Huh?!!?quote:
daar kan hij niks aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?!!?
Waarom vertelt niemand me dat soort dingen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef PRMNS het volgende:
deze was toch dicht?
tja, we moeten wel voorzichtig zijn met fokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Stop daar maar met doorposten.
Daar gaan de slotjes kapot van.
Kut, ik heb het ook verkeerd gedaan, ik had Pattex moeten gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Stop daar maar met doorposten.
Daar gaan de slotjes kapot van.
Kutcrew, voor dat je het weet ben je zomaar weer ergens mod van.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?!!?
Waarom vertelt niemand me dat soort dingen.
Hmm, mss toch de hulp invragen van die gast op de motorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kut, ik heb het ook verkeerd gedaan, ik had Pattex moeten gebruiken
Wat heb *JIJ* al vastgelijmd?
Ik zie me al aan de bar zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef Sheva het volgende:
laat hem maar, kan die tegen z'n vrienden stoer doen dat ie in zn vrije tijd topics mag sluiten,
kneusje
VMBO-ertjes? Ooit het examenforum gecheckt? Het meerendeel is hier toch wel havo/vwo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie me al aan de bar zitten.
- Ej Blokhuis, wat doe jij tegenwoordig zoal?
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |