Het moet wel op een andere rekening dan degene die je voor je eigen account gebruikt. Vergeet niet dat je een kopie van een ID-bewijs moet overleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Jopiler het volgende:
Herhaling:
Kan je bij Mr. Bookmaker ook een account maken onder de naam van je vader/moeder/broer?
Als je het geld dan opeemt, moet het dan op hun rekening? Of kan ik ook mijn eigen spaarrekening kiezen?
Dan maak ik nl. een accountje aan en ga ik weer advalvassen.
Kan toch ook met ID van zn ouders dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het moet wel op een andere rekening dan degene die je voor je eigen account gebruikt. Vergeet niet dat je een kopie van een ID-bewijs moet overleggen.
En een cashback van ¤ 15,-quote:
Malisse is anders geen slechte gras-speler (halve finale Wimbledon ooit). En voor Hewitt is dit zijn eerste wedstrijd sinds maart. Ik vind het geen verrassing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Damzzz het volgende:
Sjongejonge Hewitt is weer lekker aan het prutsen 7-6 (3) voor Malisse
Ja hij heeft nog niet veel redenen gehad om zn "come on!" te laten horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Greetings het volgende:
Lleyton "Come on" Hewitt staat 1-0 achter in sets![]()
Toch al een paar keer gehoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog niet veel redenen gehad om zn "come on!" te laten horen![]()
Inmiddels de boel weer aardig aan het verkuttenquote:
goed argument johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef RoelRoel het volgende:
Nee Gokken is voor domme mensen die nooit wiskunde hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |