Hoezo? Trek in een Frolicje?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Zeg muus, gaat dat reward systeem nog door?
Neen, wel een rubberen balletje dat piept.quote:
wie is JK?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef Bioslock het volgende:
JK, Slaaitjuh denkt dat hij iets te melden heeft. Wat denk jij?
Ja, dat willen wel allemaal wel, cerror.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, wel een rubberen balletje dat piept.
Hij hoeft niet te piepen. Per sé.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat willen wel allemaal wel, cerror..
IK DOE VERDOMME ALLEEN LULLIG TEGEN NOUK MAAR DIE IS EIGENLIJK OOK BEST AARDIG EN SKAAI IS GEWOON PUIK EN HOU JE BEK NOU OVER DAT GEZEIKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
En toch moeten jullie niet zo lullig over/tegen/onder/naast Nouk en Skaai doen. Goftedomme.
en ook niet tegen slaaiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
En toch moeten jullie niet zo lullig over/tegen/onder/naast Nouk en Skaai doen. Goftedomme.
Volgens mij zit er een vetrol in je oog. Je ziet dingen die er niet zijn. Of niet heel erg. Of laat ook maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Neen, gewoon een simpel balletje zou al leuk zijn. Misschien een stuiterbal, maar zelfs dat stuiteren hoeft niet.quote:
MAAR IK ZIE TOCH POTVERDORIE SKAAI ONBLIJ DIT TOPIC VERLATEN EN IK ZIE HAAR OOK ONBLIJ DOEN TEGEN JOU ELDERS OP HET FORUM! TOEVALLIG!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
IK DOE VERDOMME ALLEEN LULLIG TEGEN NOUK MAAR DIE IS EIGENLIJK OOK BEST AARDIG EN SKAAI IS GEWOON PUIK EN HOU JE BEK NOU OVER DAT GEZEIK
Ik sta niet op mijn hoofd ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een vetrol in je oog. Je ziet dingen die er niet zijn. Of niet heel erg. Of laat ook maar..
JA MAAR IK WILDE EIgenlijk helemaal geen ruziek met haar, maar gewoon een geintje maken. Maar dat mislukte en nu is ze boos.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
MAAR IK ZIE TOCH POTVERDORIE SKAAI ONBLIJ DIT TOPIC VERLATEN EN IK ZIE HAAR OOK ONBLIJ DOEN TEGEN JOU ELDERS OP HET FORUM! TOEVALLIG!
En waarom doe je lullig tegen Nouk?.
ZEG DAN Sorry goftedomme, want je was lullig bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Bioslock het volgende:
[..]
JA MAAR IK WILDE EIgenlijk helemaal geen ruziek met haar, maar gewoon een geintje maken. Maar dat mislukte en nu is ze boos.
Ik doe niet lullig tegen Nouk. Ik doe lullig over Nouk. Dat is iets anders.
Ik weet niet welke vetrol van jou Paula Abdul likt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
Ik sta niet op mijn hoofd ofzo.. En een beetje niet erg is er toch wel! Ha! Zo! Dus!
.
Welke vetrol van mij likt op Paula Abdul, JK? De linker of de rechter?
Sorry Skaai, het spijt me. Ook over die pijpgrapjes, want dat is eigenijk helemaal niet grappig. Ook al waren het wel pijpgrapjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
ZEG DAN Sorry goftedomme, want je was lullig bezig.
Waarom doe je lullig over Nouk?
En nu doe je nooit meer lullig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Sorry Skaai, het spijt me. Ook over die pijpgrapjes, want dat is eigenijk helemaal niet grappig. Ook al waren het wel pijpgrapjes.
Het kwam zo uit.
Misschien wil Skaai ooit wel weer met me praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu doe je nooit meer lullig.
Goed zo, Bieslook..
M.a.w.: ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit topic neemt grotesque vormen aan.
Grotesque zeg ik je!
Op zich is Paula Abdul wel een soort knaagdier. Rijp voor een plastic lepeltje me dunkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef MUUS het volgende:
Ik ben helemaal van slag door Paula Abdul.
*tokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich is Paula Abdul wel een soort knaagdier. Rijp voor een plastic lepeltje me dunkt.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef Bioslock het volgende:
Kan samenhang puur toeval zijn? Zo ja, dan dat.
Danste jij ook rond op het dak met een getekenfilmde kat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
Men zei vroegâh dat ik op Paula Abdul leek. Nu lijkt mijn vetrol op Paula Abdul. Ofzo.
Wat een vreemd toeval.
Wat een toevallen hebben we.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GTST is er niks bij, Tijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Tijn het volgende:
Wat een dramatiek zo op de late maandag.
Dansen wel, maar geen getekende kat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Danste jij ook rond op het dak met een getekenfilmde kat?
[insert aai-over-de-vetrol-smiley].quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
Dansen wel, maar geen getekende kat.
Die mocht ik niet van mijn moeder.
Wie ben jij en wat heb je met Tijn gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:56 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niks te zeggen
Ja hallo, ik heb ook niet altijd m'n antwoordje klaar. Ik ben niet altijd ad rem. Ik ben niet altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Tijn gedaan?
;-)))))))))))quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb ook niet altijd m'n antwoordje klaar. Ik ben niet altijd ad rem. Ik ben niet altijd leuk.
Ik heb ook gevoel, weet je. Die veranderen en zo. IK BEN OOK MAAR EEN MENS!!!!!!
EEN MEEEEEEEEEENS!!!!!!!!
Ik zou willen dat ik kon posten: "WELK FILMPJE!!!!111??////????".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:02 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net ff dat filmpje met die walrussen en die aubergine gezien.
Holy shit.
Mijn bescheiden vetrolletjes en ik zijn misselijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben echt een beetje geshockeerd hier.
Kun je het ei van S. zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Whehehehe, moet je een fotocollage voor een trouwend stelletje maken, krijg je een grote doos vol foto's mee, zijn ze de naaktfoto's vergeten er uit te halen
We gaan de 18e pas filmen Tijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:09 schreef Tijn het volgende:
Misschien kun je met wat knippen, plakken en photoshoppen er een filmpje mee maken, Kasta!
Nee, godzijdank nietquote:
Whehhehehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
En dat het gebeurt, nou ja, dat kan ik dan nog wel een soort begrijpen... ik weet dat er zulke mensen zijn en ik weet ook dat ze bepaalde lusten hebben. Ofzo.
Maar dat je het dan trots gaat filmen en op internet gaat vertonen... daar word ik wel een beetje verdrietig van
Maak er eens een fimpje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:13 schreef MUUS het volgende:
Whehhehehehe.
Ik lach en kokhals tegelijk. Wow..
Wacht even, dan pak ik even een plastic lepeltje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
* Shirley zegt even snel hallo tegen JK en verdwijnt richting bed....
Nee, want daar zou Tijn verdrietig van worden.quote:
Tijn schmijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Nee, want daar zou Tijn verdrietig van worden.
Zodat ik lepeltje lepeltje kan liggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wacht even, dan pak ik even een plastic lepeltje..
Tiehie, hoe schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:18 schreef Shirley het volgende:
Zodat ik lepeltje lepeltje kan liggen?
Lees de OP maar eens.quote:
Zie je wel MUUS. Het moet zelfs van Tijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik ben het hier wel mee eensFilmpjes van MUUS
Ach so!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lees de OP maar eens.
Niet dat jij een knaagdier bent, dat dan ook weer niet.
Tijn, je werkt niet mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben het hier wel mee eensFilmpjes van MUUS
Kokhalzen. Ik. Niet. Sexy.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:26 schreef Tijn het volgende:
Kun je het vanaf het moment dat je zegt dat je niet sexy bent wat duidelijker uitleggen, dat gedeelte begrijp ik niet.
Ok.quote:
Uhuh.quote:Ik.
Nee... Tot hier volg ik je nog...quote:Niet.
quote:Sexy.
Het heeft toch niks met zeekoeien te maken ofzo he?quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
Tijn, probeer je me iets duidelijk te maken?
Oh. Het leek er even op.quote:
Nee hoor, gewoon 2 christelijke smilies die elkaar ontmaagden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het heeft toch niks met zeekoeien te maken ofzo he?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef Bioslock het volgende:
Skaai, sorry, als ik je bevredigd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |