Mijn pa komt me ophalenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou start om 8uur zal 3dd rond 9 uur, half 10 podium opkomen dan 1,5 uur spelen gok ik....
Doet me denken aan de basisschool periode "Ik ben lekker eerder"quote:
Sorryquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Doet me denken aan de basisschool periode "Ik ben lekker eerder".
Maargoed boeit mij verder ook niet hoor.![]()
Denk dat het wel voor 23:00 afgelopen zal zijn?quote:Omg keek net ff op 9292ov.nl voor de treintijden: de heenreis duurt ongeveer 50 min. (vanaf Utrecht) , voor de terug weg rijdt er 1 om 23:39, die doet er ook 50 min over en als ik die mis gaat de laatste trein om 00:02 via Rotterdam en die doet er bijna 3 uur!!!! over via Rotterdam! . (en dan nog 3 kwartier in de bus vanaf Utrecht )
Hopelijk duurt het niet te lang dan .
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een mooie uitgebreide OP
* Tha_T doet er ook 1,5 uur overquote:Op maandag 6 juni 2005 22:24 schreef Sport_Life het volgende:
Plak dan tenminste even een 3DD plaatje in de startpost.
Anyway mijn laatste post uit vorige topic:
[..]
Denk dat het wel voor 23:00 afgelopen zal zijn?.
Ik wilde ook eerst de auto pakken maar ik had geen geld meerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Sport_Life het volgende:
Anders pak ik de auto wel, is 013 makkelijk te bereiken met de auto en kun je daar een beetje fatsoenlijk parkeren??
Okquote:
Parkeren wel, er is een parkeergarage om de hoek.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Sport_Life het volgende:
Anders pak ik de auto wel, is 013 makkelijk te bereiken met de auto en kun je daar een beetje fatsoenlijk parkeren??
Och kijk m'n ouders wel even lief aan!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst de auto pakken maar ik had geen geld meer
[..]
Ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |