Die oogjes ploppen er dan ook zo lief uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:53 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Ord's Kangaroo Rat. Ze hebben 5 tenen en ze piepen zo lief als je hun schedeltje inslaat en jouw zaad zich tussen de hersendelen verdeeld.
Goede keus, Nouk. Maar ik had niet anders van je verwacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maar voor een hamster. Die zijn altijd zo lekker warm.
DAT IS TOCH GEEN KNAAGDIER, ACHTERLIJKE GLADIOOL.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef Apehaar het volgende:
Dit zijn zeer prima beesten [afbeelding]
*Alleen moet je een schep gebruiken ipv een plastic lepeltje![]()
Tja, enige mannelijkheid is wel een vereiste, J. Maar daar kun jij ook niets aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef jogy het volgende:
Sinds ik m'n Duitse helm open heb gehaald aan de knaagtanden van zo'n mormel doe ik het niet meer hoor. Ik schreeuwde toen wel hard, dat wel.
Sommige mensen BS, sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN KNAAGDIER, ACHTERLIJKE GLADIOOL.!
!
Dan ben je waarschijnlijk presentator van Fok!Radio. Maar ik ben dat antwoord nog nooit tegen gekomen. Ik wist niet eens dat het mogelijk was!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Nolius het volgende:
Wat als het antwoord nou 'nee' was geweest?
Er zijn mensen die het Ware Pad naar Geluk nog niet gevonden hebben BS.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef Bioslock het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk presentator van Fok!Radio. Maar ik ben dat antwoord nog nooit tegen gekomen. Ik wist niet eens dat het mogelijk was!
Het schijnt dat 61,6 procent van de Nederlanders dat onlangs gedaan heeft. Fransen schijnen het ook te kunnen...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk presentator van Fok!Radio. Maar ik ben dat antwoord nog nooit tegen gekomen. Ik wist niet eens dat het mogelijk was!
Alsof dat zo voorspelbaar isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef galbrecht het volgende:
Ik had verwacht dat de OP er zou uit zou zien:
Bier?
Allah behoedde zijn/haar ziel.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het Ware Pad naar Geluk nog niet gevonden hebben BS.
Dan zou je denk ik het willekeurige knaagdier de kop in moeten slaan met een petunia magnificus.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Bioslock het volgende:
Mag deze naar [F&F]?
Alleen omdat ik huilde als een klein meisje is nog geen reden om mijn mannelijkheid in twijfel te trekken (quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Tja, enige mannelijkheid is wel een vereiste, J. Maar daar kun jij ook niets aan doen.
[F&F] [centraal] Noem je een fetisj voor fretjes een frettisj?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Bioslock het volgende:
Mag deze naar [F&F]?
Is er ook een speciaal dierenforum dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zou je denk ik het willekeurige knaagdier de kop in moeten slaan met een petunia magnificus.
Mag je in [F&F] ook dieren posten dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef Bioslock het volgende:
Is er ook een speciaal dierenforum dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |