quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Bob-B het volgende:
Twee tafels aan elkaar
Geld op tafels, vloeren, boekenkasten, vensterbanken
Stoelen op de grond
Schoenen van klasgenoten op de grond
Etuis van klasgenoten op de tafel. Schrijfgerei van klasgenoten.
Tassen op de grond, boeken aan elkaar.
Eh ff verder denken
Die Bison industriële seconde lijm is echt zoooo sterk, en nee hij kon niet meer opstaan die met z'n schoen aan de vloer, daar moest echt grof geweld bij aan te pas komen.
*oh ja* Van die stopcontacten met klepjes dicht gelijmd in practica lokalen, naja ik zelf niet wel klasgenoten![]()
6 VWOquote:
Ik aan de tube in de Mac....gelukkig zat de stoel ook vastquote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een keer mn handen aan elkaar vastgelijmd met 1 secondelijm![]()
Was niet zo slim
Wat een niveau ook tegenwoordigquote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
6 VWO
Ja al is het niveau genoeg om 60% te laten slagen, zullen ze er alles aan doen om er zoveel mogelijk kwijt te raken gok ik..
Idd het is echt laag, maar je merkt pas hoe grappig het is als je het ook echt doet. Iemand had es een euro aan m'n tafel vast gelijmd in het zicht van de leraar, heeft me 1,5 lesuur gekost om los te krijgen. Gelukkig hadden we een blokuur. Lachen natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 18:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat een niveau ook tegenwoordigMaar blijft wel leuk. Ik probeerde ooit eens (zonder succes) een tafel aan de grond te lijmen, maar had niet echt goede lijm daarvoor
![]()
Ja maarquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ik timmer altijd mijn scheet aan een plank !
jawel op een scheetplank !quote:Op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja maar!!1:D!!~
!!een
!`1!! Dat kan helemaal niet!!
![]()
![]()
!~
!!1:D:D
Zie je wel...iedereen doet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Stoelen van de leraar aan de vloer
Blikjes aan de tafel in de kantine
Etc
Etc
Wat heb jij allemaal door een raam getieftquote:Op maandag 6 juni 2005 19:44 schreef Asshole het volgende:
Ik heb echt nog nooit gelijmd. Mij kun je beter vragen wat ik allemaal door een raam heb getieft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |