abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28175614
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Tering man, is dat knokken of dansen??
Ik zei je toch dat het niet zoveel voorstelde
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_28187174
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Bij ons is er nu wat aan de gang joh

Zo'n gast kwam laatst met een pet naar school. Maar die is altijd al het pispaaltje dus binnen niet alle te lange tijd bevond die pet zich in de prullebak
[afbeelding]

Met ook de nodige knokpartijen tot gevolg. En het allerleukste, ik stond lekker filmpjes te maken.

Overigens, zo'n mega knokpartijen waren het zien... maar toch wel lachen...

http://www.knokkenopschool.tk
dat is geen knokken, dat is gratis dansles
wat zijn dat voor wijven he
pi_28191190
Ik noem dat niet knokken
pi_28192192
maar ik heb ook niet alles gefilmd eigenlijk maar inderdaad, het stelde ook niet zoveel voor.. zei ik al maar ach was wel lachen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:55:53 #105
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28193424
Jonge uit mn klas potloodje ingekerfd zodat er een dartflight in kan. daarna snoeihard 2 cm langs het hoofd van een leraar getieft. kon de leraar niet echt om lachen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28193676
Dat filmpje, dat eerste, die skaterbroek icm dat kapsel.

Ik kwam niet meer bij
pi_28195798
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
ben van het netwerk op sgool af getrapt. door van die geintjes
hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:23:21 #108
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28196041
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef willie64 het volgende:

[..]

hmm zeker weten dat het door die geintjes kwamen?
jupz
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_28197445
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Och..Brandalarm 10 keer af laten gaan, uiteraard bij een leraar die het elke keer serieus nam en dan naar beneden ging, om te kijken of het geen test was..
En wat nou als er echt een keer brand is, en de leraar blifjt staan omdat hij denkt dat het een grapje van je is?

Lekker ben jij
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 16:38:45 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_28198307
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.

Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in

Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_28198412
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.

Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in

Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
Dit is naar mijn mening gewoon ernstig zwak en ik zie ook niet wat mensen voor humor in hun hoofd halen.
Nee ik ben geen 14
pi_28198501
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:

Dan ben je dus echt ziek in je hoofd als je dat doet
pi_28198605
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

pi_28203422
ook zoiets, er rust volgens mij gewoon een vloek op het vak duits,
Elke lerares (k heb hier alleen maar leraressen gehad) is wel minstens voor 4 maanden ziek geweest.
hierdoor heb ik ook een leuke achterstand kwa duits
pi_28231133
quote:

[..]

zaterdag 25 juni 2005 @ 21:52:12 #116
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_28234670
De leuke grappen blijft toch echt altijd geweldig om te lezen (en soms om te doen hehehe).

Wij hebben ook verschillende dingen uitgehaald (naast algemeen enorm klieren natuurlijk )

Zo was economie altijd geweldig omdat die gast deels doof was, dus iedereen in de klas met z'n mobiel lawaai maken en die gast kom maar niet bepalen waar het geluid vandaan kwam en dus keek hij steeds zo verdwaasd door de klas ''wie doet dat?''. Was wel geinig.

Ook economie: ( )
Dat lokaal had een wasbakje en een spons en het duurde altijd even voor die kerel er was, dus wij die spons nat maken en keihard door de klas gooien. Affijn, ruiten, tafel en bord zeiknat en onder het krijt en die gast maar vragen of wij dat gedaan hadden en wij zo van: nee, wij krijgen altijd de schuld; het was de klas voor ons.... Gewoon met een stalen gezicht, terwijl de strepen over het bord lopen, geweldig en die gast ook nog echt die andere klas beschuldigen

Ook een keer bij Nederlands: Een klein opdonderdje had met de grootste kerel van de klas (2 meter+) afgesproken om tijden de les 'ruzie' te krijgen en dan zou de kleine die grote een mep geven en die grote zou dan op een nepbloed-capsule bijten en dus het effect versterken.
Affijn, dat gebeurde: de lerares ligt dubbel ( ) was echt geweldig. (ze had het dus niet door he! Ze vond het gewoon leuk )

Met handenarbeid luchtbellen in de klei maken en dan de oven in laten gaan....BAM! Werkstuk stuk en alle anderen er omheen ook Whahahaha. rotvak.

1 keer haalde een leraar min of meer een PJ met ons uit.
Het was de Duits leraar Martens, die een enorm verhaal begon af te steken over van alles en nog wat (op zijn typerende, droge manier) en op een gegeven moment ging het erover dat hiij iemand gemold had met een bijl en zo. En wij zo van: affijn, na nog wat meer absurde informatie pakt die gast een bijl uit zijn tas! Hele klas dubbel, geniaal.

Ik moet weer ff nadenken wat allemaal nog meer. Het was in ieder geval een vette tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door STORMSEEKER op 25-06-2005 22:00:15 ]
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_28234813
quote:

[..]

Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:00:30 #118
96057 zwart_draakje
Hoe laat is het?
pi_28234937
Tijdens 't "schoolfeest" (was eerder een grote loopwedstrijd tussen de verschillende jaren-winnaar kreeg een barbecue en wij waren laatste...) terwijl niemand keek de het gebouw binnen, beetje rondgehangen en zagen toen dat de deur van het computerlokaal (is eigelijk de oude kapel, maar er staan nu pc's in ) openstond. Wij naar binnen, alle pc's aangezet en, jawel, op elke pc een mooie pr0n-site geopend. De dag daarna liepen er een paar héél blije eerstejaartjes op het schoolplein , nooit iemand achtergekomen dat wij het waren

[ Bericht 10% gewijzigd door zwart_draakje op 25-06-2005 22:03:07 (typo) ]
Er is een tijd van komen en van gaan; de tijd van komen is gegaan en
de tijd van gaan is gekomen...
pi_28237238
Een keertje zeiden vrienden van mij zo van "Hè, morgen niet op school komen hè!" En ik zo van: ja maar ben de eerste 3 uur vrij. Zij zo van: moe je dan wel komen kun je lachen. ik volgende dag op school hadden ze echt iets van 14 mensen doodgeknald lagen in de aula en ook in de lokalen en ook iets van 3 leraren ofsooow!!!!!!!!!11!!!!!!!1!! !1111111!!111!!!!!!!!!!!!!!!
pi_28237305
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef jojarno het volgende:
ook zoiets, er rust volgens mij gewoon een vloek op het vak duits,
Elke lerares (k heb hier alleen maar leraressen gehad) is wel minstens voor 4 maanden ziek geweest.
hierdoor heb ik ook een leuke achterstand kwa duits
dude ze was maar 2,5 maand ziek
pi_28237446
- Iemand vastmaken aan een paal met tape

- Tafelvoetbal spelen met een platgeslagen theelepel

- Met een basketbal gaan voetballen in de gymzaal en er dan een TL-lamp uitschieten

- Iemand op zijn kop in de afvakbak deponeren

- Achter iemand gaan bukken en dan iemand anders die een persoon over je heen gooit, zodat die persoon vrijwel altijd keihard valt....

* g1id denkt terug aan die goeie ouwe tijd
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_28237537
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef googoodoll het volgende:
Een keertje zeiden vrienden van mij zo van "Hè, morgen niet op school komen hè!" En ik zo van: ja maar ben de eerste 3 uur vrij. Zij zo van: moe je dan wel komen kun je lachen. ik volgende dag op school hadden ze echt iets van 14 mensen doodgeknald lagen in de aula en ook in de lokalen en ook iets van 3 leraren ofsooow!!!!!!!!!11!!!!!!!1!! !1111111!!111!!!!!!!!!!!!!!!
Zooooooooooooooooooo jij bent grappig

pi_28237655
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:35 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Zooooooooooooooooooo jij bent grappig

doe normaal joh swa
pi_28237687
Ergens halverwegen vorig school jaar was m'n franse lerares haar sleutels kwijt en beschuldigde ze daar onze klas van...maar wij wisten dus van niks. Had ze ze gevonden in een doos in een kast die in het lokaal stond. En zij was er van overtuigt dat wij dat gedaan hadden... naja verder niks meer van gehoord want ze had ze terug.
Toen was ze een week of 2 geleden d'r agenda in eens kwijt ( ) En zij zoeken en zoeken, dus wij liepen haar dik te naaien (het is een lokaal met een brand trap) dus ow kijk hij ligt op de brand trap zij door die deuren heen naar buiten op die trap kijken en dan heel boos kijkent weer terug komen zo van hij ligt d;r helemaal niet...en elke keer als een stap zette koud kouder heet warm kouder enz. roepen...ze wist niet meer waar ze hem zoeke moest...koste ons wel onze pauze (ach ja boeiend) had dus iemand uit de vorige klas d'r agenda het lokaal uit geflikkert en toen steeds verder weg gegooit. En via via is dat ding in een prullebak terecht gekomen wel leuk want elke dag kwam er een leraar 3 mensen uit de klas halen en dan 'verhoren' tot hij het op een gegeven moment zat was en heeft gezegt de genee die em in de prullebak heeft ge dumt heeft tot morgen 3e uur om zich te melden... die jongen die dat had gedaan is niet naar die vent toe geweest dus konden wij met de heleklas na komen....toen is die jongen toch maar gegaan anders hadden we iets van 3 les uren na kunnen blijven en dan elke dag net zo lang tot dat bekent was wie het gezegt had...
pi_28238211
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef mister_dog het volgende:

[..]

dude ze was maar 2,5 maand ziek
ja, dat was ziekte nr 1
pi_28238314
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef STORMSEEKER het volgende:
De leuke grappen blijft toch echt altijd geweldig om te lezen (en soms om te doen hehehe).

Wij hebben ook verschillende dingen uitgehaald (naast algemeen enorm klieren natuurlijk )

Zo was economie altijd geweldig omdat die gast deels doof was, dus iedereen in de klas met z'n mobiel lawaai maken en die gast kom maar niet bepalen waar het geluid vandaan kwam en dus keek hij steeds zo verdwaasd door de klas ''wie doet dat?''. Was wel geinig.

Ook economie: ( )
Dat lokaal had een wasbakje en een spons en het duurde altijd even voor die kerel er was, dus wij die spons nat maken en keihard door de klas gooien. Affijn, ruiten, tafel en bord zeiknat en onder het krijt en die gast maar vragen of wij dat gedaan hadden en wij zo van: nee, wij krijgen altijd de schuld; het was de klas voor ons.... Gewoon met een stalen gezicht, terwijl de strepen over het bord lopen, geweldig en die gast ook nog echt die andere klas beschuldigen

Ook een keer bij Nederlands: Een klein opdonderdje had met de grootste kerel van de klas (2 meter+) afgesproken om tijden de les 'ruzie' te krijgen en dan zou de kleine die grote een mep geven en die grote zou dan op een nepbloed-capsule bijten en dus het effect versterken.
Affijn, dat gebeurde: de lerares ligt dubbel ( ) was echt geweldig. (ze had het dus niet door he! Ze vond het gewoon leuk )

Met handenarbeid luchtbellen in de klei maken en dan de oven in laten gaan....BAM! Werkstuk stuk en alle anderen er omheen ook Whahahaha. rotvak.

1 keer haalde een leraar min of meer een PJ met ons uit.
Het was de Duits leraar Martens, die een enorm verhaal begon af te steken over van alles en nog wat (op zijn typerende, droge manier) en op een gegeven moment ging het erover dat hiij iemand gemold had met een bijl en zo. En wij zo van: affijn, na nog wat meer absurde informatie pakt die gast een bijl uit zijn tas! Hele klas dubbel, geniaal.

Ik moet weer ff nadenken wat allemaal nog meer. Het was in ieder geval een vette tijd.
dat gooien met sponzen doen wij ook altyd, alleen dan vaak ondertussen ook met pakjes drinken enz
vorig jaar was ook best ziek, toen hadden wij een muziek lerares en die kon dus voor geen ene meter orde houden...
en laat iemand anders nou is een zak met snoep bij zig hebben (drop oid)
We hebben met z'n allen aardig lopen gooien daar, toen werd ze zo boos dat ze ons opsloot en de 2e directeur of hoe je dat ook noemt ging halen. kregen we een hele preek over ons heen enz
1 week later is ze vertrokken.
pi_28238408
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef jojarno het volgende:

[..]

dat gooien met sponzen doen wij ook altyd, alleen dan vaak ondertussen ook met pakjes drinken enz
vorig jaar was ook best ziek, toen hadden wij een muziek lerares en die kon dus voor geen ene meter orde houden...
en laat iemand anders nou is een zak met snoep bij zig hebben (drop oid)
We hebben met z'n allen aardig lopen gooien daar, toen werd ze zo boos dat ze ons opsloot en de 2e directeur of hoe je dat ook noemt ging halen. kregen we een hele preek over ons heen enz
1 week later is ze vertrokken.
Wij deden het altijd met stukjes gum

pi_28238581
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Wij deden het altijd met stukjes gum
stukjes gum is voor mietjes, grote gummen van tekenen rulen
pi_28238722
ik had in de 1e ook een site genaamd schoolfoto.tk
op deze site had ik allemaal foto's v/d leraren bewerkt om ze voor lul te zetten.
het werd best wel een succes en de hele school zat op die site, na een tijdje kwamen de leraren er achter...

naja ik dus een wachtwoord zetten op de gedeeltes die wat te erg waren (in principe zo te omzeilen maar daar gaat het ff nie over )
nou na een tijdje kwam ik ook op het idee om leuke spelletjes te maken met de leraren er in. zo had je het spel leraren meppen, dan moest je met een vliegenmepper bepaalde leraren doodslaan.
en een soort van vliegspelletje waar je allemaal leraren dood moest schieten
en dan had je nog wat flashfilmpjes.
na een tijdje zaten dus de leraren elkaar dus dood te maken en had ik een aardige naam onder de leraren.
pi_28240341
quote:

[..]

pi_28240414
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef jojarno het volgende:
op deze site had ik allemaal foto's v/d leraren bewerkt om ze voor lul te zetten.
het werd best wel een succes en de hele school zat op die site, na een tijdje kwamen de leraren er achter...

naja ik dus een wachtwoord zetten op de gedeeltes die wat te erg waren (in principe zo te omzeilen maar daar gaat het ff nie over )
nou na een tijdje kwam ik ook op het idee om leuke spelletjes te maken met de leraren er in. zo had je het spel leraren meppen, dan moest je met een vliegenmepper bepaalde leraren doodslaan.
na een tijdje zaten dus de leraren elkaar dus dood te maken en had ik een aardige naam onder de leraren.
En dadelijk doe je als opleiding: ICT? Grafisch vormgeven?
pi_28240582
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:10 schreef renz0r het volgende:

[..]

nee hij word bosmongool

das eig bes wel een mooi woord....
pi_28240799
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:10 schreef renz0r het volgende:

[..]

de grote grap is..
ja grafisch lyceum om precies te zijn
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:15 schreef mister_dog het volgende:

[..]

nee hij word bosmongool

das eig bes wel een mooi woord....
best of both worlds
pi_28240848
!
pi_28241024
ik moet die zooi *ergens nog wel op een backup hebben staan..
pi_28241175
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:31 schreef jojarno het volgende:
ik moet die zooi *ergens nog wel op een backup hebben staan..
zien zien zien, goeie ouwe tijd
pi_28241191
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef jojarno het volgende:

[..]

Maar die zijn sneller op

pi_28241227
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Maar die zijn sneller op
niet als je een magazijn plundert
pi_28241274
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:40 schreef mister_dog het volgende:

[..]

niet als je een magazijn plundert
Dan niet nee

pi_28241293
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:42 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Dan niet nee
wel als je dat niet doet
pi_28241309
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:43 schreef mister_dog het volgende:

[..]

wel als je dat niet doet
Wtf

pi_28241313
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:44 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Wtf
dude, it's late....
  zondag 26 juni 2005 @ 01:45:19 #143
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_28241317
Oooh..heb je even? Vroeger heb ik toch wel wat grappen uitgehaald..zoals punaises bij leraren/klasgenoten op de stoel leggen, een condoom gevuld met melk en sinas bij een leraar op z'n stoel.
Bij een biologielokaal een skelet versieren door een shaggie in z'n mond geklemd te zetten en z'n andere hand richting geslachtsgedeelte.
Een leraar stiekem ondergooien met jeukpoeder, poepspray door de gangen spuiten, stukken gum op een leraar schieten met behulp van een lineaal, gore rijmpjes over de leraar op een briefje de klas door laten gaan.... meer schiet me even niet te binnen.
Back in business.
pi_28241336
Van die kleine lampjes op de gang kapotschieten en filmen, maar dat was meer uit verveling

pi_28241337
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
Oooh..heb je even? Vroeger heb ik toch wel wat grappen uitgehaald..zoals punaises bij leraren/klasgenoten op de stoel leggen, een condoom gevuld met melk en sinas bij een leraar op z'n stoel. Bij een biologielokaal een skelet versieren door een shaggie in z'n mond geklemd te zetten en z'n andere hand richting geslachtsgedeelte. Een leraar stiekem ondergooien met jeukpoeder, poepspray door de gangen spuiten, stukken gum op een leraar schieten met behulp van een lineaal, gore rijmpjes over de leraar op een briefje de klas door laten gaan.... meer schiet me even niet te binnen.
pi_28241557
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Bij ons is er nu wat aan de gang joh

Zo'n gast kwam laatst met een pet naar school. Maar die is altijd al het pispaaltje dus binnen niet alle te lange tijd bevond die pet zich in de prullebak
[afbeelding]

Met ook de nodige knokpartijen tot gevolg. En het allerleukste, ik stond lekker filmpjes te maken.

Overigens, zo'n mega knokpartijen waren het zien... maar toch wel lachen...

http://www.knokkenopschool.tk
Limbo's

Alleen dat accent al, stelletje paupers!
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  zondag 26 juni 2005 @ 04:11:33 #147
114693 GrownUp
Zelfbewust.
pi_28242561
je bent ZELF een pauper.
Wat je zegt, ben je ZELF
pi_28242584
ben al lang blij dat ik er (net) vanaf ben.
(zo-snel-mogelijk-vergeten periode is het denk ik)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_28242644
Ik was de eerste in de 1e klas van middelbaar die er uit gestuurd werd.. Bij de eerste les van frans pakte ik een a4, propte hem in mn mond, maakte er een ranzige natte bal van en gooide hem precies in de oog van mevr Waals hahaha
  zondag 26 juni 2005 @ 05:08:23 #150
72550 blackmage
happy slap
pi_28242760
idereen een kledingstuk deponeren zolas een jas enzo en een pet, aan het skelet hangen en dan omgekeerd in de kast ztten voordat de leraar komt.
de leraar keek vreemd op toen die de kast opendeed en er iemand onbewegelijk stond.

we hebben met een paar hangsloten ook eens iemand fiets vastgezet.

of een scriptje maken dat nestend berichtjes uitzend, en omdat het 1 groot netwerk is heeft iedereen er last van.
en het scriptje dan op een server achtige computer zetten die in een kast staat en dan een slot op die kast.
onze netwerkbeheerder was niet blij.

ook heel erg lompe dingen zoals mensen oplsuiten in wcs door er een kast voor te schuiven.

en we hadden ook een soort irrietant mannetje in de klas en daar hebben we het zadel van gestolen en zijn stuur.

kolderdag was ook wel grappig, al die 4e klassers die denken dat we allemaal een makkelijk doelwit waren todat een paar mensen in onze klas allemaal zakken meel en eiren bij zich hadden.
dat vonden de 4e klassertjes niet grappig.

het leukste vod ik nog even snel het admin pass van een computer kraken en een keylogger neerdonderen, toen hadden we toch wel passworden van wat lerarenen ook die van het interne chat progamma van de leraren komen en hele gekke dingen zeggen tegen de rector enzo.

de volgnde grap was niet zo erg want de leraar houd ook alle cijfers bij op papier.
maar in het cijfer systeem van engels komen (centraal systeem) en alle cijfers veranderen van iemand die nog wel opschepperig was over het feit datdie uberhaubt kon computeren.
dus toen had hij opeens allemaal achten enzo.
hierna zijn wel gelijk alle paswoorden verandert.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_28244298
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef mister_dog het volgende:

[..]

zien zien zien, goeie ouwe tijd
ja dan moet ik de hele zondag gaan zoeken, ik had toen nog geen markeer stift om op cd's te schrijven
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Maar die zijn sneller op
neeuuh valt wel mee
pi_28248076
quote:
of een scriptje maken dat nestend berichtjes uitzend, en omdat het 1 groot netwerk is heeft iedereen er last van.
en het scriptje dan op een server achtige computer zetten die in een kast staat en dan een slot op die kast.
onze netwerkbeheerder was niet blij.
Een beetje systeembeheerder kan dat wel remote uitzetten hoor
quote:
het leukste vod ik nog even snel het admin pass van een computer kraken en een keylogger neerdonderen, toen hadden we toch wel passworden van wat lerarenen ook die van het interne chat progamma van de leraren komen en hele gekke dingen zeggen tegen de rector enzo.
Tuuuuurlijk
pi_28248113
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:59 schreef Thundertje het volgende:

[..]

Limbo's

Alleen dat accent al, stelletje paupers!
STFU

edit: ik heb trouwens geen accent naja zachte g dan misschien...
  zondag 26 juni 2005 @ 13:54:16 #154
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_28248318
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef jojarno het volgende:

Dit doet me denken aan die Nederlandse lerares wiens hoofd we op een pornofoto hebben gezet. Je ziet dan iemand van achteren genomen worden en dan haar hoofd erop geplakt. Die foto heeft iemand zelfs nog op haar bureau gelegd voor de les. Week later was ze foetsie...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  zondag 26 juni 2005 @ 15:01:18 #155
72550 blackmage
happy slap
pi_28249692
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Een beetje systeembeheerder kan dat wel remote uitzetten hoor

ehm hij trok gewoon de stekker er uit .
[..]

Tuuuuurlijk
ja? dat is net zo simpel als achter iemands msn pass komen .
  maandag 27 juni 2005 @ 13:42:23 #156
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_28271441
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:54 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die Nederlandse lerares wiens hoofd we op een pornofoto hebben gezet. Je ziet dan iemand van achteren genomen worden en dan haar hoofd erop geplakt. Die foto heeft iemand zelfs nog op haar bureau gelegd voor de les. Week later was ze foetsie...
Vind je 't gek
pi_28274561
wij hebben één keer een geintje uitgehaald met zo'n suffe, halfdooie klasgenoot

bij één van de eerste lessen scheikunde kreeg iedereen een potje mee naar huis om daar wat vloeibaars in te stoppen, en dan gingen we de les daarop de ph ervan meten.
de helft had dat dus gedaan, en de andere helft vulde het snel met cola of melk vanuit de kantine.
alleen twee gasten hadden nog niets, en de les ervoor hadden we een plannetje gemaakt.Één van de twee gasten kreeg een pakje appelsap, en zei tegen die suffe gast, die geen zin had om dat potje te vullen: kom op, dan pissen we het potje vol. Dus die suffe gast: als jij het eerst doet.
Die gozer gaat met het pakje appelsap, verstopt onder zijn trui, naar de wc en vult het potje met appelsap.
toen ging die andere gast naar de wc, en die zeek dus wel het potje vol.
en de les daarna was scheikunde.

eerst die gozer met de appelsap, leraar zo, wat heb je: die gozer zegt: appelsap.

die suffe gast zo'n rode kop, en helemaa stotteren toen ie zijn potje moest afgeven bij de leraar en vertellen wat het was. Die leraar zo: daarom is dit potje zo warm.

pi_28297914
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef Gurb het volgende:
wij hebben één keer een geintje uitgehaald met zo'n suffe, halfdooie klasgenoot

bij één van de eerste lessen scheikunde kreeg iedereen een potje mee naar huis om daar wat vloeibaars in te stoppen, en dan gingen we de les daarop de ph ervan meten.
de helft had dat dus gedaan, en de andere helft vulde het snel met cola of melk vanuit de kantine.
alleen twee gasten hadden nog niets, en de les ervoor hadden we een plannetje gemaakt.Één van de twee gasten kreeg een pakje appelsap, en zei tegen die suffe gast, die geen zin had om dat potje te vullen: kom op, dan pissen we het potje vol. Dus die suffe gast: als jij het eerst doet.
Die gozer gaat met het pakje appelsap, verstopt onder zijn trui, naar de wc en vult het potje met appelsap.
toen ging die andere gast naar de wc, en die zeek dus wel het potje vol.
en de les daarna was scheikunde.

eerst die gozer met de appelsap, leraar zo, wat heb je: die gozer zegt: appelsap.

die suffe gast zo'n rode kop, en helemaa stotteren toen ie zijn potje moest afgeven bij de leraar en vertellen wat het was. Die leraar zo: daarom is dit potje zo warm.

whaha best een mongool
pi_28298948
Ooit een keer een gast bij mij uit de klas als Ninja laten verkleden. Ik had hem zo'n showmodel katana gegeven om op zijn rug te binden.

Ergens in de pauze ging ie door de hele school rennen en allemaal wartaal en vage "acrobatische" bewegingen maken. Daarna probeerden een paar leraren hem te grijpen en die gingen er achteraan rennen.

Allemaal dubbel gelegen van het lachen
Ouderwetse piraterij , HAR
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:41:40 #160
119434 tha-terrorist
de enige echte
pi_28332087
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef jojarno het volgende:

[..]

wij hadden er ook zoeen, daarop gooide we met stukjes wortel, half opgevroten stukken papier gummen stukken podlood ed, na een maand was ze overspannen
zichnaatuure
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:06:31 #161
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28335112
oke ik heb dus denk ik wel de lompste (lomp maar nog wel leuk dus niet ziekelijk)
op een gegeven moment beetje ruzie gekregen met skaters op onze school niet dat we elkaar niet mochten maarja beetje rellen is altijd leuk daarna een week lang met het begon met een groepje van 15 tegen 15 maar werd al gauw 50 tegen 75 voedselgevecht houden. er werden potten aangelegd waaruit fruit werd gekocht echt netten met mandarijnen. sinasappels, pompoenen enz. vlogen door de lucht. ik mocht naar de rector want ik was volgens hem initiatief nemer- en organisator. daarna nog 3 keer een gesprek gehad met die skaters want ze dachte dat we elkaar haatten omdat we anders waren. dit was niet. we wilde gewoon ff rellen.
pi_28340139
hey b_boy maar voor de rest ben je best achterlijk?
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:24:41 #163
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28356885
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef blackmage het volgende:
hey b_boy maar voor de rest ben je best achterlijk?
jupz
pi_28367629
je medeleerlingen typex in de koffie van je lerares zien doen en half jaar later horen dat ze kanker heeft gekregen is niet grappig maar wel gebeurt hier...
pi_28368144
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef ILCILA het volgende:
je medeleerlingen typex in de koffie van je lerares zien doen en half jaar later horen dat ze kanker heeft gekregen is niet grappig maar wel gebeurt hier...
zit daar een verband tussen dan? tussen de kanker en de type-ex?
pi_28368347
je kan van type-ex best ziek worden maar ik denk niet dat de kanker daar iets mee te maken heeft
pi_28369248
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:00 schreef jojarno het volgende:
je kan van type-ex best ziek worden maar ik denk niet dat de kanker daar iets mee te maken heeft
pi_28369367
quote:
pi_28371111
quote:
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:23:40 #170
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28371227
anders post je ff allemaal hetzelfde ipv je eigen leuke prank te vermelde.
pi_28371336
quote:
je kan van type-ex best kanker krijgen en ik denk ook dat de type-ex daar iets mee te maken heeft
Цой жив
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:39:40 #172
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_28371710
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_28371799
quote:
anders quote je allemaal jojarno ipv je eigen prank te vermelden
pi_28374674
quote:
hier komt ooit iets nuttigs te staan
pi_28376415
quote:
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:12:23 #176
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28376957
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:05 schreef A.Powers het volgende:
uit scheikunde lokaal korrels jatten die water extreem erg in een blauwe kleur veranderen.
vervolgens in de plee kopstukje van kraan eraf draaien,
korrels ertussen en weer dichtdraaien. heb me doodgelachen toen ik die dag allemaal mensen met blauwe handen door de school zag lopen

Kun je precies zien wie de handen nooit wast
Asjemenou
pi_28380696
quote:
pi_28380833
quote:
pi_28380881
quote:
pi_28380967
Hee waarom posten jullie allemaal het zelfde
pi_28382249
Bij mij op school hadden ze eens op de rug van een leraar een briefje geplakt met daarop 'Ik ben Jezus, volg mij' en toen liep iedereen achter hem aan. Beetje flauw, maar wel leuk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:34:41 #182
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_28386510
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Nepthys het volgende:
Bij mij op school hadden ze eens op de rug van een leraar een briefje geplakt met daarop 'Ik ben Jezus, volg mij' en toen liep iedereen achter hem aan. Beetje flauw, maar wel leuk
pi_28386911
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:42 schreef tonks het volgende:
WIJ WILLEN IJS? OP HET BORD?!
HAHAHA OP HET BORD? WIJ WILLEN IJS?!?! !!!!
wij vragen er gewoon om we hoeven het niet eens op het bord te schrijven
pi_28387083
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:24 schreef B_BOY het volgende:

[..]

jupz
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:00:32 #185
119434 tha-terrorist
de enige echte
pi_28391449
een flike pot inkt vanaf de zolder(teken lokaal) naar beneden gegooid(op het schoolplein) snel naar beneden gerend in de inkt gaan staan en dan de hele school doorlopen, totdat de congerge ze op het spoor kwam waarna hij 2 gangen achter me liep, de wc in, en er op blote voeten weer uit(schoenen meenemen uiteraart) snel naar de aula en 10 minuten later zien dt de gongierge naast de wc stond te wachten totdat de inktsporen zeter ervanf komt(hij had niet even gekeken of de wc op slot zat)
zichnaatuure
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:09:51 #186
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_28393636
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Imberr het volgende:

[..]

wij vragen er gewoon om we hoeven het niet eens op het bord te schrijven
Sinds wanneer geeft Dhr. Posno (aan wie vele leerlingen vroegen: "schrijf je uw naam met een S of met een R, meneer?" ) scheikunde in Geleen? Dacht dat hij nog altijd op het marianum valuas in Venlo rondliep en ijsjes uitdeelt. Wij zaten iig elke theorieles scheikunde ijs te eten als het buiten warmer was dan 25 graden .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_28394177
Er werd bij aardrijkskunde meerdere keren per maand een videootje afgespeeld, we hadden deze videoband meegenomen naar huis en daar een porno filmpje overheen gespoeld.. vervolgens weer meegenomen de volgende les en het videootje ging er weer in
pi_28395602
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef star_gazer het volgende:
Badschuim in de spoelbak van de toiletten
sneldrogend cement werkt ook goed
pi_28397270
het lokaal stond open, maar de lerares was weg, en wij stonden klaar om de les in te gaan.
dus er werd gevoetbald met een pak Wickey, en later tegen het bord kapot.
Toen zijn we buiten het lokaal gaan staan en wachten op de lerares.

Daarna vroeg ze of wij dat gedaan hadden. Toen zeiden we allemaal nee natuurlijk.
En toen moest een gast die op de gang stond het schoonmaken
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:54:41 #190
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29031520
tvp
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:01:32 #191
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29033878
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:54 schreef DeRCT14 het volgende:
tvp
een tvp doen als topic kick
pi_29062821
tvp
pi_29064288
In de pauze begaf ik mijn naar de toiletten, waar Ik het water dat Ik aldaar aantrof veranderende in rode wijn. Hahahaha, de Heilige Geest en Ik moeten er tot op de dag van vandaag nog hartelijk om lachen.
Amen.
pi_29064896
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Nepthys het volgende:
hahaha
pi_29065393
iemand met een horloge die kan piepen laat zijn horloge afgaan en dan gaat iedereen met zn etui op persoon slaan. :p

Of elke pauze 1 persoon in de prullebak gooien
pi_29497106
Ohja niet van mezelf maar:
1) bij ons was er 2 keer een bommelding (dat was nog voor sept 2001, toen kon dat nog zonder gearresteerd te worden)
2) in het biologielokaal lagen vibrators en dildo's van seksuele voorlichting, waarmee een paar jongens het biologieskelet hebben lopen neuken.
3) een paar jongens zijn bij een kutleraar wiskunde (bij wie echt iedereen, de hele school, ook de stuuten eruit werden gestuurd en lage punten kregen en die overspannen was) uit het raam gesprongen..
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:37:27 #197
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_29505494
In de 3e hadden we na een half jaar al 3 franse leraressen versleten. Ik vraag me nog steeds af waarom terwijl wij toch heel lief waren maar dat terzake.

De vierder lerares werd ook al een mooi mikpunt omdat deze echt te erg op Paula uit sesamstraat leek, waardoor sinds de eerste les constant het deuntje van sesamstraat door de klas ging. Tot onze spijt negeerde ze dit en moesten we iets nieuws verzinnen.

We hadden zo een mooi werkboek waarop de laatste 3 baldzijdes blanco waren en we kwamen op het idee om de zwakste schakel na te gaan spelen. Op deze bladzijdes kon je mooi schrijven: BANK, PAS, TOT ZIENS U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL. En dan ging het er tijdens de overhoring om om zo veel mogelijk geld te verdienen. Als iemand het niet wist dan zeg je PAS en BANK als je wilt banken enz. die regels kent iedereen wel. En zo gingen heel de tijd in de hele klas deze bordjes omhoog. En als iemand het foute antwoord gaf stak eidereen het bordje omhoog van: TON ZIENS U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
En aan het einde van de overhoring nog even de microwave door de klas
pi_29505617
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:

En aan het einde van de overhoring nog even de microwave door de klas
dat komt wel hard aan he zo'n ding!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:14:15 #199
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_29506107
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:44 schreef crossover het volgende:

[..]

dat komt wel hard aan he zo'n ding!
[afbeelding]
Ja vooral toen die na een rondje klas boven op Paula landde

jij bent zeker de leukste thuis, grapjas
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:10:38 #200
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_29536950
prachtig topic alleen wij waren niet zo erg... behalve hele pakken papier op school leegprinten met fotos en bijpassende teksten van medeleerlingen en leraren en die vanaf de derde naar beneden dondere zodat heel de straat vol lag.
en het bij ons in de klas klassieke filimpje "Dennie Stoel"

http://home.planet.nl/~dksco000/snijworst/danny.wmv
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')