Ikke niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat klopt.............maar toch vind ik het een normale odd.
Safin @34 vind ik wel de moeite waard. Dat beest serveert daar iedereen af, including Federer en Roddick-clown
Hey, het begint pas over een maandquote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Butra het volgende:
Die zou ik echt doen. Dikke value als je nagaat dat Safin geblesseerd is aan zn pols. Winst gegarandeerd.![]()
Over 2 weken. Je maakt wel duidelijk dat je helemaal into tennis bent.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hey, het begint pas over een maand![]()
Dat is juist het mooie van die gast........op RG sloeg ie in 1 partij 4 rackets kapot + een koelboxquote:
wat boeit dat..............die zogenaamde blessure is dan allang opgelost. Safin @34 is dikke valuequote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Butra het volgende:
Over 2 weken. Je maakt wel duidelijk dat je helemaal into tennis bent.![]()
Ja balenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Butra het volgende:
Pingel Sparta, balen voor Greetings.
Wat een pisbedragjequote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]ik heb er al 4 in de pan gehakt.......jij gaat ook als nummer 5 onderuit.... tennis clown
![]()
NG........hey watch this......banker van de nacht
[afbeelding]
Blauwe hokjes daar kan je op inzetten. En jij kan juist als bookmaker tegen de odds in de roze hokjes die gebeurtenis aanbieden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Helly het volgende:
Hoe werkt dat Betfair nu precies?
[afbeelding]
Als ik denk dat Nederland wint zet ik op die 1,65 in en als ik denk dat Finland wint zet ik op die 7.8 in want dat zijn de hoogste quotes toch?
Maar wat is dan die 1.66 en die 7.2? en waar zet ik op in als ik denk dat het een gelijkspel wordt?
Pittsburg laat ik maar liggen..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef VinnieJones het volgende:
Mijn MLB Plays voor vannacht..
-LA Dodgers
-Pitsburgh
-Atlanta Braves
-Cubs
-en natuurlijk Boston![]()
klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safin op Wimbledon dikke value?
Vorig jaar heeft ie beweerd dat ie voortaan alleen nog startgeld op zou halen op Wimbledon, en daarna snel weg wilde wezen, omdat hij het gras letterlijk vervloekte. Ik heb het em zien vertellen, en hij meende het echt ....
reeds begonnen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe laat beginnen de eerste MLB wedstrijden vannacht?
Ik heb eindelijk weer een goede signature.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Blauwe hokjes daar kan je op inzetten. En jij kan juist als bookmaker tegen de odds in de roze hokjes die gebeurtenis aanbieden.
En als je denkt dat het draw wordt, dan kllik je op het blauwe draw hokje.
Als je het simpel wil houden, alleen op de blauwe hokjes klikken.
Lekkere odds.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:35 schreef VinnieJones het volgende:
Mijn MLB bets voor vannacht..
Stand 1-0![]()
1. Arizona winner
2. Braves -1.5 20 Euri @ 2.50
3. Boston 20 Euri@ 2.24
4. LA Dodgers -1.5 20 Euri @ 2.72
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |