Naja, Nouk heeft dan weer als nadeel dat ze klinkt als een voorbijrazende goederenwagon gevuld met grindtegels en roestig oud afval als ze praat.quote:
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
Hallo heren, kan het iets gezelliger?
Ik vind dit onleuk zo..
Over... over! Skaai en Nouk! Over ze!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen.. Ik doe nooit lullig tegen Skaai.
Zag je bij je laatste vlucht een trol op de vleugel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef Bioslock het volgende:
Misschien is er wel helemaal geen volgende keer....
*twilight zone muziekje
En dat terwijl ik een uiterst behulpzame post in GC aan het tijpen was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er worden mij hier woorden in de mond gelegd.
En mijn vetrollen in je nek als je niet oppast.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat valt nog mee, JK. Bij mij worden even Skaai en Nouk over me heen gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulle, c!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zag je bij je laatste vlucht een trol op de vleugel?
Alsof die vetrollen van jou bij mijn nek kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
En mijn vetrollen in je nek als je niet oppast.
Welke vuygaerdt dorst jou zoiets aan te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef Bioslock het volgende:
Dat valt nog mee, JK. Bij mij worden even Skaai en Nouk over me heen gehaald.
Als ik een hele hoge kruk heb wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof die vetrollen van jou bij mijn nek kunnen.
Rustig maar, het was muus haar vetrol maar.quote:
Ochja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, het was muus haar vetrol maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |