oe!quote:
Ja, Limited Editionquote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
oe!
[afbeelding]
die wilde ik wel hebben, uit dezelfde serie...
maarja die was bijna niet te krijgen ofzo
yep! http://www.ducti.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:30 schreef blackmage het volgende:
VixenFromHell is die laatste tas nou van ducktape?
zoja best cool het is dat ik een man ben en zulk soort tassen niet echt geschikt zijn, ik zou dan wel een bijpassende portemenee hebben.
Imageshack doet het niet meer op Fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Moonah het volgende:
Al mijn tassen?
Da's echt niet mogelijk hoor.
Maar de mooiste (en meest recente) is deze:
[afbeelding]
gewoon een trunk of eastpak doen, als t maar een schoudertas isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Weet iemand een leuke herenschoudertas? Heb nu die Bjorn Borg zwart(die iedereen heeft) maar die valt half uitmekaar.![]()
Crumpler!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Weet iemand een leuke herenschoudertas? Heb nu die Bjorn Borg zwart(die iedereen heeft) maar die valt half uitmekaar.![]()
Volgens heb ik die bij ons in een kledingzaak zien hangen voor 11 euroquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed dan. Ik heb alleen m'n gare mobiel tot m'n beschikking om foto's te maken.
Madonna tasje van 1 euro![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |