Je hebt me nog niet overtuigd, J!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat ik huilde als een klein meisje is nog geen reden om mijn mannelijkheid in twijfel te trekken (), BS.
NEE!!! MAAR HIJ KAN WEL KNAGEN!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN KNAAGDIER, ACHTERLIJKE GLADIOOL.!
!
De enige reden dat ik jou zou willen overtuigen van mijn mannelijkheid zou betekenen dat ik te weinig zelfvertrouwen heb om overtuigd te zijn van mijn eigen mannelijkheid dus ga ik het niet proberen. Lekker puh.quote:
Eensch, tevens alsmede ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Bioslock het volgende:
[goed topic], trouwens.
Nofi, uiteraard! Uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Bioslock het volgende:
Wat jammer, MUUS. Ben je misschien een beetje preuts?
Neen, maar ik heb simpelweg geen schreeuwdrang op dat moment.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Bioslock het volgende:
Wat jammer, MUUS. Ben je misschien een beetje preuts?
F&F in combinatie met dierenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag je in [F&F] ook dieren posten dan?
Zuid Panameesche Knaagpapagaaien?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
Ik schreeuw alleen bij schedeltjes van Papegaai-soorten.
Maar dat zijn geen knaagdieren.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
Ik schreeuw alleen bij schedeltjes van Papegaai-soorten.
In de avonduren en in tentjes niet nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Skaai is ook geen knaagdier BS.
Me dunkt.
JK! Skaai is misschien niet zo slank als Nouk, maar dan hoef je haar nog niet zo af te kraken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Skaai is ook geen knaagdier BS.
Me dunkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |