMania het volgende:
KUT, popcorn vergeten....
Plaatjes met bierflesjes in B&H zijn dan ook wel erg ranzigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meer het feit dat je er trots op bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef Dinamiet het volgende:
b-i-j-b-a-a-n misschien?
Hilarisch. Voor zover hier sprake was van niveau, hoe?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Jij hebt het niveau naar beneden gehaald.
Zozo, die vmbo-ertjes zijn tegenwoordig toch nog vrij snel van begripquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht, nu haal jij het forum naar beneden door te roepen dat het forum vol met vmbo-ertjes zit? Het forum waar jij notabene een mod van bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |