Hoezo Nederland -20 wordt echt wel wereldkampioenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef cultheld het volgende:
Dan feliciteer ik je alvast met jouw stoppen.
Met wat? Ik geef je gewoon een tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijf je bezig?
Ah, je tipt me om te stoppen.quote:
op MrB, alleen duurt het daar lang voor dat ie geupdate wordt..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Damzzz het volgende:
zijn er nog livescores van queens te volgen?
http://www.stellaartoistennis.com/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Damzzz het volgende:
zijn er nog livescores van queens te volgen?
Ben je autistisch? (Nee, geen troll)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, je tipt me om te stoppen.
Ook goed onderbouwd enzo...
Haha, onze insidert komt ff vertellen dat we 100 euro moeten inzetten, terwijl hij zelf niet verder komt dan 1 euro inzet. Moet toch niet gekker worden hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je echt geld wilt verdienen zet je 100 euro op Japan en win je 145 euro aangezien Noord-Korea nog 0 punten heeft;
20 euro op Japan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Butra het volgende:
[..]
Haha, onze insidert komt ff vertellen dat we 100 euro moeten inzetten, terwijl hij zelf niet verder komt dan 1 euro inzet. Moet toch niet gekker worden hier.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Het best kun je gewoon 1000 euro op RBC zetten. Dan win je altijd.
Staat levensgroot middenbovenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef Damzzz het volgende:
Op stellartois site kan ik livescores niet vinden btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |