Ja klopt. Als het om iets gaat wat niet gelijk is aan, dan gebruik je dan.quote:
vandaag ff nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je dan ook word zonder t doet mag jij het worden
Eigenlijk is het gewoon wiskundequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja klopt. Als het om iets gaat wat niet gelijk is aan, dan gebruik je dan.
Danontje > dan-ongelijk![]()
.
Ach ik ben helemaal een ramp met Nederlands..quote:
ik ben alleen goed in achterhoeksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik ben helemaal een ramp met Nederlands..
Zat toch tegen Golfer te zeiken dat hij moest oprotten enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Waarom is Johhny eigenlijk gebaned?
prachtige bomen zjn dat, druivenbomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, alles gaat goed, alleen m'n neefje kan nog niet echt wennen aan het idee van 'due Glenn'
maar de tuin is ook net zo goed als af, weg met de vele borders, gewoon bestraat die handel met alleen nog wat kleine borders en veel druivenplanten zodat Glenn en later ook broertje of zusje alle bewegingsruimte hebben om te spelen (lees voetballen) in de achtertuin.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een kansloos figuur op het liefdes gebied
Ik weet het niet, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zat toch tegen Golfer te zeiken dat hij moest oprotten enzo?
en ik in het twentsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben alleen goed in achterhoeks
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Mensen deze is toch veel mooier als deze:
[afbeelding]
Mittquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |