Je bent de punt achter "babel is supersnel" vergeten. Dat is namelijk een nogal harde punt. Hij is supersnel, maar verder nog niet echt veel. Hij heeft het gewoon vooral van zijn snelheid met een redelijk goede techniek, maar daar red je het niet mee tegen goede internationale verdedigers. Maduro is ook redelijk, maar beter en of zijn inbreng verder meer is dan die van Cocu, vdVaart, vBommel, Sneijder, Landzaat etc?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
babel is supersnel
Maduro is sterk, goed verdedigend en opbouwend.
scoort Huntelaar in verhouding meer? per speelminuten bekeken durf ik dat te betwijfelen maar cijfers heb ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Huntelaar scoort in verhouding meer.
[..]
Is van Bommel ook
Babel heeft echt wel maar kwaliteiten hoor maar het gaat erom dat het beide spelesr zijn die met het oog op de toekomst erbij zittenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Je bent de punt achter "babel is supersnel" vergeten. Dat is namelijk een nogal harde punt. Hij is supersnel, maar verder nog niet echt veel. Hij heeft het gewoon vooral van zijn snelheid met een redelijk goede techniek, maar daar red je het niet mee tegen goede internationale verdedigers. Maduro is ook redelijk, maar beter en of zijn inbreng verder meer is dan die van Cocu, vdVaart, vBommel, Sneijder, Landzaat etc?
Ik weet niet, die jongens komen waarschijnlijk wel geïnspireerd terug. Oranje -20 bereidt zich aardig voor, en krijgt zo nog een extra impuls als die jongens er weer bij komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:57 schreef DIJK het volgende:
Ik vind het ook nog steeds matig van Marco dat hij belangrijke spelers voor onder 20 bij de voorbereiding van het tournooi dat vrijdag begint weghoud. Er staat best wel wat prestige op het spel IMHO omdat het ook nog eens in eigen land is. Als hij ze nou zou opstellen, maar hij gebruikt ze om de bank warm te houden.
die cijfers zijn vandaag al een keer langs gekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
scoort Huntelaar in verhouding meer? per speelminuten bekeken durf ik dat te betwijfelen maar cijfers heb ik niet.
en "is van bommel" ook ja maar hij heeft al een aantal slechte wedstrijden in oranje gespeeld, Maduro niet.
De wedstrijd was praktisch al gespeeld toen hij erin kwam.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maduro is ook niet erg positief opgevallen.
Het blijft speculatie, het blijft afwachten wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef cultheld het volgende:
Nederland gaat dan ook gewoon door naar het WK. Is het niet als groepswinnaar, dan is het wel als "betere nummer 2". Maar op het WK zal Nederland zeker niet in schoonheid sterven, zoals op het EK tegen Italië. Nederland zal gewoon overklast worden door bepaalde landen en dat komt door de fantasie-speelstijl van Van Basten, die niet rendeert tegen superieure ploegen als Argentinië, Brazilië, Italië, Portugal, Zwitserland (in 2006 één van de betere landen), Zweden, Engeland en Oekraïne (talentvolle counterploeg).
Jammer, maar waar.
ok,Huntelaar scoort dus iets meer maar Babel kan je ook op de flanken zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
die cijfers zijn vandaag al een keer langs gekomenen Huntelaar scoord 1 keer per 150 miunten en Babel 1 keer per 164 (dacht ik).
Maduro is ook niet erg positief opgevallen.
Nee die klaren ons!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zwitserland, ja, die maken ons echt dik in...
Die hadden dan ook een veel betere coach!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het blijft speculatie, het blijft afwachten wat er gaat gebeuren.
Niemand had verwacht dat AZ en PSV dit jaar ook zover zouden komen.
Ja en daar kom je snel genoeg achter. Zwitserland is ook "dark horse" op het WK -20. Super talentvolle spelers.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zwitserland, ja, die maken ons echt dik in...
Ik vond dat geen schoon einde.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef cultheld het volgende:
Nederland gaat dan ook gewoon door naar het WK. Is het niet als groepswinnaar, dan is het wel als "betere nummer 2". Maar op het WK zal Nederland zeker niet in schoonheid sterven, zoals op het EK tegen Italië.
quote:"Daarom is dat ene zinnetje ook zo intrigerend. De vraag aan Barcelona-trainer Frank Rijkaard was waarom hij zijn oog op Mark van Bommel heeft laten vallen. Rijkaard roemde de verschillende kwaliteiten van de international, maar hij begon met een nuancering: ''Barcelona heeft hem gehaald.'' "
Dan heeft godverhoede Castelen ook recht op een basisplaats....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Babel heeft echt wel maar kwaliteiten hoor maar het gaat erom dat het beide spelesr zijn die met het oog op de toekomst erbij zitten
Paar aardige voetballers erbij, maar echt niet superieur aan Nederland. In de verste verte niet. Met wat pech redden ze het WK van 06 niet eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja en daar kom je snel genoeg achter. Zwitserland is ook "dark horse" op het WK -20. Super talentvolle spelers.
Nee dat was dit Ek , cultheld bedoelt al die ajacieden die penalties mistenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond dat geen schoon einde.
Wanvertoning met als hoofdverantwoordelijke de coach met z'n dramatische wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |