Hij heeft natuurlijk ook zijn lengte mee hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:46 schreef Komakie het volgende:
Prachtig, die Karlovic heeft echt een prachtig schoolvoorbeeld van een service.
Op het hoogste kunt geraakt, goeie opgooi, etc
quote:Krajicek klem tussen regels
door Eddy Veerman
HILVERSUM, zondag
Michaëlla Krajicek (16) heeft van de Wimbledon-organisatie een wildcard aangeboden gekregen voor het enkelspel, maar kan die niet accepteren. „Vanwege mijn leeftijd mag ik een bepaald aantal toernooien per jaar spelen en vier wildcards accepteren. Die van Ordina Open voor deze week wordt mijn vierde. Dit is écht ontzettend balen. We proberen er van alles aan te doen om die wildcard toch te krijgen.”
Mocht zich vandaag een speelster afmelden voor Wimbledon, dan komt Krajicek, als eerste reserve, alsnog rechtstreeks in het hoofdtoernooi. Vanwege het Ordina Open kan zij geen kwalificatie in Engeland spelen. „Ik heb niet getwijfeld om Rosmalen deze week te laten schieten voor Wimbledon. Dit is het enige toernooi in eigen land en ik wil er nu eens iets laten zien, na twee eerdere snelle uitschakelingen.”
Bron?quote:
Rosmalen zat ze sowieso in het hoofdtoernooi, bij Wimbledon moest ze nog kwalificaties spelen. Niet zo'n hele gekke keus natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosmalen verkiezen boven Wimbledon...
Ze heeft gewoon een wildcard voor het hoofdtoernooi aangeboden gekregen hoor. Voor het spelen van kwalificaties heeft Misa geen WC nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Rosmalen zat ze sowieso in het hoofdtoernooi, bij Wimbledon moest ze nog kwalificaties spelen. Niet zo'n hele gekke keus natuurlijk.
Een keuze die uitblinkt van de sportiviteitquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosmalen verkiezen boven Wimbledon...
telt die weldcard mee als één van de vier wildcards? zo ja, dan zou ik kiezen voor de single. zo nee, waarom?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef NRH het volgende:
Zonde dat ze niet mee mag doen. Rare regel van die vier wildcards.
Ben in ieder geval heel benieuwd hoever ze in de mixed dubbel komt.
Lijkt me wel een stunt als ze ver komen.
Halfzusje van?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zou die Wimbledon-organisatie Krajicek een wild card aanbieden?
Talent, finale jeugdtoernooi Wimbledon en uiteraard de naam.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zou die Wimbledon-organisatie Krajicek een wild card aanbieden?
Ik vrees dat het vooral het laatste is (want van die eerste 2 zijn er wel meer) en dat is een wel ergquote:Op zondag 12 juni 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Talent, finale jeugdtoernooi Wimbledon en uiteraard de naam..
Prima reden... aansprekende naam zorgt voor mensen in de stadia.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vrees dat het vooral het laatste is (want van die eerste 2 zijn er wel meer) en dat is een wel erg-e reden om een wildcard te geven.
Ja, misschien moeten ze de wildcards aan lekkere wijven geven, dat spreekt ook aan.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Prima reden... aansprekende naam zorgt voor mensen in de stadia.
Krajicek is een aansprekende naam op Wimbledon....
Volgens mij is dat het hele idee van wildcards, talenten een kans geven en het publiek een pleziertje doen.
Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten ze de wildcards aan lekkere wijven geven, dat spreekt ook aan.
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te lullen joh? Het is een combinatie van factoren; groot talent, finale jeugdtoernooi gehaald, bekende naam. Moeilijk he?
Wel in de top 100 op jonge leeftijdquote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.
Gelukkig is jou mening niet belangrijkquote:Op zondag 12 juni 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, erg moeilijk. Zo'n enorm talent vind ik het niet.
Tja, op de belangrijke punten sloeg hij toe. Maar of hij echt Karlovic overheerste, nou neenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |