Je hebt me nog niet overtuigd, J!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat ik huilde als een klein meisje is nog geen reden om mijn mannelijkheid in twijfel te trekken (), BS.
NEE!!! MAAR HIJ KAN WEL KNAGEN!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN KNAAGDIER, ACHTERLIJKE GLADIOOL.!
!
De enige reden dat ik jou zou willen overtuigen van mijn mannelijkheid zou betekenen dat ik te weinig zelfvertrouwen heb om overtuigd te zijn van mijn eigen mannelijkheid dus ga ik het niet proberen. Lekker puh.quote:
Eensch, tevens alsmede ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Bioslock het volgende:
[goed topic], trouwens.
Nofi, uiteraard! Uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Bioslock het volgende:
Wat jammer, MUUS. Ben je misschien een beetje preuts?
Neen, maar ik heb simpelweg geen schreeuwdrang op dat moment.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Bioslock het volgende:
Wat jammer, MUUS. Ben je misschien een beetje preuts?
F&F in combinatie met dierenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag je in [F&F] ook dieren posten dan?
Zuid Panameesche Knaagpapagaaien?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
Ik schreeuw alleen bij schedeltjes van Papegaai-soorten.
Maar dat zijn geen knaagdieren.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
Ik schreeuw alleen bij schedeltjes van Papegaai-soorten.
In de avonduren en in tentjes niet nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Skaai is ook geen knaagdier BS.
Me dunkt.
JK! Skaai is misschien niet zo slank als Nouk, maar dan hoef je haar nog niet zo af te kraken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Skaai is ook geen knaagdier BS.
Me dunkt.
Naja, Nouk heeft dan weer als nadeel dat ze klinkt als een voorbijrazende goederenwagon gevuld met grindtegels en roestig oud afval als ze praat.quote:
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
Hallo heren, kan het iets gezelliger?
Ik vind dit onleuk zo..
Over... over! Skaai en Nouk! Over ze!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen.. Ik doe nooit lullig tegen Skaai.
Zag je bij je laatste vlucht een trol op de vleugel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef Bioslock het volgende:
Misschien is er wel helemaal geen volgende keer....
*twilight zone muziekje
En dat terwijl ik een uiterst behulpzame post in GC aan het tijpen was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er worden mij hier woorden in de mond gelegd.
En mijn vetrollen in je nek als je niet oppast.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat valt nog mee, JK. Bij mij worden even Skaai en Nouk over me heen gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulle, c!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zag je bij je laatste vlucht een trol op de vleugel?
Alsof die vetrollen van jou bij mijn nek kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
En mijn vetrollen in je nek als je niet oppast.
Welke vuygaerdt dorst jou zoiets aan te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef Bioslock het volgende:
Dat valt nog mee, JK. Bij mij worden even Skaai en Nouk over me heen gehaald.
Als ik een hele hoge kruk heb wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof die vetrollen van jou bij mijn nek kunnen.
Rustig maar, het was muus haar vetrol maar.quote:
Ochja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, het was muus haar vetrol maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |