Kwam mijn salaris maar eens te vroegquote:
Dat ga ik niet meemakenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, onthoudt dat maar voor het topic híerna. Duurt nog wel een uurtje of wat, maar goed...
Das klote. Ik begin het net te worden, was weer eens mn jas vergeten zaterdagavond en toch een aardig tijdje buiten geweest.quote:
Ik heb geen eens een jasquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das klote. Ik begin het net te worden, was weer eens mn jas vergeten zaterdagavond en toch een aardig tijdje buiten geweest.![]()
quote:
Of zoals de uitdrukking luidt: 'als je geen jas hebt, heb je het niet koud'.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een jas
Deze koude wrede wereld is hard voor mij, ooh heb medelijden met deze kleine jongen![]()
Was het maar zo simpel als het geschreven woord, dan was ik nu een gelukkig mens mét jasquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Koop dan gewoon een jas, simpel als wat lijkt me
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Good one
ns zien als ik deze week krijg![]()
Jij werkt zeker ook nog eens op provisiebasis als je jezelf zo aanprijstquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpen![]()
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpen![]()
Nee hoor, dat dan weer net nietquote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij werkt zeker ook nog eens op provisiebasis als je jezelf zo aanprijst
Ik ben gek op retorische vragenquote:
Kloptquote:
Maar maar maarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat dan weer net niet
Het is echt verschrikklijk gewoon. Ik heb maar 11 vakantiedagen per jaar, werk 56 uur per week en krijg het minimumloon
Daarvan moet ik lunchen, huur betalen, boodschappen doen en leven![]()
Je leven is Fok, dus dat is natuurlijk wel redelijk goedkoop.. Maar das inderdaad wel jammer voor je. Als je het zo klote vind, waarom ga je dan niets anders doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat dan weer net niet
Het is echt verschrikklijk gewoon. Ik heb maar 11 vakantiedagen per jaar, werk 56 uur per week en krijg het minimumloon
Daarvan moet ik lunchen, huur betalen, boodschappen doen en leven![]()
Ik krijg per geplaatst bericht hier op het forum 1 euroquote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je leven is Fok, dus dat is natuurlijk wel redelijk goedkoop.. Maar das inderdaad wel jammer voor je. Als je het zo klote vind, waarom ga je dan niets anders doen?
Was het maar zo'n feest, dan had ik vandaag al bijna 200 euro verdientquote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg per geplaatst bericht hier op het forum 1 euro![]()
![]()
Ik gewoon 4quote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
Volgende week hoef ik maar 3 dagen te werken![]()
Ik zou fulltime fokker worden in dat gevalquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan had ik vandaag al bijna 200 euro verdientDat is trouwens bijna een verdubbeling van mn totaal aantal posts, in 1 dag
weermanspeedygjquote:
Zoveel mensen geloof ik, AMD64 en jij zouden dan makkelijk in een of andere dikke sportwagen rijdenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou fulltime fokker worden in dat geval![]()
![]()
Ik hoef geen dikke sportwagenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoveel mensen geloof ik, AMD64 en jij zouden dan makkelijk in een of andere dikke sportwagen rijdenIk zou dan vandaag al bijna mn halve vakantie verdient hebben
![]()
Ik geen schoolquote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef Stuart het volgende:
Volgende week hoef ik maar 3 dagen te werken![]()
quote:
Hij haalt je nog wel in, maar ik moet zeggen: jij gaat qua posts ook wel hardquote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef geen dikke sportwagen![]()
AMD mag vooralsnog niet eens in mijn schaduw staan qua posts![]()
Ik ga lekker ergens anders naartoequote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga je zeker fulltime fok!ken? Jij hebt tenslotte geen leven buiten Fok!
Hij haalt mij nog wel inquote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij haalt je nog wel in, maar ik moet zeggen: jij gaat qua posts ook wel hard
Geen dikke sportwagen?Hoe dat zo?
Hij heeft per dag meer posts dan jij.. Dus..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij haalt mij nog wel in![]()
Nee, ik hoef geen dikke patser bak, ik ben ook gelukkig met een normale auto![]()
En daar hebben ze vast ook wel internetquote:
Ja, maar het gaat om het volhoudenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij heeft per dag meer posts dan jij.. Dus..
Ik hoef ook geen patserbak, wel een snelle sportwagen natuurlijk![]()
Ja maar daar ga ik écht niet de hele tijd internetten hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
En daar hebben ze vast ook wel internet.
Dat heb je dan goed gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:heerlijk eindelijk iemand eens flink de waarheid verteld.
Wat lucht dat toch lekker op
Dat denk ik ook aangezien ze nu geen donder meer wat tegen me zegtquote:
Help me er aan te herinneren dat ik je daar iets over te mailen hebquote:
Zeker wetenquote:
Hier wel dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar daar ga ik écht niet de hele tijd internetten hoor![]()
Dat overleef ik wel hoor Buzzerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef buzzer het volgende:
De dagen zijn zwaar voor sommigen zo zonder de stats
Wat moet ik je helpen herinneren danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Help me er aan te herinneren dat ik je daar iets over te mailen heb.
Ik nietquote:
Dat ik je daarover moet mailenquote:
Ik ga over 40 minuten slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond. Plezier is echt dodelijk vermoeiend.
Weltrusten ESquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
quote:
Ik bedoelde eigenlijk niet hier en nu, ik ben nog net niet helemaal senielquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vergeet me niet te mailen Es [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
Steek me maar weer de ogen uitquote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dan hebben wij het eigenlijk nog best wel goed bij Appie![]()
Goed hequote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dan hebben wij het eigenlijk nog best wel goed bij Appie![]()
Personeelsreisjequote:
Misschien morgen weerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
zo
ff terug
vandaag nog niet veel fok! zin
Daar heb ik het programma van gelezen inderdaadquote:
Ikke wel, Maar mijn salaris is niet kut.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Geweldig! Nouja.. we hebben ook onze mindere tijden gehad..
Meld dat donderdag maarquote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik het programma van gelezen inderdaad
Leuk joh, veel plezier alvast![]()
Amsterdamquote:
Ik werk op zondag, alles 200%quote:Op maandag 6 juni 2005 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke wel, Maar mijn salaris is niet kut.
En elke week taart omdat we een goede omzet hebben
En je begint bij buitenpost ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Amsterdam
Deze zomer ga ik met mijn maat met de fiets naar groningen
enlighten me please?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Ik werk op zondag, alles 200%![]()
Nee Dokkumquote:
We komen wel even bij jou langsquote:
Ben benieuwdquote:
Gisteren ook al nietquote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
zo
ff terug
vandaag nog niet veel fok! zin
duh!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga je met een spandoek langs het fietspad staan dan?
Hoogkerk is idd voor groningenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We komen wel even bij jou langs![]()
44.5 KM
89 KM totaal![]()
geen dagcijfers morgen hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Had gister 310 posten, vandaag weet ik niet
Standquote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen dagcijfers morgen hoor
alleen een stand
ik heb namelijk geen stand van afgelopen middernacht
De stand is ook de leukste van allemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen een stand
Post je morgen die van vandaag ook nog even als het kan? Zou wel mooi zijn want ik heb vandaag in een dag bijna mn totaal aantal posts verdubbelt. Nu is dat niet zo moeilijk, maar gaat om het idee natuurlijkquote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen een stand
Dat zit er voor mij niet meer inquote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
De stand is al goed genoeg.
Zal wel zo'n 4/5 plaatsen zijn gestegen
gewoon moequote:Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren ook al niet![]()
Tis er toch met je
Welterusten esbeetje laat ik weet het
quote:
Jammer hequote:
Ik zal dit jaar nog hooguit één plaats stijgen (5e)quote:
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ik ben sportief, heb goeie conditie dus geen probleem
![]()
Ik nietquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ik ben sportief, heb goeie conditie dus geen probleem
![]()
Nou wat let jequote:
Ik bouw het gewoon rustig opquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vroeger toen ik 11 was wel 80km
Zoals ik dusquote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals iedre simpele ziel in de sportschoool
Yeps doe ik ookquote:
Daarna Assenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bouw het gewoon rustig op
Heb leeuwarden gehad 25 KM (Eitje)
Drachten, 31 KM (Eitje)
Nu Groningen: 44 KM
Oke, ja dat is natuurlijk balen voor iemand die dat elke dat doet voor funquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon moe
gisteren hele drukke dag gehad
en dan die shit met die stand en zo. ik baalde gisteren vooral, vandaag vooral moe en druk op t werk.
en die drukte daar zal de komende 2 weken toenemen.
daarna wellicht wat rustiger.
vandaag alweer de halve dag aan de telefoon gezeten om verklaringen voor problemen te geven
Hele stukken fietsen doe ik dan weer niet. Conditie maakt me niet zo heel veel uit, ik doe er wel iets aan maar zou mij niet uitmaken als ik het niet echt hadquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps doe ik ook
Vroeger zat ik alleen maar voor de pc
Geen beweging enzo
Besefde wel dat het niet zo goed was![]()
Deed wel altijd aan judoquote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals iedre simpele ziel in de sportschoool
Op het programma staat het volgende: Jaja we gaan wel ver!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, ja dat is natuurlijk balen voor iemand die dat elke dat doet voor fun
Bellen ze je niet om te zeggen dat je het goed hebt gedaan?![]()
Tja, ik vind het voor me zelf eigelijk best wel belangrijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hele stukken fietsen doe ik dan weer niet. Conditie maakt me niet zo heel veel uit, ik doe er wel iets aan maar zou mij niet uitmaken als ik het niet echt had
Trusten renequote:
Ik ben niet zo'n natuurfanaat, maar maakt niet uitquote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, ik vind het voor me zelf eigelijk best wel belangrijk.
Lekker fietsen, camera mee enzo
Dat kan hequote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n natuurfanaat, maar maakt niet uitIeder zo zn hobbies niet waar
![]()
Ik ben ook moe en ga binnen 10 minuten slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben moe maar wil niet gaan slapen..
Jij bent moe.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben moe maar wil niet gaan slapen..
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en ga binnen 10 minuten slapen![]()
Welterusten en tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgen
Tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgen
Tja als het MOET dan MOET het hequote:
Nee niet echtquote:
Daar zou ik me maar niet druk om makenquote:
Denk dat het verstandig is als ik ook zo ga, kan ik nog ff wat spullen opruimen zodat het weer netjes lijkt op me kamerquote:
Dat klopt helemaal.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Stuart het volgende:
Morgen blijft het droog dus mijn regenpak kan thuisblijven aldus weerman Speedy![]()
camouflage?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat het verstandig is als ik ook zo ga, kan ik nog ff wat spullen opruimen zodat het weer netjes lijkt op me kamer
Domme pakquote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.
Je kan rustig de hele week wel die domme pak thuis laten liggen hoor aangezien de regenkans op donderdag maar erg klein is
bedoelde het positief hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
![]()
ik heb moeten uitleggen wat anderen verkeerd hebben gedaan
dat is t ergst.
Omdat je dan laat merken dat je bang voor regen bentquote:
je kan blijven praten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
bedoelde het positief hoor![]()
Begrepen ze het ook ?
Mijn regenpak is mooi thoughquote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat je dan laat merken dat je bang voor regen bent
Zekerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn regenpak is mooi though
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
ah, okquote:
Weltrusten Stuartquote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn regenpak is mooi though
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
je bent in druk gevecht met PS op plek 9 en 10 en 11 (met nog enkelen)quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, ok
ik moet zeggen dat ik die niet zo vaak bekijk
Verwacht niemand in te halen of ingehaald te worden
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zekerdroom fijn dat je in je blauwe regenpak door de plassen rent
![]()
Dan kan je het eigenlijk beter zelf doen zekerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan blijven praten.
soms wordt t te technisch he.
dan is t herhalen en kom je nauwelijks nader tot elkaar
in gevecht?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je bent in druk gevecht met PS op plek 9 en 10 en 11 (met nog enkelen)
Ben altijd liefquote:Op maandag 6 juni 2005 22:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel lief zijn he tegen Stu![]()
Ik wacht nog altijd op iemand in een rieten rokje![]()
Anders ga ik je soepen hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben altijd lief
Weet ik
Maar ik durf niet
Mag welquote:
Nah kijk uit hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
De top 10 ga ik deze week wel halen denk ik, Strollie post volgens mijn niet zoveel
Echt gevecht is het niet, PS staat 500 post ofzo voor en die loopt alleen maar uit
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:01 schreef MutZ het volgende:M'n zusje komt morgen naar huis
Na 3 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben komt ze eindelijk weer naar huis
En nu ga ik slapen![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:01 schreef MutZ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n zusje komt morgen naar huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik slapen![]()
ik kan t niet zelf doenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan je het eigenlijk beter zelf doen zeker![]()
Wanneer zal het in orde zijn denk je ?
PS heeft af en toe een stopweekquote:Op maandag 6 juni 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
De top 10 ga ik deze week wel halen denk ik, Strollie post volgens mijn niet zoveel
Echt gevecht is het niet, PS staat 500 post ofzo voor en die loopt alleen maar uit
je gaat mij inhalen?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah kijk uit hoor
Ik begin nu ook al aardig in te komen![]()
Ik heb vanacht al zo'n 70+ posten binnen gehaald nadat ik gewoon een dubbel topic met 3 andere gewoon effe heb volgespamt
Laat ik die nou net even niet hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van jou in zwembroek
Goedenavondquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik slapen![]()
quote:
Weltrustenquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik slapen![]()
Welke beurs?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:10 schreef Shreever het volgende:
Ik heb nog geen foto's van de beurs, morgen pas waarschijnlijk...
Ik ben zondag naar een reptielenbeurs geweest, was erg leukquote:
Waar zijn 1000.000.000 in zitquote:
Slaap lekker Flashquote:
De capp. is op, dus neenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
Je gaat toch niet mee stuiteren he![]()
Hai Khalein
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:15 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar een reptielenbeurs geweest, was erg leuk
Shreever is een lekkere meid hoorquote:
In Houtenquote:
Inderdaad!quote:Shreever is een lekkere meid hoor![]()
Ze mag er zeker zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waar dat dan ?
[..]
Shreever is een lekkere meid hoor![]()
B wil nog wel eens verassend uit de hoek komenquote:
Mag ik eerst?quote:
niet zo verrassendquote:Op maandag 6 juni 2005 23:21 schreef Khalein het volgende:
[..]
B wil nog wel eens verassend uit de hoek komenIk wacht af
Leukquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
In Houten
[..]
Inderdaad!![]()
En mijn mannelijke wederhelft heeft niet zo'n overvolle beurs hoor
tuurlijk, maar dat zei je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeejjjjjjjjj , mag als vrouw toch wel zeggen dat ze er goed uitziet op de foto'?
Niksquote:Op maandag 6 juni 2005 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
stelletje![]()
![]()
Geen woorden ervoor heeft..
Speedy wat wil jij eerst ?![]()
* SpeedyGJ is het hier mee eensquote:
Nee is echt niksquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een lekker dingDat is voor nu voldoende
Weltrusten Flashquote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen
Welterusten allemaal, en shreever gloeiend lekker sappig ding
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen
Was je nog niet weg?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen
Tuurlijk vergeet ik dat niet, jij vuige straatmadeliefquote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef Shreever het volgende:
Was je nog niet weg?![]()
Wij zouden trouwens nog vies gaan praten tegen elkaar vanavond... vergeet je dat zomaar![]()
beetje laat, maar welterustenquote:
trustenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen
Toast met brie zal ik nooit afslaanquote:Op maandag 6 juni 2005 23:33 schreef Shreever het volgende:
Ik ben iets stouts aan het doen.... maar die brie is zo lekker
Nu zal ik morgen nieuwe brie voor de verjaardag moeten komen omdat ik mezelf niet kan beheersen
Iemand anders een toostje met brie, of een wijntje?
You need more practicequote:Op maandag 6 juni 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk vergeet ik dat niet, jij vuige straatmadelief
ooh je wou gewoon ff die link spammenquote:
Je hebt het topic vermoordquote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hehee
Ik pak zo nog een film en ga dan knorren denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
Is het al bedtijd ?
Laat je me hier gewoon alleen ziitten met mn brie en wijn en kaarslichtquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ooh je wou gewoon ff die link spammenZeg dat dan meteen
Nee hou nou je brie en je wijn ook maar
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik pak zo nog een film en ga dan knorren denk ik
Weltrustenquote:
G'night flesquote:Op maandag 6 juni 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga pittenzoveelste en laatste keer vandaag
ze blaffen lekker ?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Laat je me hier gewoon alleen ziitten met mn brie en wijn en kaarslicht![]()
Speciaal voor ons, om ons avondje nóg specialer te maken![]()
Mannen... Honden zijn het.. allemaal!![]()
Je weet best dat het 6 uur tijdsverschil isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 05:31 schreef Troel het volgende:
Hey dev? Bijna bedtijd bij jullie?
Niet moeilijk doen en erwtensoep nemen. Gaat er altijd in bij de kids en het is er het weer voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 05:43 schreef Troel het volgende:
Dus ik moet nog wat verzinnen om met die kids te gaan koken.
Ook die ingredienten heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 7 juni 2005 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en erwtensoep nemen. Gaat er altijd in bij de kids en het is er het weer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |