Tja, ik zit nu in 5VWO en zijn druk bezig met grappen, maar deze van vorig jaar is ook wel okey:
ScheikundeOp Texel zijn zelfs de leraren heel goedgelovig, dus wij kregen de sleutel mee om het lokaal alvast open te draaien. Met liefde namen wij deze natuurlijk aan. Lopen we echter langs een ander lokaal - scheikunde - en hebben wel zin in een lolletje. Wij staan daar wat te geinen, zagen de leerlingen in dat lokaal ook al maargoed, die verwachtte natuurlijk niets.
Uiteindelijk hebben we dat lokaal dus - met al z'n leerlingen & leraar erin - opslot gedraaid. (Go'h die zag je niet aankomen he?).
Daarna lopen we dus naar ons eigen lokaal, draaien de deur open, gaan allemaal zitten en wachten op de leraar. Die komt later met de spullen voor een practicum aan. Hij ziet ons wel wat lachen, dus lette zelf nog extra op, maar omdat hij niets kon vinden begint hij gewoon de les. Komt na een kwartier een leraar Scheikunde naar binnen. Hele speech over dat het gevaarlijk was etc. etc. Is hij weg, onze leraar heel droog: "oh, daarom hadden jullie zoveel lol zeker?"
wij: "jah"
hij: "Ja, zou ik ook gehad hebben... haha"
Gym (dit schooljaar)part one > SchoenenWe hebben gewoon gym, komen we terug zijn bijna al onze schoenen aan elkaar vast geknoopt.
part two > tapeUiteraard moesten we wraak hebben voor deze actie.... Een paar rollen bruin tape gekocht bij de Action. Daarna de schoenen van de vermoedelijke misdadigers in een plastic tas gestopt en zo veel tape om de tas heen gerold dat de contouren van de schoenen nog net zichtbaar waren. Uiteindelijk hebben ze met een schaar de tas open geknipt en toen viel hij uit elkaar met de 'schoenen-vorm' duidelijk zichtbaar.
part threeWederom wraak nemen natuurlijk: De fiets van iemand ingetaped
Daar moet je je zoiets bij voorstellen:
part fourWraak op de tape actie -> 2 andere fietsen ingetaped... Zij foto's van gemaakt, maar die heb ik niet tot mijn beschikking.
part fiveWraak op de foto-maker, die verder helemaal niets mee te maken had...
part sixWillekeurig een paar fietsen ingetaped...
Bijzondere van deze keer: er liep een man voorbij en ze hadden verwacht dat hij commentaar zou leveren: "Goh, jongens, fietsen intapen? Heb ik vroeger ook gedaan, maar dan moet je eerst wat ijzerdraad om de fiets wikkelen, dan heb je veel minder aan een schaar om het los te maken"
Daar is ook de foto bij een ander deel van
![]()
Het geweldigste is altijd nog wel de uitdrukking op het gezicht van persoon A als hij z'n fiets ziet. Dat en natuurlijk de reacites van een sicke hoeveelheid mensen die toch even blijven staan om te kijken hoe het af gaat lopen.
part sevenHet fietsen intapen is eindelijk voorbij. Kom ik zelf na een lunchpause m'n tas weer pakken, zit deze met 50 tie-wraps en 2 hangsloten vast aan een andere tas en die twee tassen zitten gemonteerd aan een schot wat tussen 2 tafels staat om te zorgen dat je elkaar niet afleid. Samen met die gast dus besloten om de tassen die dag niet los te maken.
Dat hele schot dus meegesleept naar Nederlandse lokaal, mochten we daar de les niet in nemen, maar we hadden geen boeken nodig, dus gewoon buiten voor de deur laten staan. Komen we na dat uur weer uit het lokaal, hebben ze dat bord netjes tegen een tafel aangezet, ingesloten door tafels, maar met onze tassen eraan hangend. We kwamen er toen ook achter dat een leraar de tip had gegeven om de tassen gelijk vast te maken aan dat schot.
Maargoed, we zaten op de 2e verdieping, en volgende les was Frans op de begane grond, dus met dat schot + tassen de trap afgelopen, iedereen netjes aan de kant, geen leraar die er iets van zegt. Lopen gewoon het franse lokaal in, maar worden er gelijk weer uitgestuurd. Moeten we dat ding los maken en weer terugbrengen. Nou prima, knip *bam* tassen op de grond, schot weer naar boven brengen en weer naar benedeno m de les in te gaan. "Sorry we kunnen niet bij onze boeken, want er zit een hangslot op" Vond ze niet zo geweldig
Je had het gezicht van de leerlingen moeten zien toen we de dag erna de tassen nog steeds niet los hadden joh, onvergetelijk...
part eightDeeltje acht komt eraan.... Revenge!!!
En we hebben wat goede idee"en