Ja hallo, ik heb ook niet altijd m'n antwoordje klaar. Ik ben niet altijd ad rem. Ik ben niet altijd leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Tijn gedaan?
;-)))))))))))quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb ook niet altijd m'n antwoordje klaar. Ik ben niet altijd ad rem. Ik ben niet altijd leuk.
Ik heb ook gevoel, weet je. Die veranderen en zo. IK BEN OOK MAAR EEN MENS!!!!!!
EEN MEEEEEEEEEENS!!!!!!!!
Ik zou willen dat ik kon posten: "WELK FILMPJE!!!!111??////????".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:02 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net ff dat filmpje met die walrussen en die aubergine gezien.
Holy shit.
Mijn bescheiden vetrolletjes en ik zijn misselijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben echt een beetje geshockeerd hier.
Kun je het ei van S. zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Whehehehe, moet je een fotocollage voor een trouwend stelletje maken, krijg je een grote doos vol foto's mee, zijn ze de naaktfoto's vergeten er uit te halen
We gaan de 18e pas filmen Tijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:09 schreef Tijn het volgende:
Misschien kun je met wat knippen, plakken en photoshoppen er een filmpje mee maken, Kasta!
Nee, godzijdank nietquote:
Whehhehehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
En dat het gebeurt, nou ja, dat kan ik dan nog wel een soort begrijpen... ik weet dat er zulke mensen zijn en ik weet ook dat ze bepaalde lusten hebben. Ofzo.
Maar dat je het dan trots gaat filmen en op internet gaat vertonen... daar word ik wel een beetje verdrietig van
Maak er eens een fimpje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:13 schreef MUUS het volgende:
Whehhehehehe.
Ik lach en kokhals tegelijk. Wow..
Wacht even, dan pak ik even een plastic lepeltje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
* Shirley zegt even snel hallo tegen JK en verdwijnt richting bed....
Nee, want daar zou Tijn verdrietig van worden.quote:
Tijn schmijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Nee, want daar zou Tijn verdrietig van worden.
Zodat ik lepeltje lepeltje kan liggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wacht even, dan pak ik even een plastic lepeltje..
Tiehie, hoe schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:18 schreef Shirley het volgende:
Zodat ik lepeltje lepeltje kan liggen?
Lees de OP maar eens.quote:
Zie je wel MUUS. Het moet zelfs van Tijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik ben het hier wel mee eensFilmpjes van MUUS
Ach so!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lees de OP maar eens.
Niet dat jij een knaagdier bent, dat dan ook weer niet.
Tijn, je werkt niet mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben het hier wel mee eensFilmpjes van MUUS
Kokhalzen. Ik. Niet. Sexy.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:26 schreef Tijn het volgende:
Kun je het vanaf het moment dat je zegt dat je niet sexy bent wat duidelijker uitleggen, dat gedeelte begrijp ik niet.
Ok.quote:
Uhuh.quote:Ik.
Nee... Tot hier volg ik je nog...quote:Niet.
quote:Sexy.
Het heeft toch niks met zeekoeien te maken ofzo he?quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
Tijn, probeer je me iets duidelijk te maken?
Oh. Het leek er even op.quote:
Nee hoor, gewoon 2 christelijke smilies die elkaar ontmaagden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het heeft toch niks met zeekoeien te maken ofzo he?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef Bioslock het volgende:
Skaai, sorry, als ik je bevredigd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |