Oke, ja dat is natuurlijk balen voor iemand die dat elke dat doet voor funquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon moe
gisteren hele drukke dag gehad
en dan die shit met die stand en zo. ik baalde gisteren vooral, vandaag vooral moe en druk op t werk.
en die drukte daar zal de komende 2 weken toenemen.
daarna wellicht wat rustiger.
vandaag alweer de halve dag aan de telefoon gezeten om verklaringen voor problemen te geven
Hele stukken fietsen doe ik dan weer niet. Conditie maakt me niet zo heel veel uit, ik doe er wel iets aan maar zou mij niet uitmaken als ik het niet echt hadquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps doe ik ook
Vroeger zat ik alleen maar voor de pc
Geen beweging enzo
Besefde wel dat het niet zo goed was![]()
Deed wel altijd aan judoquote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals iedre simpele ziel in de sportschoool
Op het programma staat het volgende: Jaja we gaan wel ver!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, ja dat is natuurlijk balen voor iemand die dat elke dat doet voor fun
Bellen ze je niet om te zeggen dat je het goed hebt gedaan?![]()
Tja, ik vind het voor me zelf eigelijk best wel belangrijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hele stukken fietsen doe ik dan weer niet. Conditie maakt me niet zo heel veel uit, ik doe er wel iets aan maar zou mij niet uitmaken als ik het niet echt had
Trusten renequote:
Ik ben niet zo'n natuurfanaat, maar maakt niet uitquote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, ik vind het voor me zelf eigelijk best wel belangrijk.
Lekker fietsen, camera mee enzo
Dat kan hequote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n natuurfanaat, maar maakt niet uitIeder zo zn hobbies niet waar
![]()
Ik ben ook moe en ga binnen 10 minuten slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben moe maar wil niet gaan slapen..
Jij bent moe.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben moe maar wil niet gaan slapen..
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en ga binnen 10 minuten slapen![]()
Welterusten en tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgen
Tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik ga tv kijken. Tot morgen
Tja als het MOET dan MOET het hequote:
Nee niet echtquote:
Daar zou ik me maar niet druk om makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |