Hoezo Nederland -20 wordt echt wel wereldkampioenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef cultheld het volgende:
Dan feliciteer ik je alvast met jouw stoppen.
Met wat? Ik geef je gewoon een tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijf je bezig?
Ah, je tipt me om te stoppen.quote:
op MrB, alleen duurt het daar lang voor dat ie geupdate wordt..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Damzzz het volgende:
zijn er nog livescores van queens te volgen?
http://www.stellaartoistennis.com/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Damzzz het volgende:
zijn er nog livescores van queens te volgen?
Ben je autistisch? (Nee, geen troll)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, je tipt me om te stoppen.
Ook goed onderbouwd enzo...
Haha, onze insidert komt ff vertellen dat we 100 euro moeten inzetten, terwijl hij zelf niet verder komt dan 1 euro inzet. Moet toch niet gekker worden hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je echt geld wilt verdienen zet je 100 euro op Japan en win je 145 euro aangezien Noord-Korea nog 0 punten heeft;
20 euro op Japan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Butra het volgende:
[..]
Haha, onze insidert komt ff vertellen dat we 100 euro moeten inzetten, terwijl hij zelf niet verder komt dan 1 euro inzet. Moet toch niet gekker worden hier.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Het best kun je gewoon 1000 euro op RBC zetten. Dan win je altijd.
Staat levensgroot middenbovenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef Damzzz het volgende:
Op stellartois site kan ik livescores niet vinden btw.
Het moet wel op een andere rekening dan degene die je voor je eigen account gebruikt. Vergeet niet dat je een kopie van een ID-bewijs moet overleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Jopiler het volgende:
Herhaling:
Kan je bij Mr. Bookmaker ook een account maken onder de naam van je vader/moeder/broer?
Als je het geld dan opeemt, moet het dan op hun rekening? Of kan ik ook mijn eigen spaarrekening kiezen?
Dan maak ik nl. een accountje aan en ga ik weer advalvassen.
Kan toch ook met ID van zn ouders dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het moet wel op een andere rekening dan degene die je voor je eigen account gebruikt. Vergeet niet dat je een kopie van een ID-bewijs moet overleggen.
En een cashback van ¤ 15,-quote:
Malisse is anders geen slechte gras-speler (halve finale Wimbledon ooit). En voor Hewitt is dit zijn eerste wedstrijd sinds maart. Ik vind het geen verrassing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Damzzz het volgende:
Sjongejonge Hewitt is weer lekker aan het prutsen 7-6 (3) voor Malisse
Ja hij heeft nog niet veel redenen gehad om zn "come on!" te laten horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Greetings het volgende:
Lleyton "Come on" Hewitt staat 1-0 achter in sets![]()
Toch al een paar keer gehoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog niet veel redenen gehad om zn "come on!" te laten horen![]()
Inmiddels de boel weer aardig aan het verkuttenquote:
goed argument johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Nee Gokken is voor domme mensen die nooit wiskunde hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |