oe!quote:
Ja, Limited Editionquote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
oe!
[afbeelding]
die wilde ik wel hebben, uit dezelfde serie...
maarja die was bijna niet te krijgen ofzo
yep! http://www.ducti.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:30 schreef blackmage het volgende:
VixenFromHell is die laatste tas nou van ducktape?
zoja best cool het is dat ik een man ben en zulk soort tassen niet echt geschikt zijn, ik zou dan wel een bijpassende portemenee hebben.
Imageshack doet het niet meer op Fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Moonah het volgende:
Al mijn tassen?
Da's echt niet mogelijk hoor.
Maar de mooiste (en meest recente) is deze:
[afbeelding]
gewoon een trunk of eastpak doen, als t maar een schoudertas isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Weet iemand een leuke herenschoudertas? Heb nu die Bjorn Borg zwart(die iedereen heeft) maar die valt half uitmekaar.![]()
Crumpler!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Weet iemand een leuke herenschoudertas? Heb nu die Bjorn Borg zwart(die iedereen heeft) maar die valt half uitmekaar.![]()
Volgens heb ik die bij ons in een kledingzaak zien hangen voor 11 euroquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed dan. Ik heb alleen m'n gare mobiel tot m'n beschikking om foto's te maken.
Madonna tasje van 1 euro![]()
11 euro? Echt belachelijk dan! Het was geloof ik een actie van een kledingmerk, die tasjes voor 1 euro. Het is overigens van dat plastic waar die grote shoppers van gemaakt zijn. Lekker stevig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Volgens heb ik die bij ons in een kledingzaak zien hangen voor 11 euro![]()
van die serie heb ik nu ook 1tjequote:
Pardon? Eraf slopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef CherryLips het volgende:
oké dan, omdat het regent buiten:
[afbeelding]
Moet nog even kijken hoe ik die rits eraf kan slopen en het plaatje, heb hem nl gekocht vanwege de ruit en de vorm.
deze thread is kei vetquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Pardon? Eraf slopen![]()
Hij is kei vet! Moet je er op laten zitten haha. Die rits is wel tof en plaatje ook ^^
tien jaar geleden had ik het keitof gevonden, maar ik heb nu zoiets vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Pardon? Eraf slopen![]()
Hij is kei vet! Moet je er op laten zitten haha. Die rits is wel tof en plaatje ook ^^
Moet je maar net van houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:33 schreef Judeljuud het volgende:
Voor de tassenliefhebber: www.oplage1.nl![]()
![]()
![]()
Twee tassen die ik liet zien, zijn niet te koop in Nederland. Komt iig uit Amerika, maar ook niet online te bestellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Marloes het volgende:
Ooh die witte is leuk
Waar kan je die kopen?
ik vind die oplage1 dingen ook niet zo leuk, beetje kinderachtig. Ik vind die tassen van Mulberry echt geweldig, maar helaas is de prijs niet zo geweldig.
ok kom maar op, ik woon in de States, waar heb je de tassen vandaan? Plaatselijke Walmart? Target? Waar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Twee tassen die ik liet zien, zijn niet te koop in Nederland. Komt iig uit Amerika, maar ook niet online te bestellen.
ugh, was ik nou toch maar naar new york gegaan deze zomer. dure kloteticketsquote:Op zondag 20 mei 2007 22:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
ok kom maar op, ik woon in de States, waar heb je de tassen vandaan? Plaatselijke Walmart? Target? Waar?![]()
Overigens, Target is het equivalent van de HEma hier en ze hebben geweldige tassen, bijvoorbeeld deze:
http://tinyurl.com/23mrx6
is maar 29 dollar!![]()
ja Target is echt een geweldige winkel - het is nu hip zeg maar voor topontwerpers zoals Isaac Misrahi om te ontwerpen voor Target. Misrahi (sp?) heeft nu bijvoorbeeld een bruidslijn ontworpen voor Target, je kunt echt voor een prikkie een zijden trouwjurk van zijn hand kopen daar! (en nee, ik werk niet voor Target, was het maar waar - zou ik de hele dag bij de tassen doorbrengen!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ugh, was ik nou toch maar naar new york gegaan deze zomer. dure klotetickets.
geweldige site inderdaad, wie zit er eigenlijk achter dat oplage1? Alle tassen daar zijn uniek en gemaakt van kringloopmateriaal, doet me denken aan de tassen van Freitag, het zwitserse merk dat tassen maakt van gerecyceld vrachtwagenzeilquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:33 schreef Judeljuud het volgende:
Voor de tassenliefhebber: www.oplage1.nl![]()
![]()
![]()
Deze heb ik ook!! Alleen die van mij is nog wel heelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef Empathologica het volgende:
Hiervan is het hengsel gescheurd. (niet te gebruiken als schooltas)
Ze zijn van Tano: http://www.tanobag.com/stores.cfm Zijn geen Target prijzen jammer genoeg. Tussen de 150 en 250.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
ok kom maar op, ik woon in de States, waar heb je de tassen vandaan? Plaatselijke Walmart? Target? Waar?![]()
Overigens, Target is het equivalent van de HEma hier en ze hebben geweldige tassen, bijvoorbeeld deze:
http://tinyurl.com/23mrx6
is maar 29 dollar!![]()
coolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
Is dit topic alleen voor vrouwen??
[afbeelding]
voor snowboarden
[afbeelding]
Voor vakantie
rest kan ik nie vinden op internet
aha ja Tano, die verkopen ze hier vlakbij in een klein winkeltje op Valencia street (San Francisco), moet zeggen dat in real life die tassen er een beetje glad uitzien, het leer bedoel ik is een beetje erg glimmend..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Ze zijn van Tano: http://www.tanobag.com/stores.cfm Zijn geen Target prijzen jammer genoeg. Tussen de 150 en 250.
Ik vind leren tassen het mooist en die zijn ook vaak het duurst.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |