Misschien wil Skaai ooit wel weer met me praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu doe je nooit meer lullig.
Goed zo, Bieslook..
M.a.w.: ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit topic neemt grotesque vormen aan.
Grotesque zeg ik je!
Op zich is Paula Abdul wel een soort knaagdier. Rijp voor een plastic lepeltje me dunkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef MUUS het volgende:
Ik ben helemaal van slag door Paula Abdul.
*tokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich is Paula Abdul wel een soort knaagdier. Rijp voor een plastic lepeltje me dunkt.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef Bioslock het volgende:
Kan samenhang puur toeval zijn? Zo ja, dan dat.
Danste jij ook rond op het dak met een getekenfilmde kat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
Men zei vroegâh dat ik op Paula Abdul leek. Nu lijkt mijn vetrol op Paula Abdul. Ofzo.
Wat een vreemd toeval.
Wat een toevallen hebben we.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GTST is er niks bij, Tijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Tijn het volgende:
Wat een dramatiek zo op de late maandag.
Dansen wel, maar geen getekende kat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Danste jij ook rond op het dak met een getekenfilmde kat?
[insert aai-over-de-vetrol-smiley].quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
Dansen wel, maar geen getekende kat.
Die mocht ik niet van mijn moeder.
Wie ben jij en wat heb je met Tijn gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:56 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niks te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |