abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28175614
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Tering man, is dat knokken of dansen??
Ik zei je toch dat het niet zoveel voorstelde
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_28187174
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Bij ons is er nu wat aan de gang joh

Zo'n gast kwam laatst met een pet naar school. Maar die is altijd al het pispaaltje dus binnen niet alle te lange tijd bevond die pet zich in de prullebak
[afbeelding]

Met ook de nodige knokpartijen tot gevolg. En het allerleukste, ik stond lekker filmpjes te maken.

Overigens, zo'n mega knokpartijen waren het zien... maar toch wel lachen...

http://www.knokkenopschool.tk
dat is geen knokken, dat is gratis dansles
wat zijn dat voor wijven he
pi_28191190
Ik noem dat niet knokken
pi_28192192
maar ik heb ook niet alles gefilmd eigenlijk maar inderdaad, het stelde ook niet zoveel voor.. zei ik al maar ach was wel lachen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:55:53 #105
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28193424
Jonge uit mn klas potloodje ingekerfd zodat er een dartflight in kan. daarna snoeihard 2 cm langs het hoofd van een leraar getieft. kon de leraar niet echt om lachen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28193676
Dat filmpje, dat eerste, die skaterbroek icm dat kapsel.

Ik kwam niet meer bij
pi_28195798
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
ben van het netwerk op sgool af getrapt. door van die geintjes
hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:23:21 #108
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28196041
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef willie64 het volgende:

[..]

hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?
jupz
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_28197445
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Och..Brandalarm 10 keer af laten gaan, uiteraard bij een leraar die het elke keer serieus nam en dan naar beneden ging, om te kijken of het geen test was..
En wat nou als er echt een keer brand is, en de leraar blifjt staan omdat hij denkt dat het een grapje van je is?

Lekker ben jij
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 16:38:45 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_28198307
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.

Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in

Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_28198412
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.

Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in

Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
Dit is naar mijn mening gewoon ernstig zwak en ik zie ook niet wat mensen voor humor in hun hoofd halen.
Nee ik ben geen 14
pi_28198501
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:

Dan ben je dus echt ziek in je hoofd als je dat doet
pi_28198605
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

pi_28203422
ook zoiets, er rust volgens mij gewoon een vloek op het vak duits,
Elke lerares (k heb hier alleen maar leraressen gehad) is wel minstens voor 4 maanden ziek geweest.
hierdoor heb ik ook een leuke achterstand kwa duits
pi_28231133
quote:

[..]

zaterdag 25 juni 2005 @ 21:52:12 #116
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_28234670
De leuke grappen blijft toch echt altijd geweldig om te lezen (en soms om te doen hehehe).

Wij hebben ook verschillende dingen uitgehaald (naast algemeen enorm klieren natuurlijk )

Zo was economie altijd geweldig omdat die gast deels doof was, dus iedereen in de klas met z'n mobiel lawaai maken en die gast kom maar niet bepalen waar het geluid vandaan kwam en dus keek hij steeds zo verdwaasd door de klas ''wie doet dat?''. Was wel geinig.

Ook economie: ( )
Dat lokaal had een wasbakje en een spons en het duurde altijd even voor die kerel er was, dus wij die spons nat maken en keihard door de klas gooien. Affijn, ruiten, tafel en bord zeiknat en onder het krijt en die gast maar vragen of wij dat gedaan hadden en wij zo van: nee, wij krijgen altijd de schuld; het was de klas voor ons.... Gewoon met een stalen gezicht, terwijl de strepen over het bord lopen, geweldig en die gast ook nog echt die andere klas beschuldigen

Ook een keer bij Nederlands: Een klein opdonderdje had met de grootste kerel van de klas (2 meter+) afgesproken om tijden de les 'ruzie' te krijgen en dan zou de kleine die grote een mep geven en die grote zou dan op een nepbloed-capsule bijten en dus het effect versterken.
Affijn, dat gebeurde: de lerares ligt dubbel ( ) was echt geweldig. (ze had het dus niet door he! Ze vond het gewoon leuk )

Met handenarbeid luchtbellen in de klei maken en dan de oven in laten gaan....BAM! Werkstuk stuk en alle anderen er omheen ook Whahahaha. rotvak.

1 keer haalde een leraar min of meer een PJ met ons uit.
Het was de Duits leraar Martens, die een enorm verhaal begon af te steken over van alles en nog wat (op zijn typerende, droge manier) en op een gegeven moment ging het erover dat hiij iemand gemold had met een bijl en zo. En wij zo van: affijn, na nog wat meer absurde informatie pakt die gast een bijl uit zijn tas! Hele klas dubbel, geniaal.

Ik moet weer ff nadenken wat allemaal nog meer. Het was in ieder geval een vette tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door STORMSEEKER op 25-06-2005 22:00:15 ]
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_28234813
quote:

[..]

Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:00:30 #118
96057 zwart_draakje
Hoe laat is het?
pi_28234937
Tijdens 't "schoolfeest" (was eerder een grote loopwedstrijd tussen de verschillende jaren-winnaar kreeg een barbecue en wij waren laatste...) terwijl niemand keek de het gebouw binnen, beetje rondgehangen en zagen toen dat de deur van het computerlokaal (is eigelijk de oude kapel, maar er staan nu pc's in ) openstond. Wij naar binnen, alle pc's aangezet en, jawel, op elke pc een mooie pr0n-site geopend. De dag daarna liepen er een paar héél blije eerstejaartjes op het schoolplein , nooit iemand achtergekomen dat wij het waren

[ Bericht 10% gewijzigd door zwart_draakje op 25-06-2005 22:03:07 (typo) ]
Er is een tijd van komen en van gaan; de tijd van komen is gegaan en
de tijd van gaan is gekomen...
pi_28237238
Een keertje zeiden vrienden van mij zo van "Hè, morgen niet op school komen hè!" En ik zo van: ja maar ben de eerste 3 uur vrij. Zij zo van: moe je dan wel komen kun je lachen. ik volgende dag op school hadden ze echt iets van 14 mensen doodgeknald lagen in de aula en ook in de lokalen en ook iets van 3 leraren ofsooow!!!!!!!!!11!!!!!!!1!! !1111111!!111!!!!!!!!!!!!!!!
pi_28237305
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef jojarno het volgende:
ook zoiets, er rust volgens mij gewoon een vloek op het vak duits,
Elke lerares (k heb hier alleen maar leraressen gehad) is wel minstens voor 4 maanden ziek geweest.
hierdoor heb ik ook een leuke achterstand kwa duits
dude ze was maar 2,5 maand ziek
pi_28237446
- Iemand vastmaken aan een paal met tape

- Tafelvoetbal spelen met een platgeslagen theelepel

- Met een basketbal gaan voetballen in de gymzaal en er dan een TL-lamp uitschieten

- Iemand op zijn kop in de afvakbak deponeren

- Achter iemand gaan bukken en dan iemand anders die een persoon over je heen gooit, zodat die persoon vrijwel altijd keihard valt....

* g1id denkt terug aan die goeie ouwe tijd
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_28237537
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef googoodoll het volgende:
Een keertje zeiden vrienden van mij zo van "Hè, morgen niet op school komen hè!" En ik zo van: ja maar ben de eerste 3 uur vrij. Zij zo van: moe je dan wel komen kun je lachen. ik volgende dag op school hadden ze echt iets van 14 mensen doodgeknald lagen in de aula en ook in de lokalen en ook iets van 3 leraren ofsooow!!!!!!!!!11!!!!!!!1!! !1111111!!111!!!!!!!!!!!!!!!
Zooooooooooooooooooo jij bent grappig

Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_28237655
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:35 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Zooooooooooooooooooo jij bent grappig

doe normaal joh swa
pi_28237687
Ergens halverwegen vorig school jaar was m'n franse lerares haar sleutels kwijt en beschuldigde ze daar onze klas van...maar wij wisten dus van niks. Had ze ze gevonden in een doos in een kast die in het lokaal stond. En zij was er van overtuigt dat wij dat gedaan hadden... naja verder niks meer van gehoord want ze had ze terug.
Toen was ze een week of 2 geleden d'r agenda in eens kwijt ( ) En zij zoeken en zoeken, dus wij liepen haar dik te naaien (het is een lokaal met een brand trap) dus ow kijk hij ligt op de brand trap zij door die deuren heen naar buiten op die trap kijken en dan heel boos kijkent weer terug komen zo van hij ligt d;r helemaal niet...en elke keer als een stap zette koud kouder heet warm kouder enz. roepen...ze wist niet meer waar ze hem zoeke moest...koste ons wel onze pauze (ach ja boeiend) had dus iemand uit de vorige klas d'r agenda het lokaal uit geflikkert en toen steeds verder weg gegooit. En via via is dat ding in een prullebak terecht gekomen wel leuk want elke dag kwam er een leraar 3 mensen uit de klas halen en dan 'verhoren' tot hij het op een gegeven moment zat was en heeft gezegt de genee die em in de prullebak heeft ge dumt heeft tot morgen 3e uur om zich te melden... die jongen die dat had gedaan is niet naar die vent toe geweest dus konden wij met de heleklas na komen....toen is die jongen toch maar gegaan anders hadden we iets van 3 les uren na kunnen blijven en dan elke dag net zo lang tot dat bekent was wie het gezegt had...
pi_28238211
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef mister_dog het volgende:

[..]

dude ze was maar 2,5 maand ziek
ja, dat was ziekte nr 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')