Ik zei je toch dat het niet zoveel voorsteldequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Tering man, is dat knokken of dansen??
dat is geen knokken, dat is gratis danslesquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Bij ons is er nu wat aan de gang joh
Zo'n gast kwam laatst met een pet naar school. Maar die is altijd al het pispaaltje dus binnen niet alle te lange tijd bevond die pet zich in de prullebak
[afbeelding]
Met ook de nodige knokpartijen tot gevolg. En het allerleukste, ik stond lekker filmpjes te maken.
Overigens, zo'n mega knokpartijen waren het zien... maar toch wel lachen...
http://www.knokkenopschool.tk
hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
ben van het netwerk op sgool af getrapt. door van die geintjes![]()
jupzquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef willie64 het volgende:
[..]
hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?![]()
En wat nou als er echt een keer brand is, en de leraar blifjt staan omdat hij denkt dat het een grapje van je is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Och..Brandalarm 10 keer af laten gaan, uiteraard bij een leraar die het elke keer serieus nam en dan naar beneden ging, om te kijken of het geen test was..
Dit is naar mijn mening gewoon ernstig zwak en ik zie ook niet wat mensen voor humor in hun hoofd halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.
Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in![]()
![]()
![]()
Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
Dan ben je dus echt ziek in je hoofd als je dat doetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.
Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in![]()
![]()
![]()
Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt ziek in je hoofd als je dat doet![]()
[..]
[..]
dudequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef jojarno het volgende:
ook zoiets, er rust volgens mij gewoon een vloek op het vak duits,
Elke lerares (k heb hier alleen maar leraressen gehad) is wel minstens voor 4 maanden ziek geweest.
hierdoor heb ik ook een leuke achterstand kwa duits
Zooooooooooooooooooo jij bent grappigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef googoodoll het volgende:
Een keertje zeiden vrienden van mij zo van "Hè, morgen niet op school komen hè!" En ik zo van: ja maar ben de eerste 3 uur vrij. Zij zo van: moe je dan wel komen kun je lachen. ik volgende dag op school hadden ze echt iets van 14 mensen doodgeknald lagen in de aula en ook in de lokalen en ook iets van 3 leraren ofsooow!!!!!!!!!11!!!!!!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!1111111!!111!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
doe normaal joh swaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooo jij bent grappig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |