quote:Op zondag 5 juni 2005 17:59 schreef Sport_Life het volgende:
nog 3 dagen.
Btw op mijn telefoon zit een 2 MP camera, ik verwacht daar wel wat moois mee te kunnen schieten![]()
.
Jaquote:
Mijn Ixus40 van Canon (4 megapixel en 3x opt zoom) past gewoon in mijn portemonneequote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jahehe en hij gaat zeker mee!! (duh
). Stiekem heb ik m wel n beetje gekocht met het oog op concerten e.d.
. Camera mag officieel niet en telefoon mag altijd wel
. (tenminste k heb nog nooit problemen gehad met m'n E700 dus dan moet dit ook niet zo'n probleem zijn!!
)
Mag officieel niet he, zo erg letten ze daar niet op, maar als je net gefouilleerd wordt en ze zien 'em ben je de sjaakquote:Op zondag 5 juni 2005 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
hey dus je mag geen digicam meenemen, mag je wel een gewoon fototoestel meenemen?
Dus:quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef Avalanche.. het volgende:
Ten eerste: ik probeer mijn kaartje helemaal niet te verkopen hier, ik ga natuurlijk zelf.
En ten tweede: als ik mijn kaartje wil verkopen voor meer dan de officiele prijs doe ik dat, ongeacht of jij dat goed vindt of niet.
Hij was niet zinloos, ik vroeg me gewoon af wat een wanhopige fan zonder kaartje ervoor ZOU bieden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:53 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dus:
1 jouw post was dus vrij zinloos
2 maar niet via Fok!
Om de hoek bij 013 heb je keus zat qua kroegen, ik ga meestal naar Stoffel, net zoals a.s. woensdag.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef Sport_Life het volgende:
hmm t lijkt me wel leuk om smiddags ff de stad tilburg te ontdekken, is daar wat te beleven smiddags? Leuke kroegen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |