Mijn pa komt me ophalenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou start om 8uur zal 3dd rond 9 uur, half 10 podium opkomen dan 1,5 uur spelen gok ik....
Doet me denken aan de basisschool periode "Ik ben lekker eerder"quote:
Sorryquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Doet me denken aan de basisschool periode "Ik ben lekker eerder".
Maargoed boeit mij verder ook niet hoor.![]()
Denk dat het wel voor 23:00 afgelopen zal zijn?quote:Omg keek net ff op 9292ov.nl voor de treintijden: de heenreis duurt ongeveer 50 min. (vanaf Utrecht) , voor de terug weg rijdt er 1 om 23:39, die doet er ook 50 min over en als ik die mis gaat de laatste trein om 00:02 via Rotterdam en die doet er bijna 3 uur!!!! over via Rotterdam! . (en dan nog 3 kwartier in de bus vanaf Utrecht )
Hopelijk duurt het niet te lang dan .
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een mooie uitgebreide OP
* Tha_T doet er ook 1,5 uur overquote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Sport_Life het volgende:
Plak dan tenminste even een 3DD plaatje in de startpost.
Anyway mijn laatste post uit vorige topic:
[..]
Denk dat het wel voor 23:00 afgelopen zal zijn?.
Ik wilde ook eerst de auto pakken maar ik had geen geld meerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Sport_Life het volgende:
Anders pak ik de auto wel, is 013 makkelijk te bereiken met de auto en kun je daar een beetje fatsoenlijk parkeren??
Okquote:
Parkeren wel, er is een parkeergarage om de hoek.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Sport_Life het volgende:
Anders pak ik de auto wel, is 013 makkelijk te bereiken met de auto en kun je daar een beetje fatsoenlijk parkeren??
Och kijk m'n ouders wel even lief aan!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst de auto pakken maar ik had geen geld meer
[..]
Ok
Oke laat maar zitten dan ik ben echt een debiel als het om navigeren gaat en mn vrienden hebben er ook de ballen verstand van, zelfs naar Snowworld Zoetermeer ging voor de 5e keer nog foutquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Parkeren wel, er is een parkeergarage om de hoek.
Maar fatsoenlijk te bereiken.. als je tomtom hebt wel
Ja maar... TomTom is zoo makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oke laat maar zitten dan ik ben echt een debiel als het om navigeren gaat en mn vrienden hebben er ook de ballen verstand van, zelfs naar Snowworld Zoetermeer ging voor de 5e keer nog fout. ("rechtdoor, oh nee rechtsaf!! rechtsaaaafff!
")
Heb ik ook gedaan ze komen me ophalen met de motorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Och kijk m'n ouders wel even lief aan!![]()
Kunnen ze ook even een ommetje maken via Utrecht??quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan ze komen me ophalen met de motor
Het is geen zijspanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kunnen ze ook even een ommetje maken via Utrecht??![]()
Vergeet niet dat ik de enige ben in dit topic die al die afkortingen weetquote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Gavin DeGraw....sorry ben ernstig gewend dat mensen mn vage afkortingen snappen
Behalve FDVLS denk niet dat je die weet.....quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik de enige ben in dit topic die al die afkortingen weet
Jij weer.. gjeez...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Behalve FDVLS denk niet dat je die weet.....
nooit van gehoordquote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Gavin DeGraw....sorry ben ernstig gewend dat mensen mn vage afkortingen snappen
Gaaf zegquote:Op maandag 6 juni 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij weer.. gjeez...
Maar ONTOPIC:
[afbeelding]
Zelf "gemaakt"
En plaatje bijgekniptquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Alleen t logo erbij gezet zeker?
.
Gjeez, hoe verzin je het. Zal weer Margo zijn!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
FDVLS = Fijne Dude Van Late Serie (ook wel bekend onder de naam Yannick Bisson van Sue Thomas: F.B.Eye)
Ontopic: Zijn er nog bepaalde nummers die mensen echt per se willen horen woensdag?
Kryptonite, Ticket to Heaven, Loser, Duck and Run, Be Like That, Here Without You, in die volgorde ook van Zeker horen tot "oke"quote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
FDVLS = Fijne Dude Van Late Serie (ook wel bekend onder de naam Yannick Bisson van Sue Thomas: F.B.Eye)
Ontopic: Zijn er nog bepaalde nummers die mensen echt per se willen horen woensdag?
Oh ja, Duck und Runquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kryptonite, Ticket to Heaven, Loser, Duck and Run, Be Like That, Here Without You, in die volgorde ook van Zeker horen tot "oke".
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef Sport_Life het volgende:
When I'm Gone is idd ook goed. Away from the Sun ook wel, hmm eigenlijk zijn ze bijna allemaal wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |