AZ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
11. Richt zich nogal eenzijdig op 1 club
Marco: ...Robin...quote:12. Gaat nooit echt in op vragen van de media
Is overtuigd van z'n eigen gelijk.quote:13. Staat niet open voor welke kritiek dan ook
Het zijn vrienden. Van Basten doet qua deskundigheid niet voor JC onder is mijn inschatting.quote:14. Laat zijn oren hangen naar Johan Cruyff
Laat ze ervaring opdoen, maakt er een frisse boel van. De meeste jonkies zitten op de bank, liever dan oude knarren.quote:15. Selecteert spelers veel te vroeg
Denneboom had ie er bij moeten houden hè?quote:16. Selecteert spelers en laat ze net zo hard weer vallen
Yes please!quote:nog doorgaan?

Sorry, ik heb geen tijd om nog ergens les te gaan geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef pfaf het volgende:
Avondcursusje: http://studiegids.uva.nl/web/sgs/nl/c/5800.html ?

Dat vind ik geen pluspuntquote:
Kom op, alsof Cruyff zo deskundig isquote:Het zijn vrienden. Van Basten doet qua deskundigheid niet voor JC onder is mijn inschatting.
Nee, die had ie nooit moeten selecteren.quote:Denneboom had ie er bij moeten houden hè?

Aahhh toe... ik had graag een college van jou over het woord feit gehad.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen tijd om nog ergens les te gaan geven.

Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.quote:

Dat was te verwachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.

Heb je het alweer over jezelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Grappig om erbij te hebben maar inhoudelijk niet echt interessant.

Tsjechie staat 2e op de rankingsquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
Tsjechie staat volgens mij ook hoger in de ranking dan nederland

In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was te verwachten![]()
Dat van Tsjechie verdraai je trouwens een beetje maar goed.
Ik ben niet de enige die Cruyff een zeer matig en zwaar overschat analist vindt. Grappig om erbij te hebben maar inhoudelijk niet echt interessant.

quote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Cruijff heeft wat interlandvoetbal betreft in mijn ogen geen centje krediet opgebouwd. Te laf om het nationale team te leiden maar op de achtergrond wel van alles lopen roepen.

Als studieobject wellicht. Inhoudelijk stond er, wel even lezen wat je zelf post, hè.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik wel een compliment
Vind je me echt niet interessant?![]()

tja hee het is wel de messias he, El Salvador waar je het ove rhebtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, Cruijff als deskundige is nog steeds een hype. Helaas moet je er wel rekening mee houden omdat anderen zijn mening wel als enige mogelijkheid/waarheid zien.

Stel je eens een coach voor die ronduit zegt dat hij Cruijf bagger vindt. Dat kan gewoon niet. Die coach neemt op voorhand al niemand meer serieus. En dan weet je nog niet eens waarom.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.

Aan jou opstelling te zien is dat goed ookquote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland 1-1-1-8 moet spelen, maar gelukkig zijn wij geen bondscoach.

zijn initialen zijn niet voor niks J.C.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.

Bull-shit als iemand beargumenteerd iets van Cruijff tegen spreekt wordt die persoon best wel serieus genomen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Stel je eens een coach voor die ronduit zegt dat hij Cruijf bagger vindt. Dat kan gewoon niet. Die coach neemt op voorhand al niemand meer serieus. En dan weet je nog niet eens waarom.
Hence: Hype

quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je gaat pretenderen dat je meer van voetbal weet dan Cruijff, een wereldvoetballer en -trainer, die wereldwijd wordt gezien als iemand met meer voetbalinzicht dan wie dan ook, dan wordt je door maar weinig mensen serieus genomen. Alleen door die Calimero's uit Eindhoven denk ik.......

amenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je gaat pretenderen dat je meer van voetbal weet dan Cruijff, een wereldvoetballer en -trainer, die wereldwijd wordt gezien als iemand met meer voetbalinzicht dan wie dan ook, dan wordt je door maar weinig mensen serieus genomen. Alleen door die Calimero's uit Eindhoven denk ik.......

Ik zie hier niemand zeggen dat ze meer van voetbal weten dan Cruijff, maar jij kan de post waarin dat staat vast wel terugvinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:

Cruyff staat gewoon boven iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef SCH het volgende:
Cruyff was een goede voetballer en trainer maar nu vind ik hem vooral lachwekkend.
Hij is een soort karikatuur op zichzelf geworden.

met zijn uitpuilende prijzenkastquote:

Daarom zaag je zo aan de poten van Marco's zetel, je hoopt dat Foppe doorschuift.quote:

moet verdonk dan weer spoedprocedures opstarten om scandinaviers te naturaliseren?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom zaag je zo aan de poten van Marco's zetel, je hoopt dat Foppe doorschuift.![]()

Niet nodig. Nevland heeft al een cap voor Noorwegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
moet verdonk dan weer spoedprocedures opstarten om scandinaviers te naturaliseren?

Heb jij niet het zelfde? maar dan tegen de mensen die van Bastens handelen in twijfel trekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach mensen als DIJK zulen altijd negatiefs blijven zien.

Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010quote:Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Cruijff's grootste zonde is dat hij verstek liet gaan in 1978.

11 Marco probeert niet-Nederlanders te selecterenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
10 redenen waarom Van Basten niet geschikt is als bondscoach:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom

nee joh andersom, dan mag sylvie niet meer naar de tmf awardsquote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010

Zaken gaan voor het meisje.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010

heeft hij toch al gedaan.... collins john, musampa... van oorsprong ook geen nederlanders dus waar trek je de grens?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Woffel het volgende:
[..]
11 Marco probeert niet-Nederlanders te selecteren

Niks negatiefs aan. Het was gewoon niet slim geweest van Johan om bondscoach te worden. Beter kon hij er niet van worden. Hij had alleen maar wat te verliezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
DIJK zulen altijd negatiefs blijven zien.

tussen mensen die wel een nederlands paspoort hebben en die het (nog) niet hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
heeft hij toch al gedaan.... collins john, musampa... van oorsprong ook geen nederlanders dus waar trek je de grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |