Even je zin wat kloppender gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef flyinggans het volgende: omdat de mensen nog niet toe waren aan de vrijheid die ze nu krijgen duur betalen met liters bloed van gedode of voor het leven zwaar verminkte onschuldige burgers.
2010 schijnt een heel mooi jaar te worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Rev- het volgende:
jij bent snel van begrip
Wil je met me trouwen?
Stel jij het dan aan al die kleine kindjes die door clusterbombs om het leven zijn gekomen?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
@TS stel die vraag nog eens aan de inwoners van Halabja.![]()
Je had na het eerste zinsgedeelte beter kunnen stoppen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef flyinggans het volgende:
Amerika had het recht niet om Irak aan te vallen omdat de mensen nog niet toe waren aan de vrijheid die ze nu krijgen
Ik zou dit niet onder libertarisme willen scharen. Was het maar libertarisme, dan was het geld richting de wereldeconomie gegaan, in plaats van richting overheid die het weer aan wapens en bodybags uitgaf.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:17 schreef thabit het volgende:
Ach ja, we weten nu in elk geval waar libertarisme toe kan leiden.
Dus als de mensen er 'klaar' voor waren geweest dan had Amerika het recht om aan te vallenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef flyinggans het volgende:
Amerika had het recht niet om Irak aan te vallen omdat de mensen nog niet toe waren aan de vrijheid die ze nu krijgen
Idd domme reactiequote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Golf het volgende:
[..]
Dus als de mensen er 'klaar' voor waren geweest dan had Amerika het recht om aan te vallen![]()
Ah, made in England..................quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is natuurlijk wel zo, maar wat hadden de soldaten met kerst anders moeten doen?
[afbeelding]
Had je liever een aan stukken gereten onschuldige volwassen burger gezien?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet zo fijn die foto's van kinderlijkjes.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had je liever een aan stukken gereten onschuldige volwassen burger gezien?
Is dat het alternatief? Rare redenering. Ik weet wel dat daar doden zijn gevallen, voor de foto's ga ik wel naar ogrish.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had je liever een aan stukken gereten onschuldige volwassen burger gezien?
Aah, je weet iig waar je het kan vinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat het alternatief? Rare redenering. Ik weet wel dat daar doden zijn gevallen, voor de foto's ga ik wel naar ogrish.
uhuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |