Gezellig met een Amstelkratje en dan om 13:00 uur 's middags met een kater wakker worden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter de avond ervoor al in je slaapzak gaan liggen.
Ik kan het je aanraden!! Het is echt geweldig!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:21 schreef 9christensen het volgende:
Lijkt mee ook wel een keer mooi om een wedstrijd mee te pikken
hoe duur zijn die tickeys ongeveer? voor een 1ste ronde op centre court. dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden!! Het is echt geweldig!!!!!
ja en op eurosportquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef gimme.shelter het volgende:
NU op BBC 2 ,Queens, is wel een leuk opwarmertje!!
Weet ik niet precies, ik kreeg een reisje kado en heb niet op de prijzen geletquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hoe duur zijn die tickeys ongeveer? voor een 1ste ronde op centre court. dat lijkt me wel wat.
Ja staat ook op de site, voor de ground cards is het niet nodig, voor de center court cards wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter de avond ervoor al in je slaapzak gaan liggen.
aha die prijzen vallen wel mee jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef rblommers het volgende:
centre court kaarten kun je rustig vergeten, die zijn voor 99% al verkocht via de ballots en de paar die niet verkocht zijn zijn kaarten die vrijgekomen zijn omdat mensen niet komen en ze geen tijd meer hadden om ze te verkopen. Wil je die hebben zul je 2 nachten in de rij moeten gaan staan als ik het een beetje inschat van wat ik vorig jaar heb gezien, en zelfs dan is de kans erg klein dat je ze hebt. Gewoon voor ground-tickets gaan, werkt prima en valt een hoop leuks te zien als er gespeeld wordt. (Vorig jaar uiteindelijk 2 dagen gegaan, 1e dag verregent en de 2e dag was op de zondag dus toen konden we zelfs kaarten voor #2 court krijgen)
http://aeltc.wimbledon.or(...)/tickets_prices.html <entree-prijzen.
meer vragen? Just ask
Hij heeft natuurlijk ook zijn lengte mee hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:46 schreef Komakie het volgende:
Prachtig, die Karlovic heeft echt een prachtig schoolvoorbeeld van een service.
Op het hoogste kunt geraakt, goeie opgooi, etc
quote:Krajicek klem tussen regels
door Eddy Veerman
HILVERSUM, zondag
Michaëlla Krajicek (16) heeft van de Wimbledon-organisatie een wildcard aangeboden gekregen voor het enkelspel, maar kan die niet accepteren. „Vanwege mijn leeftijd mag ik een bepaald aantal toernooien per jaar spelen en vier wildcards accepteren. Die van Ordina Open voor deze week wordt mijn vierde. Dit is écht ontzettend balen. We proberen er van alles aan te doen om die wildcard toch te krijgen.”
Mocht zich vandaag een speelster afmelden voor Wimbledon, dan komt Krajicek, als eerste reserve, alsnog rechtstreeks in het hoofdtoernooi. Vanwege het Ordina Open kan zij geen kwalificatie in Engeland spelen. „Ik heb niet getwijfeld om Rosmalen deze week te laten schieten voor Wimbledon. Dit is het enige toernooi in eigen land en ik wil er nu eens iets laten zien, na twee eerdere snelle uitschakelingen.”
Bron?quote:
Rosmalen zat ze sowieso in het hoofdtoernooi, bij Wimbledon moest ze nog kwalificaties spelen. Niet zo'n hele gekke keus natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosmalen verkiezen boven Wimbledon...
Ze heeft gewoon een wildcard voor het hoofdtoernooi aangeboden gekregen hoor. Voor het spelen van kwalificaties heeft Misa geen WC nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Rosmalen zat ze sowieso in het hoofdtoernooi, bij Wimbledon moest ze nog kwalificaties spelen. Niet zo'n hele gekke keus natuurlijk.
Een keuze die uitblinkt van de sportiviteitquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosmalen verkiezen boven Wimbledon...
telt die weldcard mee als één van de vier wildcards? zo ja, dan zou ik kiezen voor de single. zo nee, waarom?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef NRH het volgende:
Zonde dat ze niet mee mag doen. Rare regel van die vier wildcards.
Ben in ieder geval heel benieuwd hoever ze in de mixed dubbel komt.
Lijkt me wel een stunt als ze ver komen.
Halfzusje van?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zou die Wimbledon-organisatie Krajicek een wild card aanbieden?
Talent, finale jeugdtoernooi Wimbledon en uiteraard de naam.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zou die Wimbledon-organisatie Krajicek een wild card aanbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |