Met kririek nu, is een nederlaag misschien te voorkomen om over afgaan op het WK maar niet te sprekenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je je nog een beetje herinneren hoe oranje speelde toen?![]()
en als Van Basten een paar wedstrijden verliest dan komt er ook echt wel kritiek hoor.
Spelers die op een dergelijke manier scherp gehouden dienen te worden voor een WK!!! horen sowieso niet in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Spelers moeten vechten om een plaats, en dat houd ze scherp.
Ook het kamp anti-Van Basten vertoont papegaaiengedrag, maar dat terzijde. Het was mij opgevallen, verder voor ik Van Nistelrooij en Landzaat allebei een matige wedstrijd spelen, dus hoeven die van mij ook niet in de basis te beginnen woensdag.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef Staver het volgende:
Misschien kunnen we doorgaan door te vermelden waarom iemand niet goed speelt en wat de oplossing dan wel moet zijn. Loze kreten als "hij hoort er niet thuis" en "hij speelt slecht" is tot nu toe papagaaiengedrag. Zeg eens eerlijk ......... was het dan jullie ook opgevallen. Als ik die gedachte zou delen zouden er veel meer niet mee naar Finland gaan.
Is het beste moment, zoals Marco zegt, de tegenstander kan er dan moeilijker op inspelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
maar met een beetje kijk op voetbal ziet iedereen dat Van Basten de beste middenvelder van Nederland expres verkeerd gebruikt en expres wisselt na 5 minuten in de 2e helft (als extra trap na, want Cruijff zegt dat het zo moet in plaats van in de rust of in de 75e minuut).
Van wie? Van jou?quote:Maar wat deze calimero ook ziet, is dat El Sal en San vroeg of laat een storm van kritiek over zich heen krijgen,
Ain't gonna happen.quote:wanneer de eerste oneervolle nederlaag zal worden geleden door dit Oranje.
quote:-censuur-
Volgens mij zijn er hier alleen problemen met het thuis laten van vBommel hoor. Bouma, Ooijer, en anderen, geblesseerd, klaar. Ruud stond weer lekker op een eiland en die wissel was niet meer dan logisch.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op alle huis-tuin-en-kuiken Calimero's vandaag bij ons op het werk.
Marco de Jood liet express psv'ers buiten de selectie vallen. Van Bommel speelde bagger en staat er terecht niet in woensdag, Vennegoor heeft de toegevoegde waarde van een baksteen. Bouma en Ooijer hadden mijns inzien er zeker bij moeten zitten.
Maar de "conspiracy theory" ging verder......... Van Nistelrooij zou woensdag gepasseerd worden, vanwege zijn psv verleden!![]()
![]()
Robben-Kuyt-Van Persie woensdag!
Begrijp me niet verkeerd, Babel en Maduro horen ook zeer zeker niet thuis in dit Nederlands elftal, maar om achter iedere steen een vijand te zoeken is ook sneu.
Spelvreugde.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wat voegen hun dan wel toe, wat van Bommel niet doen![]()
ik denk niet dat hij zich veel van die kritiek aantrekt, maar het is idd wel zo dat de pers erg enthousiast is, vond ze zaterdag niet heel erg goed spelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met kririek nu, is een nederlaag misschien te voorkomen om over afgaan op het WK maar niet te spreken
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Spelvreugde.
Teamspirit.
Ambitie.
Tuurlijk dat heeft van Bommel niet, hij vind het voetballen niks aan, hij gaat alleen zijn eigen gang en wil lekker in Spanje van de zon genieten. Nee van Bommel heeft dat niet minder dan die spelers die ik al heb opgenoemd.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Spelvreugde.
Teamspirit.
Ambitie.
Het enige wat je kunt is op de man spelen; Inhoudelijk reageren is niet aan jou besteed. Ik ga dan ook gewoon niet meer op je reageren, want je bent maar een zielig menneke.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is het beste moment, zoals Marco zegt, de tegenstander kan er dan moeilijker op inspelen.
[..]
Van wie? Van jou?![]()
[..]
Ain't gonna happen.
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Spelvreugde.
Teamspirit.
Ambitie.
Ik wil spelvreugde, en dat miste ik bij de spelers van de afgelopen wk's en ek's, vooral die kwalificatiewedstrijden was gewoon een vervelende verplichting om naar te kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Spelers die op een dergelijke manier scherp gehouden dienen te worden voor een WK!!! horen sowieso niet in het Nederlands elftal.
Huntelaar scoort in verhouding meer.quote:
Is van Bommel ookquote:Maduro is sterk, goed verdedigend en opbouwend.
Lees je post nog eens terug.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt is op de man spelen; Inhoudelijk reageren is niet aan jou besteed. Ik ga dan ook gewoon niet meer op je reageren, want je bent maar een zielig menneke.
Eens, er moet langzaam maar zeker een groep opgebouwd worden met spelers als zekerheid. Maar dit hoeft in mijn ogen nog niet nu te gebeuren. Pas in 2006 moeten de definitieve groep vorm krijgen, tot die tijd heeft iedereen de kans om zich erin én weer eruit te spelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Staver het volgende:
ThomasBerge .......... je hebt gelijk. Je kunt spelers scherp houden dmv concurrentie maar dit aspect van coaching heeft een beperkte spanwijdte. Je haalt hiermee een zeer belangrijke factor in de behoeftetheorie weg en dat is zekerheid en geborgenheid. Zonder twijfel een zeer belangrijke behoefte voor de doorgaans jonge voetballers. Ook ik ben van mening dat "we" het beste resultaat moeten halen dmv de juiste spelers op te stellen maar geloof me.......... zo bereiken we niets!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |