Kwam mijn salaris maar eens te vroegquote:
Dat ga ik niet meemakenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, onthoudt dat maar voor het topic híerna. Duurt nog wel een uurtje of wat, maar goed...
Das klote. Ik begin het net te worden, was weer eens mn jas vergeten zaterdagavond en toch een aardig tijdje buiten geweest.quote:
Ik heb geen eens een jasquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das klote. Ik begin het net te worden, was weer eens mn jas vergeten zaterdagavond en toch een aardig tijdje buiten geweest.![]()
quote:
Of zoals de uitdrukking luidt: 'als je geen jas hebt, heb je het niet koud'.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een jas
Deze koude wrede wereld is hard voor mij, ooh heb medelijden met deze kleine jongen![]()
Was het maar zo simpel als het geschreven woord, dan was ik nu een gelukkig mens mét jasquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Koop dan gewoon een jas, simpel als wat lijkt me
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Good one
ns zien als ik deze week krijg![]()
Jij werkt zeker ook nog eens op provisiebasis als je jezelf zo aanprijstquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpen![]()
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel iemand in de sociale dienstverlening die je kan helpen![]()
Nee hoor, dat dan weer net nietquote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij werkt zeker ook nog eens op provisiebasis als je jezelf zo aanprijst
Ik ben gek op retorische vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |