Zat toch tegen Golfer te zeiken dat hij moest oprotten enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Waarom is Johhny eigenlijk gebaned?
prachtige bomen zjn dat, druivenbomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, alles gaat goed, alleen m'n neefje kan nog niet echt wennen aan het idee van 'due Glenn'
maar de tuin is ook net zo goed als af, weg met de vele borders, gewoon bestraat die handel met alleen nog wat kleine borders en veel druivenplanten zodat Glenn en later ook broertje of zusje alle bewegingsruimte hebben om te spelen (lees voetballen) in de achtertuin.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een kansloos figuur op het liefdes gebied
Ik weet het niet, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zat toch tegen Golfer te zeiken dat hij moest oprotten enzo?
en ik in het twentsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben alleen goed in achterhoeks
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Mensen deze is toch veel mooier als deze:
[afbeelding]
Mittquote:
Niks ervan die past er totaal niet tussenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]k krijg een lobbygroep
[..]Koekiemonster roeleert een slag in de ronde, weg met dat fototoestel
Oke.quote:
Wat is het verschil tussen cd's en brandbare cd's? Die zijn toch even groot?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoera, nieuwe cd koffer met plek voor 1000 cd's en 600 brandbare cd's zijn binnen
quote:
[FB] #18: Geef de mods hier een gele kaart!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k snap niet helemaal wat je bedoeld
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Niks ervan die past er totaal niet tussen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
[FB] #18: Geef de mods hier een gele kaart!
Die
Juist, koekiemonster roelt!quote:
ga dat maar eens heel snel doen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:19 schreef Dos37 het volgende:
weg met dat gekke ding
ik heb ook nooit sesamstraat gekeken
op die leeftijd keek ik al 2 vandaag en het journaal met mijn papaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga dat maar eens heel snel doen dan
Dat kwam na Sesamstraat! En het klokhuis! En het jeugdjournaal!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
op die leeftijd keek ik al 2 vandaag en het journaal met mijn papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |