abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:52:47 #26
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_27713723
Ik zou trouwens ook nog wel een boek kunnen vullen met techniek- en handvaardigheid-garpjes.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_27713853
Een keer bij een willekeurig lokaal een kapstok voor de deur geschoven. Een leerling wilde naar de WC en ineens keihard BENG! Toen heeft die leraar tot ie rood aanliep tegen de deur aangeduwd om hem weer open te krijgen
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:09:07 #28
120675 Ronno
Core enzo
pi_27717535
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef tha-terrorist het volgende:

[..]

wtf bedoel je daarmee

ook leuk, achterop een pc zit vaak een schakelaar (bij de voeding) de 230/110 volt switch,als een pc uitstaat deze omzetten, de genen die de pc aanzet ziet een flits, en daarna zal deze pc nooit meer iets anders doen dan als doelpaal gebruikt worden

met de scheikunde les drop gemaakt die er perongeluk uitzag als strond, wcpapiertje erin en op de bril van de plee gelecht.

en een rookbom in de aula gegooid
[quote]
achja, de computergrappen...

in den beginne de toetsen op het toetsenbord omwisselen, muizen omsteken, muismatten uit het raam/op de plafondplaten tiefen...

maar dat doet iedereen wel denk ik
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_27717635
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Ronno het volgende:

[..]

achja, de computergrappen...

in den beginne de toetsen op het toetsenbord omwisselen, muizen omsteken, muismatten uit het raam/op de plafondplaten tiefen...

maar dat doet iedereen wel denk ik
Weet je t zeker?

dinsdag 7 juni 2005 @ 19:15:02 #30
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_27717695
Men neme:
1 BIC pen
1 Schoolbord krijtje
1 Geodriehoek
1 papiertje

neem het krijtje en verpulver deze tot het fijnste poeder mogelijk. Doe deze op het papier met een vouw erin en laat het glijden in de lange huls van een BIC pen. Zorg dat je zo dichtmogelijk bij de Gothic van de klas komt (met zwarte kleren duh). Breng de huls aan je mond en blaas zo hard als je kan. Succes verzekerd en een ware metamorfose van vleermuis naar ijskonijn
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:35:12 #31
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_27718263
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Men neme:
1 BIC pen
1 Schoolbord krijtje
1 Geodriehoek
1 papiertje

neem het krijtje en verpulver deze tot het fijnste poeder mogelijk. Doe deze op het papier met een vouw erin en laat het glijden in de lange huls van een BIC pen. Zorg dat je zo dichtmogelijk bij de Gothic van de klas komt (met zwarte kleren duh). Breng de huls aan je mond en blaas zo hard als je kan. Succes verzekerd en een ware metamorfose van vleermuis naar ijskonijn
Briljant
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:36:59 #32
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27718324
Och..Brandalarm 10 keer af laten gaan, uiteraard bij een leraar die het elke keer serieus nam en dan naar beneden ging, om te kijken of het geen test was..

Rotte vis in een kluisje van iemand anders doen..
En, zoals al gezegt, douchegel in de spoelbak..
Prachtig..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:42:19 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_27718494
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Briljant
Het mooiste is dat je alles bij de hand hebt, dus je hoeft er nix voor te halen. We hebben het eens lesuren achterelkaar zitten doen (schaven en vullen) en die gothic was wit joh...niet normaal.
pi_27718627
De pranks die me bij gebleven zijn:

Op een dag kwam ik aanfietsen bij school, stond een gigantische (naar maatstaven van Damwoude ) groep fietsers voor de hekken te wachten. Had iemand de vorige avond soldeertin in het slot gedaan.

Een van de laatste dagen (geen examen stunt) ging een profesioneele rookbom af op de bovenste verdieping, hele school ontruimt. Je kon echt geen hand voor ogen zien. . Nooit zo gelachen hoe de directeur ziedend van woede probeerde te achterhalen wie het heeft gedan (is ie wel achter gekomen trouwens).

Zelf haalde ik geen pranks uit, was toen echt een braaf schooljongentje. .
pi_27718722
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

Op een dag kwam ik aanfietsen bij school, stond een gigantische (naar maatstaven van Damwoude ) groep fietsers voor de hekken te wachten. Had iemand de vorige avond soldeertin in het slot gedaan.

Een van de laatste dagen (geen examen stunt) ging een profesioneele rookbom af op de bovenste verdieping, hele school ontruimt. Je kon echt geen hand voor ogen zien. . Nooit zo gelachen hoe de directeur ziedend van woede probeerde te achterhalen wie het heeft gedan (is ie wel achter gekomen trouwens).

Hoe, en wat was de straf?

pi_27718798
Whiteboardstiften verwisselen met watervaste
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_27718914
Sommige mensen vonden het grappig mijn fiets te mollen, terwijl we met de klas in Amsterdam waren.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_27718934
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

Mooie kali-rookbom Moet ik ook een keertje doen
Maar dan op mijn laatste schooldag
'And I called your name,
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:56:45 #39
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_27718946
als t druk was in de kantine bij t eten halen.. rende we van buiten naar binnen en riepen tegen een paar uit onze klas keihard dat t vechten was buiten... dan sprinte dus de hele aula leeg en stonden wij vooraan om een broodje te halen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:59:23 #40
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27719064
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
als t druk was in de kantine bij t eten halen.. rende we van buiten naar binnen en riepen tegen een paar uit onze klas keihard dat t vechten was buiten... dan sprinte dus de hele aula leeg en stonden wij vooraan om een broodje te halen
Wat is er cool aan om tokkies te zien vechten?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:00:07 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27719086
Proppen wc papier on de kraan houden zodat het "drap"word, en dan meesmokkelen naar de klas en richten bord gooien.

als d'r condens op het ruit zat en de gordijnen dicht, hatelijke teksten d'r op schrijven voor de leraar...zodat wanneer hij het gordijn open doet...rood aanloopt en de hele klas een uur kan nablijven.

zodanig in het klaslokaal verstoppen met de klas dat de leraar denkt dat hij in het keerde lokaal zat.

enne allemaal van die onnozele dingen, d'r hebben wel n's bloempotten door het lokaal gevlogen, condooms.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:01:08 #42
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_27719124
tokkies die elkaar de nek om draaien kan je me s nachts voor wakker maken hoor !
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_27719186
Tja, ik zit nu in 5VWO en zijn druk bezig met grappen, maar deze van vorig jaar is ook wel okey:

Scheikunde
Op Texel zijn zelfs de leraren heel goedgelovig, dus wij kregen de sleutel mee om het lokaal alvast open te draaien. Met liefde namen wij deze natuurlijk aan. Lopen we echter langs een ander lokaal - scheikunde - en hebben wel zin in een lolletje. Wij staan daar wat te geinen, zagen de leerlingen in dat lokaal ook al maargoed, die verwachtte natuurlijk niets.
Uiteindelijk hebben we dat lokaal dus - met al z'n leerlingen & leraar erin - opslot gedraaid. (Go'h die zag je niet aankomen he?).

Daarna lopen we dus naar ons eigen lokaal, draaien de deur open, gaan allemaal zitten en wachten op de leraar. Die komt later met de spullen voor een practicum aan. Hij ziet ons wel wat lachen, dus lette zelf nog extra op, maar omdat hij niets kon vinden begint hij gewoon de les. Komt na een kwartier een leraar Scheikunde naar binnen. Hele speech over dat het gevaarlijk was etc. etc. Is hij weg, onze leraar heel droog: "oh, daarom hadden jullie zoveel lol zeker?"
wij: "jah"
hij: "Ja, zou ik ook gehad hebben... haha"

Gym (dit schooljaar)
part one > Schoenen
We hebben gewoon gym, komen we terug zijn bijna al onze schoenen aan elkaar vast geknoopt.

part two > tape
Uiteraard moesten we wraak hebben voor deze actie.... Een paar rollen bruin tape gekocht bij de Action. Daarna de schoenen van de vermoedelijke misdadigers in een plastic tas gestopt en zo veel tape om de tas heen gerold dat de contouren van de schoenen nog net zichtbaar waren. Uiteindelijk hebben ze met een schaar de tas open geknipt en toen viel hij uit elkaar met de 'schoenen-vorm' duidelijk zichtbaar.

part three
Wederom wraak nemen natuurlijk: De fiets van iemand ingetaped
Daar moet je je zoiets bij voorstellen:

part four
Wraak op de tape actie -> 2 andere fietsen ingetaped... Zij foto's van gemaakt, maar die heb ik niet tot mijn beschikking.

part five
Wraak op de foto-maker, die verder helemaal niets mee te maken had...

part six
Willekeurig een paar fietsen ingetaped...
Bijzondere van deze keer: er liep een man voorbij en ze hadden verwacht dat hij commentaar zou leveren: "Goh, jongens, fietsen intapen? Heb ik vroeger ook gedaan, maar dan moet je eerst wat ijzerdraad om de fiets wikkelen, dan heb je veel minder aan een schaar om het los te maken"
Daar is ook de foto bij een ander deel van

Het geweldigste is altijd nog wel de uitdrukking op het gezicht van persoon A als hij z'n fiets ziet. Dat en natuurlijk de reacites van een sicke hoeveelheid mensen die toch even blijven staan om te kijken hoe het af gaat lopen.

part seven
Het fietsen intapen is eindelijk voorbij. Kom ik zelf na een lunchpause m'n tas weer pakken, zit deze met 50 tie-wraps en 2 hangsloten vast aan een andere tas en die twee tassen zitten gemonteerd aan een schot wat tussen 2 tafels staat om te zorgen dat je elkaar niet afleid. Samen met die gast dus besloten om de tassen die dag niet los te maken.

Dat hele schot dus meegesleept naar Nederlandse lokaal, mochten we daar de les niet in nemen, maar we hadden geen boeken nodig, dus gewoon buiten voor de deur laten staan. Komen we na dat uur weer uit het lokaal, hebben ze dat bord netjes tegen een tafel aangezet, ingesloten door tafels, maar met onze tassen eraan hangend. We kwamen er toen ook achter dat een leraar de tip had gegeven om de tassen gelijk vast te maken aan dat schot.
Maargoed, we zaten op de 2e verdieping, en volgende les was Frans op de begane grond, dus met dat schot + tassen de trap afgelopen, iedereen netjes aan de kant, geen leraar die er iets van zegt. Lopen gewoon het franse lokaal in, maar worden er gelijk weer uitgestuurd. Moeten we dat ding los maken en weer terugbrengen. Nou prima, knip *bam* tassen op de grond, schot weer naar boven brengen en weer naar benedeno m de les in te gaan. "Sorry we kunnen niet bij onze boeken, want er zit een hangslot op" Vond ze niet zo geweldig

Je had het gezicht van de leerlingen moeten zien toen we de dag erna de tassen nog steeds niet los hadden joh, onvergetelijk...

part eight
Deeltje acht komt eraan.... Revenge!!!
En we hebben wat goede idee"en
pi_27719331
uit scheikunde lokaal korrels jatten die water extreem erg in een blauwe kleur veranderen.
vervolgens in de plee kopstukje van kraan eraf draaien,
korrels ertussen en weer dichtdraaien. heb me doodgelachen toen ik die dag allemaal mensen met blauwe handen door de school zag lopen

My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
pi_27719379
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:05 schreef A.Powers het volgende:
uit scheikunde lokaal korrels jatten die water extreem erg in een blauwe kleur veranderen.
vervolgens in de plee kopstukje van kraan eraf draaien,
korrels ertussen en weer dichtdraaien. heb me doodgelachen toen ik die dag allemaal mensen met blauwe handen door de school zag lopen

Lekker dan al gaat er iemand uit drinken
'And I called your name,
pi_27719458
dan had ie een blauwe bek gehad
pi_27719546
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:08 schreef A.Powers het volgende:
dan had ie een blauwe bek gehad
En een vergiftiging Of wat was het voor een stof?
'And I called your name,
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:12:36 #48
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27719606
Zijn veel dingen die gebeurden op onze school (HAVO), ik heb me er zeer vermaakt!

- Klapdeuren op slot doen. Zodat je een complete school in een pauze opsluit in de aula die in het midden van het gebouw zit. Je sloot dus die gangen echt helemaal af. En niemand die die sleutel had .
- Kraantjes van verwarming opendraaien, al die gangen stonden dus onder stinkend water
- Kerstboom in de aula (7-9 meter hoog) om laten vallen (zat aan de bovenkant vast met 4 touwtjes)
- Brandslangen allemaal openzetten

Er is ook ooit eens een flesjesautomaat compleet leeggeroofd, er werd gezegd dat het proffesionele inbraak was , de automaat was gewoon niet goed gesloten na het vullen!
pi_27719749
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En een vergiftiging Of wat was het voor een stof?
geen idee :p , een of andere extreme kleurstof ofzo
was lachen geweest als iemand er extreem druk van was geworden
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:24:34 #50
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27720044
drankautomaten op uitverkocht zetten. maar nerdonielso spant wel de kroon.
Remlof is een Spellings Nsb'er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')