Dat ik je daarover moet mailenquote:
Ik ga over 40 minuten slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond. Plezier is echt dodelijk vermoeiend.
Weltrusten ESquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
quote:
Ik bedoelde eigenlijk niet hier en nu, ik ben nog net niet helemaal senielquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vergeet me niet te mailen Es [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
Steek me maar weer de ogen uitquote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dan hebben wij het eigenlijk nog best wel goed bij Appie![]()
Goed hequote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dan hebben wij het eigenlijk nog best wel goed bij Appie![]()
Personeelsreisjequote:
Misschien morgen weerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
zo
ff terug
vandaag nog niet veel fok! zin
Daar heb ik het programma van gelezen inderdaadquote:
Ikke wel, Maar mijn salaris is niet kut.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Geweldig! Nouja.. we hebben ook onze mindere tijden gehad..
Meld dat donderdag maarquote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik het programma van gelezen inderdaad
Leuk joh, veel plezier alvast![]()
Amsterdamquote:
Ik werk op zondag, alles 200%quote:Op maandag 6 juni 2005 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke wel, Maar mijn salaris is niet kut.
En elke week taart omdat we een goede omzet hebben
En je begint bij buitenpost ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Amsterdam
Deze zomer ga ik met mijn maat met de fiets naar groningen
enlighten me please?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Ik werk op zondag, alles 200%![]()
Nee Dokkumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |