Hoezo? Trek in een Frolicje?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
Zeg muus, gaat dat reward systeem nog door?
Neen, wel een rubberen balletje dat piept.quote:
wie is JK?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef Bioslock het volgende:
JK, Slaaitjuh denkt dat hij iets te melden heeft. Wat denk jij?
Ja, dat willen wel allemaal wel, cerror.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, wel een rubberen balletje dat piept.
Hij hoeft niet te piepen. Per sé.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat willen wel allemaal wel, cerror..
IK DOE VERDOMME ALLEEN LULLIG TEGEN NOUK MAAR DIE IS EIGENLIJK OOK BEST AARDIG EN SKAAI IS GEWOON PUIK EN HOU JE BEK NOU OVER DAT GEZEIKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
En toch moeten jullie niet zo lullig over/tegen/onder/naast Nouk en Skaai doen. Goftedomme.
en ook niet tegen slaaiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
En toch moeten jullie niet zo lullig over/tegen/onder/naast Nouk en Skaai doen. Goftedomme.
Volgens mij zit er een vetrol in je oog. Je ziet dingen die er niet zijn. Of niet heel erg. Of laat ook maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Neen, gewoon een simpel balletje zou al leuk zijn. Misschien een stuiterbal, maar zelfs dat stuiteren hoeft niet.quote:
MAAR IK ZIE TOCH POTVERDORIE SKAAI ONBLIJ DIT TOPIC VERLATEN EN IK ZIE HAAR OOK ONBLIJ DOEN TEGEN JOU ELDERS OP HET FORUM! TOEVALLIG!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
IK DOE VERDOMME ALLEEN LULLIG TEGEN NOUK MAAR DIE IS EIGENLIJK OOK BEST AARDIG EN SKAAI IS GEWOON PUIK EN HOU JE BEK NOU OVER DAT GEZEIK
Ik sta niet op mijn hoofd ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een vetrol in je oog. Je ziet dingen die er niet zijn. Of niet heel erg. Of laat ook maar..
JA MAAR IK WILDE EIgenlijk helemaal geen ruziek met haar, maar gewoon een geintje maken. Maar dat mislukte en nu is ze boos.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
MAAR IK ZIE TOCH POTVERDORIE SKAAI ONBLIJ DIT TOPIC VERLATEN EN IK ZIE HAAR OOK ONBLIJ DOEN TEGEN JOU ELDERS OP HET FORUM! TOEVALLIG!
En waarom doe je lullig tegen Nouk?.
ZEG DAN Sorry goftedomme, want je was lullig bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Bioslock het volgende:
[..]
JA MAAR IK WILDE EIgenlijk helemaal geen ruziek met haar, maar gewoon een geintje maken. Maar dat mislukte en nu is ze boos.
Ik doe niet lullig tegen Nouk. Ik doe lullig over Nouk. Dat is iets anders.
Ik weet niet welke vetrol van jou Paula Abdul likt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
Ik sta niet op mijn hoofd ofzo.. En een beetje niet erg is er toch wel! Ha! Zo! Dus!
.
Welke vetrol van mij likt op Paula Abdul, JK? De linker of de rechter?
Sorry Skaai, het spijt me. Ook over die pijpgrapjes, want dat is eigenijk helemaal niet grappig. Ook al waren het wel pijpgrapjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
ZEG DAN Sorry goftedomme, want je was lullig bezig.
Waarom doe je lullig over Nouk?
En nu doe je nooit meer lullig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Sorry Skaai, het spijt me. Ook over die pijpgrapjes, want dat is eigenijk helemaal niet grappig. Ook al waren het wel pijpgrapjes.
Het kwam zo uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |