anders post je gewoon niet, nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Nee Gokken is voor domme mensen die nooit wiskunde hebben gehad.
Er zijn juist mensen die met wiskunige/statistische modellen dik binnenlopen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Dergelijke uitspraken zijn voor mensen die net aan hun universitaire betaatjes kunnen afronden. De meest grote poker-, roulette-, blackjackspelers zijn daar wel wat beter in dan jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Generaliseren getuigt van een enorme intelligentiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:44 schreef nostra het volgende:Die N_G toch. Ik zie jou over een paar jaar nog wel met een bloedmooie Aziatische in je Koenigsegg rondtoeren ergens in Singapore ofzo.
Ik kwam erachter dat ze toch wel erg lekker isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat?
Dat 'ie een foto van zijn vriendin in kikkerperspectief (zodat het nog wat lijkt) in zijn fotoboek heeft staan?![]()
28-5-2005 1:55:00quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
WHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAH, Ik log net inh op PB, krijg ik dit voor m'n taas
PB VETTE HEERSERS![]()
![]()
Haha tennis clownquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Calella het volgende:
Bet 15 fout.
Na 15 bets 5.9 Units winst.
Met 67 units inzet.
Dus een Yield van 8.80 %.![]()
mis ik iets? Ik heb hier geen fotoboek ... tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef nostra het volgende:
Ik kwam erachter dat ze toch wel erg lekker is
Hond
op dit moment gestaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef sk888er het volgende:
na 3 minuten bij de belradus - scotland al 1-0 voor belradus, dus begint al goed voor vandaag![]()
Jij niet, maar anderen wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
mis ik iets? Ik heb hier geen fotoboek ... toch
naast de reply en quote buttons.
Hahah, geweldig.......ben jij dat met je kale harsusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef APK het volgende:
Jij niet, maar anderen wel.
Herkenbaar aan dit plaatje [afbeelding] naast de reply en quote buttons.
Nee, da's mijn moedàh.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahah, geweldig.......ben jij dat met je kale harsus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |